Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dochterlief met zwart wit fotos en kleur
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: dochterlief met zwart wit fotos
Volgens mij zijn de tepel meisjes 16+, dan mag geloof ik het bovenstukje officieel ontbreken...
Ben het met je eens dat het allemaal 'zeer suggestief' is hoor, maar denk dat deze meneer de grenzen precies binnen het justitieel aanvaardbare weet op te rekken.
Heb je nog contact gehad Herejede, en ben ook benieuwd wat je er na de meningen van anderen en een nachtje slapen van bent gaan vinden?
Ben het met je eens dat het allemaal 'zeer suggestief' is hoor, maar denk dat deze meneer de grenzen precies binnen het justitieel aanvaardbare weet op te rekken.
Heb je nog contact gehad Herejede, en ben ook benieuwd wat je er na de meningen van anderen en een nachtje slapen van bent gaan vinden?
-
gucci
- Zeer actief
daar heb je gelijk in, hmmm deze man gaat net tot de grens maar er net niet overheen, moeilijk, dat je er wettelijk niks mee kan, behalve meiden waarschuwen.dagmar88 schreef:Volgens mij zijn de tepel meisjes 16+, dan mag geloof ik het bovenstukje officieel ontbreken...
Groetjes,

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dit topic gaat richting karaktermoord.
Alsof iemand meteen een pedo of crimineel is als hij meiden en vrouwen fotografeert.
Alsof iemand meteen een pedo of crimineel is als hij meiden en vrouwen fotografeert.
- Xtine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Misschien niet direct pedo of crimineel,EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
wel een "leugenaar".
En dat staat mij niet aan.
Hij heeft gezegd dat dit voor een "expositie" was en uiteindelijk fotografeert hij net hetzelfde als het jaar daarvoor en daarvoor,
altijd maar wel dezelfde poses en attributen.
Een expositie komt er niet maar wel een heleboel foto's op internet.
En wanneer je moet liegen om iets te bereiken dan is er iets mis.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Beter googelen: er zijn gewoon exposities geweest.Xtine schreef:Misschien niet direct pedo of crimineel,EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
wel een "leugenaar".
Hij heeft gezegd dat dit voor een "expositie" was en uiteindelijk fotografeert hij net hetzelfde als het jaar daarvoor en daarvoor,
Dat iemand doorgaat op hetzelfde thema wil ook niet zeggen dat het fout is. Met attributen insinueer je van alles terwijl het bijvoorbeeld om bloemen gaat.
Wat is er gelogen?
- Xtine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Dat deze foto's, zie begin topic, genomen werden voor een expositie.EstherK schreef:Beter googelen: er zijn gewoon exposities geweest.Xtine schreef:Misschien niet direct pedo of crimineel,EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
wel een "leugenaar".
Dat iemand doorgaat op hetzelfde thema wil ook niet zeggen dat het fout is. Met attributen insinueer je van alles terwijl het bijvoorbeeld om bloemen gaat.
Wat is er gelogen?
Handle every stressful situation like a dog.
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe weet je of dat gelogen is?Xtine schreef:Dat deze foto's, zie begin topic, genomen werden voor een expositie.EstherK schreef:Beter googelen: er zijn gewoon exposities geweest.Xtine schreef:Misschien niet direct pedo of crimineel,EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
wel een "leugenaar".
Wat is er gelogen?
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
@ Herejede, ik vind dat je erg mooie foto's van je dochter hebt. Dat de fotograaf uitsluitend op deze manier foto's maakt vind ik eigenlijk ook niet zo'n probleem.
Ik vind dit echt foto's die in een mooi fotoboek en uitvergroot boven de bank thuis horen.
Wat ik wel een probleem vind is dat hij ze open en blood op het internet zet. Dat vind ik een groot probleem. (is er niet zoiets als portret recht?) Hij heeft gezegd dat de foto's voor een expositie waren, en waarschijnlijk heb je daar dan ook toestemming voor gegeven. Maar voor het openbaar op internet plaatsen niet denk ik.
Als ik met mijn gezin naar de fotograaf ga voor familie foto's wil ik ze ook niet op het internet hebben. Als de fotograaf vraagt of ze er enkele voor haar website mag gebruiken dan wil ik wel weten welke (en volgens mij moet ik daar dan ook voor teken)
Zelfs toen er foto's van mijn hondjes zijn gemaakt werd er door de fotograaf gevraagd of ik er bezwaar tegen had als ze op de hyvespagina werden geplaatst.
