Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
He bah, wat een nare dingen Gelukkig is het goed gegaan, hoop dat ze heel snel opknapt!! Ik duim nog even mee en wat zal je blij zijn als je haar weer bij je thuis hebt
Verdorie ben je er zo snel bij en heeft het toch al zo ver doorgezet.
Ik hoop dat je haar gauw mag ophalen, je wil haar toch zo gauw mgelijk weer bij je hebben hè.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Ja, echt he. Zaterdag geen zin in haar brokjes, zondag godzijdank uitvloeiing en 's nachts onrustig.
Geen koorts maar dat heeft maar 20 % las ik. En zo'n fijne DA!
O, die hondjes van ons he...
Zoooooooooo, ook weer gehad. Ik merk dat ik nu steeds bij de oudste ook wantrouwig kijk. Nee lief! Niet gaan graven in de tuin!
Maar Mieppie doet het helemaal prima, je ziet amper een litteken op haar buikje. En die kan het in elk geval nooit meer krijgen. Ga maar lekker vanavond vroeg slapen samen met Luuntje.
We zijn een klein uurtje thuis...
Ze hoorde ons en gaf een loei/blaf. Wijffie toch!
Assistente liet foto's zien: hele dikke baarmoederhoorns
Ze is goed op temperatuur en ligt onder dekentjes op de bank. Onder toezicht hoor!
Dankjullie wel voor alle goede wensen!!!
Dat komt helemaal goed dames! Thanks!
En Tante Elly weet wat een echte Cardigan toekomt natuurlijk!!
Ze is net waggelend een plas wezen doen en heeft een paar hapjes eten naar binnengewerkt. Ze vond de smaak prima maar de portie te matig.
Sjee, dat was schrikken! Gelukkig is de operatie goed gegaan en is ze weer thuis. Ik duim dat ze zich een beetje rustig laat dwingen en dat ze heel snel weer helemaal opgeknapt is!!
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Reny schreef:Lekker verwennen en heel vaak heel veel knuffelen.
Schijnt het beste medicijn te zijn
Doet het hier in elk geval prima
Het is hier een dikke maand geleden (gods, bijna 2!), maar nog steeds is het mijn patiëntje. Ze weet het uit te spelen hoor (en ik trap er natuurlijk in).
Lekker dat ze weer terug is, en verwen maar gewoon lekker
Jeetje Esther, ik heb dit helemaal gemist Ontzettend fijn dat alles goed is gegaan en je meisje weer thuis is. Geef haar maar een voorzichtige knuffel van mij
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Die zal ik zeker doorgeven!! Ze doet t eigenlijk wel goed tot nu toe. Wat gegeten en ze ligt nu heel rustig naast me. Af en toe verliest ze nog rommel wat vreselijk stinkt maar dat moet met een paar dagen over zijn. Ben wel helemaal gaar van zo'n dag. Maar goed, nu gaat ze 15 worden, hebben we afgesproken.