Ook wij zijn weer thuis. Alles weer op zijn plek, rust in de tent is terug, nu helemaal gebroken. Nou ja, ik ben niet zozeer moe, want ik heb wonder boven wonder een zeer goede nachtrust gehad dit keer, maar ik heb voornamelijk heel erg pijn aan mijn voeten. Vooral mijn tenen. Tot het laatste half uur ging het heel erg goed. En toen begonnen mijn voeten pijn te doen, dat laatste half uur was dus echt doorbikkelen.
Wonderbaarlijk genoeg, en totaal niet verwacht zijn we dit jaar 5e! geworden, van de 25 teams. Of eigenlijk mogen we het 4e noemen, omdat de 3e plek een gedeelde 3e plek was tussen 2 teams.
We hebben eigenlijk op ons gemak de trail gelopen, niet extreem hard doorgelopen, maar alle opdrachten gingen heel erg goed. Ook hadden we de woordzoeker helemaal rond met 99 hondenrassen! En als 2e van alle teams geëindigd met de puntentelling voor de opdrachten voor de honden waaronder apporteren, knopen los laten maken door de hond, boter kaas en eieren, koekhappen, en nog meer van dat soort dingen.
Volgend jaar gaan we zeker weer proberen er bij te zijn. We hebben een heerlijk weekend gehad, en de honden ook. Die liggen hier uitgeteld op de bank naast me.
Wilm@ nog bedankt voor het oppassen op het overige hondenspul wat thuis bleef, ook die hebben het erg naar hun zin gehad merk ik aan ze.