Ik vind dit echt foto's die in een mooi fotoboek en uitvergroot boven de bank thuis horen.
Wat ik wel een probleem vind is dat hij ze open en blood op het internet zet. Dat vind ik een groot probleem. (is er niet zoiets als portret recht?) Hij heeft gezegd dat de foto's voor een expositie waren, en waarschijnlijk heb je daar dan ook toestemming voor gegeven. Maar voor het openbaar op internet plaatsen niet denk ik.
Als ik met mijn gezin naar de fotograaf ga voor familie foto's wil ik ze ook niet op het internet hebben. Als de fotograaf vraagt of ze er enkele voor haar website mag gebruiken dan wil ik wel weten welke (en volgens mij moet ik daar dan ook voor teken)
Zelfs toen er foto's van mijn hondjes zijn gemaakt werd er door de fotograaf gevraagd of ik er bezwaar tegen had als ze op de hyvespagina werden geplaatst.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, 1 in 2007.EstherK schreef:Beter googelen: er zijn gewoon exposities geweest.Xtine schreef:Misschien niet direct pedo of crimineel,EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
wel een "leugenaar".
Wat is er gelogen?
Wat is er mis met het woord attributen? Daar maak jij zelf wat vreemds van. Al vind ik zwempakjes, balletpakjes en topjes waar je doorheen kunt kijken inderdaad geen normale attributen voor kinderen tussen de 11 en 16.
Niemand hier zegt dat je meteen een pedo of crimineel bent wanneer je meisjes en vrouwen fotografeert, het gaat om te manier waarop.
Over een tijd zal ik ook foto's nodig hebben van scherende mannen, blote babybillen en kinderen in bad.
Denk zo maar eens dat ik door de sfeer van die foto's en professionaliteit daar 0 kritiek op zal krijgen
- Henriette
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire, Dwergteckel en Lhasa Apso
- Aantal honden: 2
Prachtige foto's van een prachtig meisje.
Ik vind de foto's niet te bloot,er is totaal geen bloot te zien.
De smerige figuren die er aanstoot aan geven zijn "ziek",niet de foto's.
Voor dergelijke figuren maakt het ook niets uit wat een meisje aan heeft,die kicken overal op.
Als ik zulke foto's van mijn dochter had,dan ging er een z/w foto van een meter bij een meter aan de muur,maar die van mij kreeg ik op die leeftijd niet zover,hoor,we mochten geeneens foto's maken als ze op vakantie in haar bikini liep,haha.
Voor dergelijke figuren maakt het ook niets uit wat een meisje aan heeft,die kicken overal op.
Als ik zulke foto's van mijn dochter had,dan ging er een z/w foto van een meter bij een meter aan de muur,maar die van mij kreeg ik op die leeftijd niet zover,hoor,we mochten geeneens foto's maken als ze op vakantie in haar bikini liep,haha.

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
ja hier ook. Maar niet op de hyvespagina van de fotograaf.Henriette schreef:Prachtige foto's van een prachtig meisje.
Dat is het grote verschil.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Wat een onzin, er zijn gigantisch veel fotografen oa ook op dit forum aanwezig. Er worden vaak proffesionele foto's geplaatst en niemand zegt over hun dat het viezerikken zijn.EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Henriette schreef:Prachtige foto's van een prachtig meisje.
