Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dochterlief met zwart wit fotos en kleur

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

herejede
Zeer actief

Re: dochterlief met zwart wit fotos

Ongelezen bericht door herejede »

prs en die fotos hebben niks te maken hoe ik over mijn dochter waak, diegene die me kennen weten dat er niemand aan mijn fam moet komen
eind deze week zijn de kleurenfotos klaar, ook met andere kleding, die laat ik ook zien dan
Laatst gewijzigd door herejede op 25 sep 2011 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Esther12 »

Ik zeg toch ook helemaal niet dat zij niet waakt?
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ik ben benieuwd Regina! :ok:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Cleva schreef:
Valerie schreef:
Cleva schreef:
renee-uk schreef:waarom hoepel je zelf niet op met je eeuwige aannames die altijd het tegenovergestelde zijn van jouw eigen mening?
als jij je nou fijn eens druk maakt over jezelf kunnen anderen dat ook gewoon doen, het zal toch verdorie niet zo zijn dat jij uitmaakt hoe en wat iemand ergens over denkt :piew:

Nou zeg. Wat doe je bozig.
Dat is je bedoeling toch :19:

Ben je mal. Ik vond het alleen nodig wat tegenwicht aan de groepsgewijze verontwaardiging te geven.
Anders wordt het ook zo eenzijdig.

Verder hou ik niet zo heel erg van dat Amish gedoe waarbij niemand het moet wagen tegen de normpjes van de groep in te gaan en er gegooid wordt met allerlei lage verwijten over hoe bijzonder weinig het de boosdoener wel zal interesseren hoe het haar kind vergaat.

Allerlei gelul over pedo's terwijl de dame in kwestie de doelgroep van een pedo allang ontgroeit is. Gezwetst over "als het mijn dochter was".
Nou, probeer nou eerst maar eens een keer een dochter zonder 20 kilo overgewicht op te voeden want dat lijkt me kennelijk moeilijk genoeg als ik zo eens rondkijk.
Gaan we daar dan ook massaal ach en wee over roepen als iemand daar foto's van neerzet?
tja en ik hou er niet van als iemand voor mij gaat invullen wat ik bedoeld heb zonder de moeite te nemen te lezen wat ik schrijf, net zo min als ik ervan hou op één hoop gegooid te worden met anderen die iets heel anders zeggen dan ik, van generaliseren hou ik ook niet zo.
Wat het geblaat over overgewicht betreft dat is een argument enkel bedoeld om de aandacht af te leiden en heeft hier verder niks mee te maken, maar is wel leuk geprobeerd hoor :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Cleva schreef:
Inge schreef:Wat een ieder er ook van vindt, het gaat erom wat Herejede ervan vindt.
Als zij het ok vindt, wat heeft het dan voor zin om te blijven roepen dat het niet ok is?
Nou, omdat het mode is om te doen alsof veiligheid maakbaar is is het vervolgens ook moedermode om te doen alsof een angstige moeder een betere moeder is.

Wedstrijdjes over wie de betere moeder is zijn van alle tijden. Het is uit den boze om kinderen te hebben maar daar niet zenuwachtig over te zijn.
Ze mogen wel naar de kinderopvang, wel naar speeltuin en wel alleen terug van school naar huis fietsen maar niet op de foto met strakke kleding. Want dat is gevaarlijk en vies.

Dat er op de gemiddelde manege en zeker in de gemiddelde disco ook linke types rondlopen is "normaal" dus is het ze gescheten.
Bekrompen gedoe.

Het grootste gevaar zit nog steeds bij ze in de klas.
Ach kom nou toch Martijn. Als er al 1 iemand is die aan die onzin meedoet (wie de beste moeder is) ben ik het wel. Ik ben verre van perfect zeg :roll:

Niemand heeft het hier over de foto's van Demi zélf. Niet dat het mijn smaak is, noch zou ik het laten doen. Maar dát is niet waar het om gaat. Tis een hartstikke mooie meid waar menig moeder trots op mag zijn hoor :ok:

Waar het wél om gaat is wáár die foto's staan en door wie ze gemaakt zijn en de "bijbehorende" reacties daarop, en wáár en bij wie ze allemaal terecht komen :schrik:

Dat jij daar niets schokkends aan vind prima, dat zij daar niets schokkends aan vindt ook prima hoor. Maar ik gaat mijn muil toch echt niet houden omdat ik zogezegd een "overbezorgde" moeder zou zijn. Neenee, ik lees gewoon de krant, ik hoor gewoon e.e.a. ik zie gewoon e.e.a. en ja, sorry hoor, maar er gebeurd mij net ff iets te veel de laatst paar jaren, ik zie net ff iets teveel de laatste paar jaren waardoor ik persoonlijk toch echt wel "terughoudend" ben als het gaat om het plaatsen van foto's. Mij veel te veel mafkezen :ok: en je kan niet alles weten, je kan niet alles voorzien of weet ik veel wat. Maar datgene wat ik wel kan doen om ervoor te zorgen dat mijn kind niet een of ander lustobject op het grote www wordt waar grof geld aan verdiend wordt voor een groot stelletje dat zal ik zeker niet nalaten :19:

Maar goed, als het je niets boeit dat er meiden van 10 of zoals hier van 14 op een dusdanige manier gefotografeerd worden tja, ehm, be my guest hoor. Maar mijn mening geven doe ik wel :pffff:

En toch, toch sta ik er niet van te kijken als je ziet van "wie" de reacties komen die zeggen er niks "verkeerds" in te zien. Wat dat betreft denk ik toch dat het toch echt wel waar is als men zegt dat je dergelijke dingen pas "echt" kunt weten/voelen als je zélf kinderen hebt. Want het gros die zegt hier niets "verkeerds" in te zien hebben (en dat is een feit) zélf geen kinderen.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
herejede
Zeer actief

Nanna schreef:
herejede schreef: me fam
:hmmm:
herejede schreef: eind deze week zijn de kleurenfotos klaar, ook met andere kleding, die laat ik ook zien dan
Respect. :D
Om toch tegen de huilende en joelende meute in die foto's te laten zien :pffff: vind ik wel van koelheid in de kop getuigen, en ik hou daar nou eenmaal van ;-)
Maar nooit meer "me" schrijven. :neenee: want kwaaier kun je tante niet krijgen.
verandert het snel :lekkerpuh:
Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Je dochter is een prachtmeid, maar ik zou nooit zulke fotos van mijn kind laten maken.
Die fotograaf balanceert voor mij wel op het randje van viezerik.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Nanna schreef: Respect. :D
Om toch tegen de huilende en joelende meute in die foto's te laten zien :pffff: vind ik wel van koelheid in de kop getuigen, en ik hou daar nou eenmaal van ;-)
Maar nooit meer "me" schrijven. :neenee: want kwaaier kun je tante niet krijgen.
Dat zat ik me ook te bedenken.
Geen lange tenen, geen "niemand begrijpt me"-gemiep. Ik vind het wel stoer!
(inmiddels heeft het woord "respect" alle glans verloren en ergert me net zo als "me huis")
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Cleva schreef:
Valerie schreef:
Cleva schreef:
renee-uk schreef:waarom hoepel je zelf niet op met je eeuwige aannames die altijd het tegenovergestelde zijn van jouw eigen mening?
als jij je nou fijn eens druk maakt over jezelf kunnen anderen dat ook gewoon doen, het zal toch verdorie niet zo zijn dat jij uitmaakt hoe en wat iemand ergens over denkt :piew:

Nou zeg. Wat doe je bozig.
Dat is je bedoeling toch :19:

Ben je mal. Ik vond het alleen nodig wat tegenwicht aan de groepsgewijze verontwaardiging te geven.
Anders wordt het ook zo eenzijdig.

Verder hou ik niet zo heel erg van dat Amish gedoe waarbij niemand het moet wagen tegen de normpjes van de groep in te gaan en er gegooid wordt met allerlei lage verwijten over hoe bijzonder weinig het de boosdoener wel zal interesseren hoe het haar kind vergaat.

Allerlei gelul over pedo's terwijl de dame in kwestie de doelgroep van een pedo allang ontgroeit is. Gezwetst over "als het mijn dochter was".
Nou, probeer nou eerst maar eens een keer een dochter zonder 20 kilo overgewicht op te voeden want dat lijkt me kennelijk moeilijk genoeg als ik zo eens rondkijk.
Gaan we daar dan ook massaal ach en wee over roepen als iemand daar foto's van neerzet?
Ha! Ten eerste heb ik een slanke dochter van inmiddels 20, dus ik mag blijkbaar nog meepraten. :D

Ten tweede gaat het er juist om dat je straffeloos dit soort foto's kan maken van meiden van 14, ook als ze er op sommige foto's uitzien als 10 of 11. Stel je voor dat het meiske in kwestie een paar jaar jonger was geweest, had je het dan niet wat onsmakelijk gevonden?

