Weet iemand of het normaal is dat de gewrichten knakken bij een pup van vier maanden?
Sinds 1,5 week knakken de 'gewrichten' van onze zeer snel groeiende Duitse staande pup. Met name bij het rustig lopen. We kunnen het in ieder geval onbelast tevoorschijn 'toveren' bij de rechter elleboog. Maar, misschien is het nog wel bij meer gewrichten, dat weten we nu niet.
Het knakken kan soms heel snel achter elkaar doorgaan, een hoog knakgeluidje. Het broertje produceert ook een geluid bij lopen, maar dat klinkt veel doffer en is er ook veel minder vaak.
NB mijn onderschrift klopt nu dus niet meer, de whippet leeft helaas niet meer en nu hebben we Raya er dus bij (de Duitse staande)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
knakken gewrichten bij pup van vier maanden normaal?
Moderator: moderatorteam
-
Fresco
- Vaste gebruiker
knakken gewrichten bij pup van vier maanden normaal?
Fresco: een Italiaans windhondje, in memoriam.
Groeten van Raya (een Duitse staande korthaar, geb. 04-06-11) en het vrouwtje
In memoriam: Raisa (een whippet, + 10-01-11), Fresco, (een Italiaans windhondje + 10-09-2014)
Groeten van Raya (een Duitse staande korthaar, geb. 04-06-11) en het vrouwtje
In memoriam: Raisa (een whippet, + 10-01-11), Fresco, (een Italiaans windhondje + 10-09-2014)
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: knakken gewrichten bij pup van vier maanden normaal?
ik heb het volgens mij bij mijn cc ook wel gehoord in de periode dat hij opgroeide, of het normaal is durf ik niet te zeggen, als je het niet vertrouwt, lijkt het me zaak dat je een deskundige raadpleegt