Misschien ff topic van begin tot eind lezen en hyvespagina van die malafide "fotograaf" eens ff bekijken
Weet het niet wat jij van je dochter normaal vindt, maarre ik voel me zeker niet "ziek" als ik zeg dat ik een foto van een kind van hooguit 10-11 jaar (mijn oudste dochter is 10) in een soort van "balletpakje" zie waarin je zo tegen haar "lipjes" aankijkt
Dat zie ik niet eens bij mijn eigen dochter. Niet met haar zwempakken, en niet met haar "balletpakjes"
Die meid van mij durft alles, maar zelfs zij zou al zou zij "mogen" voor geen goud op zo'n manier zichzelf "presenteren"
Dus tja, nogmaals ook voor jou, kijk zijn hyves na en als jij hier "daarna" dan nog met droge ogen durft te beweren dat je die fotos (van die kinderen) niet te bloot vindt, ja nou ja, dan sorry, dan denk ik niet dat jij überhaupt in de positie bent met 1 vinger naar een ander te wijzen alsware ze "ziek"
Dan zit er naar mijn bescheiden mening bij jouzelf net als bij "hem" (en ouders van) iets niet helemáál goed
@EsterK. Dit heeft niets met "karaktermoord" te maken hoor. Maar als je als iemand met een naar ik aanneem gezond verstand zijn hyvespagina doorkijkt. De meiden bekijkt, de leeftijden en de kleding/poses/eigen reacties bij fotos. Kan ik persoonlijk met de beste wil van de wereld niet snappen dat jij (en anderen misschien) niet zien hoe "verkeerd" deze smeerpijp bezig is
Als een kerel naar de hoeren gaat zorgt een hoerenbaas er ook altijd voor dat er voor "ieder wat wils" rondloopt. En dat is wat hij naar mijn mening ook doet. "voor ieder wat wils"
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Henriette
- Zeer actief
Mee eens,ik maak zelf wel uit wat er op hyves komt of niet.blacky schreef:ja hier ook. Maar niet op de hyvespagina van de fotograaf.Henriette schreef:Prachtige foto's van een prachtig meisje.
Dat is het grote verschil.
Kan me wel voorstellen dat hij reclame materiaal wil hebben,maar dat zou op een privé site moeten staan en dan wel met toestemming van de ouders en het meisje.
Nu zijn ze voor iedereen te zien,want ik was niet eens op hyves ingelogd toen ik de foto's bekeek.
Bij mij staat niet eens mijn rozenstruik openbaar.

- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Nou ik heb die hyves bekeken en ik griezel ervan.EstherK schreef:Dit topic gaat richting karaktermoord.
Het commentaar bij sommige foto's, bah.
Ik heb ook mijn wantrouwen tegen deze man en ik hoop dat herejede het voor elkaar krijgt dat de foto's van haar dochter van die site af gaan.
- herejede
- Zeer actief
zit nog met twijfels, ik heb hem een mail gestuurd, ik vind de fotos erg mooi, maar heb wel een verzoek gedaan om ze te verwijderen van hyvesdagmar88 schreef:Volgens mij zijn de tepel meisjes 16+, dan mag geloof ik het bovenstukje officieel ontbreken...
Laatst gewijzigd door herejede op 24 sep 2011 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Devel
Wat een gedoe zeg.
Ik vind de gedachten zieliger van mensen die van voor af aan meteen denken dat er een vent zich zit af te rukken op zulke foto's. Ik zie geen meid met de benen open ofzo hoor of in een lingerie setje wat even laat zien wat ze allemaal wel niet hebben, kom op zeg niet zo overdrijven.
Demi is ook niet gek, even als herejede, halleluja ik vind zulke fotografie echt gaaf om ooit te doen, maar geen haar meer op mijn hoofd die er aan denkt om ooit zulke foto's te maken, stel je voor dat die hier geplaatst worden, dan wordt ik nog voor een vies vrouwtje uitgemaakt ook nog.
Kijk verder in de toekomst mensen, meiden van 14 zijn tegenwoordig niet zoals dat 20 of 30 jaar terug was, die zijn er vroeg bij, en qua kleding is dat ook allemaal anders. Demi wordt ouder en volwassener, en staat op dat randje, dus wat betreft vind ik de foto's echt kloppend. Tis maar net welke gedachte je er achter hebt.
Ik vind de gedachten zieliger van mensen die van voor af aan meteen denken dat er een vent zich zit af te rukken op zulke foto's. Ik zie geen meid met de benen open ofzo hoor of in een lingerie setje wat even laat zien wat ze allemaal wel niet hebben, kom op zeg niet zo overdrijven.
Demi is ook niet gek, even als herejede, halleluja ik vind zulke fotografie echt gaaf om ooit te doen, maar geen haar meer op mijn hoofd die er aan denkt om ooit zulke foto's te maken, stel je voor dat die hier geplaatst worden, dan wordt ik nog voor een vies vrouwtje uitgemaakt ook nog.
Kijk verder in de toekomst mensen, meiden van 14 zijn tegenwoordig niet zoals dat 20 of 30 jaar terug was, die zijn er vroeg bij, en qua kleding is dat ook allemaal anders. Demi wordt ouder en volwassener, en staat op dat randje, dus wat betreft vind ik de foto's echt kloppend. Tis maar net welke gedachte je er achter hebt.