Dit gaat niet over leuk wat modellenwerk doen, ik blijf erbij dat dit allemaal heel erg op het randje is.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
herejede
Zeer actief

Afbeelding
Smieszka1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Smieszka1 »

minhie schreef:Ik vind die lachende foto erg leuk! Mooi gefotografeerd. :ok:

Maar vind een aantal ook wel erg naakt voor een 14 jarige. Vind het niet bij de leeftijd passen.

Mooi meisje maar ik krijg er een raar gevoel bij. Ik vind het leuke, mooie foto's als je ze zelf gemaakt zou hebben, voor jezelf, voor haar enz
Deze meneer klopt niet in mijn idee, en daar ben ik niet de enige in zo te lezen.
Maar goed, jij bent overtuigd van zijn goede bedoelingen en natuurlijk hoop ik dat jij het bij het rechte eind hebt
Groetjes Linda

Afbeelding Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

herejede schreef:Afbeelding
Mij overtuig je niet hoor. Ze ziet eruit als 11 op die foto, en het is absoluut een leuke meid om te zien maar het is geen fotomodel. Daar is niks mis mee, dat zijn mijn kinders ook niet hoewel ik ze natuurlijk beeldschoon vind. Daar ben je moeder voor.

Ik blijf erbij dat het pedorukmateriaal is, maar als jij daar als ouder geen problemen mee hebt dan ben ik uitgeluld. :19:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

gek krijg je een foto met veel om te zien vallen mij de enorme nagels op :tongue:

Ik denk dat het hele probleem is dat wij er niet bij waren. Niet met de fotograaf hebben gesproken en hem hebben gezien.
Iemand in het echt zien en spreken kan in 1 keer je beeld wat je van iemand hebt veranderen.
Afbeelding
gevni havanezers
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

blacky schreef:gek krijg je een foto met veel om te zien vallen mij de enorme nagels op :tongue:

Ik denk dat het hele probleem is dat wij er niet bij waren. Niet met de fotograaf hebben gesproken en hem hebben gezien.
Iemand in het echt zien en spreken kan in 1 keer je beeld wat je van iemand hebt veranderen.
Dat is nu juist het rottige, een vertroebelde blik omdat je iemand 'kent' en vertrouwd.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

dagmar88 schreef:
blacky schreef:gek krijg je een foto met veel om te zien vallen mij de enorme nagels op :tongue:

Dat is nu juist het rottige, een vertroebelde blik omdat je iemand 'kent' en vertrouwd.
Anders om kan ook he.
Afbeelding
gevni havanezers
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Op zich is die laatste foto ''onschuldig'', zou je zeggen. Maar ik vind het echt niet passend bij haar leeftijd... die lange nagels, die diepe decolleté, makeup, oorbellen, de hele fotosfeer... Het doet wat ''erotisch'' aan, en dat mag toch niet de bedoeling zijn.

Wat een verschil zou 't al maken als haar schouder naar de camera was gekeerd (geen decolleté meer), ze glimlachte en die oorbellen af gingen... en dan in zachte kleur. Kan je je voorstellen wat je dan krijgt? Dat zou een veel mooier plaatje geven, veel onschuldiger en echter en ook passender.
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Jeetje wat een topic is dit geworden zeg! Ik heb het in het afgelopen uur helemaal doorgelezen en heb me ontzettend verbaasd over de fotos die ik op de hyvespagina van deze meneer terug vind! Krijg er de bibbers van, meisjes zo jong, zo bloot op de foto zetten en dan ook nog open en bloot op hyves plempen... brrr! *dit is niet ok*

Vreemd trouwens, ik kon 10 minuten geleden alle fotos nog gewoon zien en nu is de hyves ineens niet zichtbaar voor iedereen...? En kan ik dus niets meer zien.
Volgens Google bestaat het album van Demi nog op zijn hyves, maar als ik dan op de link klik, is het album verdwenen... Ik vind het maar een raar verhaal!

Maar goed, moeder en dochter niet, dus dan hebben wij ons erbij neer te leggen.
RIP Cena :roos:
    herejede
    Zeer actief

Re: dochterlief met zwart wit fotos en kleur

Afbeelding
    Laatst gewijzigd door herejede op 02 okt 2011 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
    flatcoat
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

Ik hoop dat jij de foto's mooi vindt ...... ik blijf er een raar gevoel bij hebben :19:
    Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
    Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
    Afbeelding
    herejede
    Zeer actief

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
    Lillith
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Die onderste foto is heel erg leuk..wat een verschil zeg :wink:
    Ik denk dat we nu je echte dochter zien, een leuk lachend meisje :ok:
    Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Leuke fotos!
    mariaa
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

over smaak valt niet te twisten :wink:

Maar ik doe een poging...