- dagmar88
- Zeer actief
herejede schreef:zit nog met twijfels, ik heb hem een mail gestuurd, ik vind de fotos erg mooi, maar heb wel een verzoek gedaan om ze te verwijderen van hyvesdagmar88 schreef:Volgens mij zijn de tepel meisjes 16+, dan mag geloof ik het bovenstukje officieel ontbreken...
Maar heb helaas te veel gezien en zou niet willen dat je dochter wat naars overkomt
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het is de manier waarop er met de foto's wordt omgesprongen door de fotograaf. Ik heb er ook niet zo'n geweldig gevoel bij. In eerste instantie niet omdat ik zelf nooit foto's van mijn dochter online zet, dat is gewoon een persoonlijke keuze. Als iemand dat anders dat wel doet, prima. Bij deze foto's vond ik dat meteen al...mwah. Moet iedereen nog voor zich weten maar een meisje in bijv. skikleding is toch net iets anders dan dit soort foto's. Dan de reacties die op hyves geplaatst worden door die mannnen. Het heeft gewoon een bepaalde uitstraling/sfeer er om heen hangen. Als mijn dochter hiervoor gevraagd zou zijn dan zou ik gegoogled hebben op de naam van de fotograaf en als ik dit soort foto's tegen zou komen en dat de foto's op een openbare hyves zouden komen, zou er geen plaatje geschoten worden van mijn dochter.

- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Er is voor dit soort foto's een markt, voor bepaalde mannetjes, die daar bepaalde gedachtes bij hebben, daar gaat het om.Devel schreef:Wat een gedoe zeg.
- Henriette
- Zeer actief
Ik bedoel ook helemaal niet dat de mensen die er hier op reageren ziek zijn,maar de vieze mannetjes die dergelijke foto's als "ruk materiaal" nodig hebben.smoekie schreef:Henriette schreef:Prachtige foto's van een prachtig meisje.
Misschien ff topic van begin tot eind lezen en hyvespagina van die malafide "fotograaf" eens ff bekijken![]()
Weet het niet wat jij van je dochter normaal vindt, maarre ik voel me zeker niet "ziek" als ik zeg dat ik een foto van een kind van hooguit 10-11 jaar (mijn oudste dochter is 10) in een soort van "balletpakje" zie waarin je zo tegen haar "lipjes" aankijkt![]()
Dat zie ik niet eens bij mijn eigen dochter. Niet met haar zwempakken, en niet met haar "balletpakjes"Dan nog eens het lange haar over de "borstjes" heen, het treurige gezicht erbij alsof ze zich compleet verloren en "gevangen" voelen (dat is mijn indruk die ik erbij krijg) en dat x op x op x op keer alleen dan elke keer met een ander "kind" erin....na, noem mij dan maar ziek ja
![]()
Die meid van mij durft alles, maar zelfs zij zou al zou zij "mogen" voor geen goud op zo'n manier zichzelf "presenteren"![]()
Dus tja, nogmaals ook voor jou, kijk zijn hyves na en als jij hier "daarna" dan nog met droge ogen durft te beweren dat je die fotos (van die kinderen) niet te bloot vindt, ja nou ja, dan sorry, dan denk ik niet dat jij überhaupt in de positie bent met 1 vinger naar een ander te wijzen alsware ze "ziek"![]()
Dan zit er naar mijn bescheiden mening bij jouzelf net als bij "hem" (en ouders van) iets niet helemáál goed![]()
@EsterK. Dit heeft niets met "karaktermoord" te maken hoor. Maar als je als iemand met een naar ik aanneem gezond verstand zijn hyvespagina doorkijkt. De meiden bekijkt, de leeftijden en de kleding/poses/eigen reacties bij fotos. Kan ik persoonlijk met de beste wil van de wereld niet snappen dat jij (en anderen misschien) niet zien hoe "verkeerd" deze smeerpijp bezig is![]()
Als een kerel naar de hoeren gaat zorgt een hoerenbaas er ook altijd voor dat er voor "ieder wat wils" rondloopt. En dat is wat hij naar mijn mening ook doet. "voor ieder wat wils"![]()

- dagmar88
- Zeer actief
Natuurlijk zijn die ziek. Maar je moet wel realistisch blijven.Henriette schreef: Ik bedoel ook helemaal niet dat de mensen die er hier op reageren ziek zijn,maar de vieze mannetjes die dergelijke foto's als "ruk materiaal" nodig hebben.
Er zit echt niet achter ieder bosje een pedofiel te loeren en bangmakerij is niet nodig, maar ik vind het niet meer dan normaal hier voor te waarschuwen.
Dit soort spul vindt gewoon gretig aftrek, en daar kun je als ouder wel rekening mee houden.
-
Marion.
Ik heb het gedaan. Ik vind het niet OK.Hera schreef:Brrr, ik krijg de kriebels ook van de reacties van die Piet:
http://foto-piet56.hyves.nl/album/65953 ... state__=17
Bij deze foto bijvoorbeeld. Ik vind het gruwelijk. Krijg zwaar de intentie om op "dit is niet oke" te klikken
Bij dat meisje en bij nog een hoop anderen zie je inderdaad ook de tepels. Die kunnen niet ouder dan 18 zijn. Is dat niet genoeg om op "niet oke" te klikken??
Ik snap ook niet helemaal dat een moeder hier trots op gaat, en die foto's nog verder verspreidt ook.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Gelukkig denkt Herejede na het lezen van de posts in dit topic wat beter na dan jij.Devel schreef:Wat een gedoe zeg.
Ik weet niet hoe naief jij bent maar ik hoop van harte dat als jij ooit een dochter hebt, je minder schellen voor je ogen hebt dan nu het geval is.
Je doet nu net alsof de mensen die hier Herejede met oprechte bedoelingen hebben willen waarschuwen voor de mogelijke gevolgen van de foto's die van haar dochter gemaakt zijn hier de perverselingen zijn en niet normaal. Maar je draait fpdaarmee de boel wel heel erg om. En als je denkt dat mannen alleen maar opgewonden raken van platte seksfoto's van benen wijd etcetera, dan heb je niet zo'n goede realiteitszin vrees ik. Juist het door mensen te raden zaken windt bepaalde groepen mensen zoals pedo's uitermate op, omdat ze er dan nog al hun ziekelijke fantasieen overheen kunnen laten gaan.
En dat meisjes van 14 tegenwoordig niet meer te vergelijken zijn met hun leeftijdsgenoten van vroeger vind ik ook geen reden om ze dan maar gewoon overal aan bloot te stellen, letterlijk en figuurlijk. Zij zijn geestelijk echt nog niet in staat om hier objectief over te kunnen oordelen, ze zullen alleen zeer vereerd zijn over het feit dat een in hun ogen professionele fotograaf juist HEN heeft uitgekozen voor een shoot. Het is aan de ouders om hen daarin af te remmen en te begeleiden, zodat pijnlijke missers hen later in hun leven niet hoeven te achtervolgen.
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ze staan er nog gewoon, hoor.Pemba schreef:Volgens mij zijn de foto's eraf, of kijk ik verkeerd?

-
Marion.
Precies!LongFields schreef:En dat meisjes van 14 tegenwoordig niet meer te vergelijken zijn met hun leeftijdsgenoten van vroeger vind ik ook geen reden om ze dan maar gewoon overal aan bloot te stellen, letterlijk en figuurlijk. Zij zijn geestelijk echt nog niet in staat om hier objectief over te kunnen oordelen, ze zullen alleen zeer vereerd zijn over het feit dat een in hun ogen professionele fotograaf juist HEN heeft uitgekozen voor een shoot. Het is aan de ouders om hen daarin af te remmen en te begeleiden, zodat pijnlijke missers hen later in hun leven niet hoeven te achtervolgen.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- herejede
- Zeer actief
heb net een lang telefoongesprek met hem gehad, en anderen gesproken,
laat ik even zeggen tis geen amateur enz enz
ik en vele anderen vinden de fotos nog steeds erg mooi, en er zit totaal niks achter
ze blijven ook gewoon staan
respecteer ieder zijn mening, maar ik houd het hier verder bij
ik en vele anderen vinden de fotos nog steeds erg mooi, en er zit totaal niks achter
-
Lillith
- Zeer actief
Jammerherejede schreef:heb net een lang telefoongesprek met hem gehad, en anderen gesproken,