Als ik de foto's goed interpreteer, staat het thema onschuld en schuld centraal maar de uitvoering spreekt me niet aan.
    De fotograaf lijkt in mijn ogen een wannabe , het is het allemaal net niet in mijn ogen.

Dat kinderen altijd maar moeten lachen op een foto vind ik onzin, alsof dat nou zo natuurlijk is, misschien willen we dat graag zien maar ook kinderen kennen verschillende emoties. Ik snap dat het "vangen" van een andere emotie iets met een foto doet, juist omdat het kinderen zijn.

Wat deze fotograaf iniedergeval wel is gelukt in deze topic , kan ik zeker KUNST noemen...
    Dat is mensen laten bewegen; buiten de kaders denken, het roept iets op, je wordt dus geraakt en het kan je aan het denken zetten... mooi/niet mooi, waarom?,zin/onzin etc

De hyves pagina en vooral de reacties van de fotograaf en verschillende mannen, zijn in mijn ogen echt verontrustend. Ze spreken over "mooi" met een bepaalde ondertoon en dit soort smilies erbij: :love: :I:
    Ik krijg hierbij het idee dat de KUNST van de foto's niet centraal staat maar het mooie meisje en haar ontluikende sexualiteit.
    Dat is trouwens biologische gezien niet vreemd dat mensen in het bijzonder mannen deze fase mooi vinden maar ik blijf er zelf ook liever vanaf omdat de grens splinterdun is.
    Laatst gewijzigd door mariaa op 02 okt 2011 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
    Afbeelding
    Esther12
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

Ik vind dat je dat heel netjes onder woorden brengt, Mariaa.
    Pepie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Europese korthaar
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Esther12 schreef:Ik vind dat je dat heel netjes onder woorden brengt, Mariaa.
    Vind ik ook :wink:
    Afbeelding
    Lin&Noa
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.

Ongelezen bericht door Lin&Noa »

Begrijp me niet verkeerd maarhoe on-onschuldig ishet als haar slip te strak wordt gefotografeerd? Daar zit geen onschuld meer in, en voorál geen professionaliteit. Zie foto's hierboven.
    Afbeelding
    *Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Ik vind dat bij bijna alle foto's die ik hier gezien heb het onderschrift zou kunnen zijn :
    " Zou u mij willen ontmaagden meneer, alstublieft ?"

Het spijt me als dit bot overkomt, maar naar mijn idee druipt dat van de foto's af en is dat ook het doel van de fotograaf.

Edit : op de bovenste foto zie je ook duidelijk de welving van haar schaamlippen zie ik nu.
    Vinden je dochter en jij dat nou echt niet een beetje vervelend ?
    Een fotograaf kan dat toch heel makkelijk weg fotoshoppen lijkt me.
    Laatst gewijzigd door *Ellen* op 03 okt 2011 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
    yvonne dl
    Zeer actief

Ongelezen bericht door yvonne dl »

Ik heb ook gereageerd hoor op de foto,s die ik zag,maar wil toch ook even mijn complimenten uitspreken voor de moeder .
    ik had allang afgehaakt met foto,s plaatsen,en jij doet het gewoon.
    klasse hoor..
    Afbeelding

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
    want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
    Naima
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Ik vind de laatste 2 geplaatste foto's mooi, vooral die laatste!
    Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
    Xtine
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Havanezer

Re: dochterlief

Ongelezen bericht door Xtine »

herejede schreef:
    LongFields schreef:Ik hoop dat de fotos van de fotograaf geen electriciteitssnoertjes en overige huiskamerzaken op de achtergrond hebben. Het ziet er wat knullig uit zo vind ik. Waarvoor waren deze fotos bedoeld?

Neemt niet weg dat je een hartstikke leuke dochter hebt natuurlijk, ze heeft ook netjes geposeerd zo te zien. Ik ben benieuwd hoe de echte fotos gaan worden, die plaats je hier vast ook wel.
    neeee dat zie je niet hoor, het is een bep thema, dit keer engelen, ze komen op een expositie te hangen
    was er niet alleen, nog 2 meiden van 15 en hun ouders waren er ook bij,
    de echte fotos plaats ik zeker, die zijn niet te vergelijken met die van mij :wink:

Even herlezen en vraag me nog steeds af wanneer die expositie is ?
    Handle every stressful situation like a dog.
    If you can't eat it or play with it,
    Just pee on it and walk away.
    Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”