Van de week heb ik gebeld voor een herplaatser. Laat ik nu vanavond gebeld worden dat we naar Friesland mogen om kennis te maken! Ik hoop zo dat Kees hem leuk vindt, anders rijden we met maar 1 hond terug.
Ik hoop dat ik nog kan slapen vannacht
Moderator: moderatorteam

Van de week een andere match geprobeerd, maar Kees was er onmiddellijk duidelijk in. Er was GEEN, echt, GEEN contact tussen hen. Meneer met hond weer richting huis gestuurd.Miranda schreef:Spannend, hoor!
Probéér je ratio ook een stem in het geheel te laten krijgen, eventueel door een niet betrokken buitenstaander (met verstand van honden) mee te laten gaan.
Ik hoop dat jullie een wereldmatch vinden en dat jullie roedeltje morgen is uitgebreid
TARAK
Ik vind je een beetje allle en iedereen moet van elkaar houding hebben.antheman schreef:We zijn alleen met Kees naar huis gereden.
Whoopy is echt een heel geinig hondje. Hij liep ook hard met de baas, er werd echt wel wat met hem gedaan. Hij vond Kees eng, maar zocht ook toenadering. Kees vond het maar een schepsel, en ging in de negeermodus.
Zowel eigenaar als wij vonden dit erg jammer. Ze zagen hem al lopen op ons erf.
Dit hondje is probleemloos en grappig en heeft zo een andere eigenaar. We zijn niet in het : "ikmoetdithondjeredden" syndroom vervallen. Dit hondje krijgt vast een gouden mandje.

Ik snap het ook niet zo goed.bouvierpoedel schreef:Ik vind je een beetje allle en iedereen moet van elkaar houding hebben.antheman schreef:We zijn alleen met Kees naar huis gereden.
Whoopy is echt een heel geinig hondje. Hij liep ook hard met de baas, er werd echt wel wat met hem gedaan. Hij vond Kees eng, maar zocht ook toenadering. Kees vond het maar een schepsel, en ging in de negeermodus.
Zowel eigenaar als wij vonden dit erg jammer. Ze zagen hem al lopen op ons erf.
Dit hondje is probleemloos en grappig en heeft zo een andere eigenaar. We zijn niet in het : "ikmoetdithondjeredden" syndroom vervallen. Dit hondje krijgt vast een gouden mandje.
Zo'n eersste kenniismaking zegt helemaal niets over later.
Je kunt misschien wel een allerleukst en lief hondje hebben laten lopen die het grootste vriendje van jouw hond zou kunnen worden.
Natuurlijk gaat niet iedere hond geliijk uit zijn dak op het grondgebied van een ander.
Ik eigenlijk ook; het is toch ook belangrijk dat je ZELF een klik hebt met het hondje? Onderling komt dan toch later wel? Ook als ze meteen gaan spelen is dat geen garantie dat ze dat blijven doen..Aimee schreef:Ik zou het juist positief vinden als ze elkaar negeren.
Ik sluit mij hier helemaal bij aanSuzanne123 schreef:Ik eigenlijk ook; het is toch ook belangrijk dat je ZELF een klik hebt met het hondje? Onderling komt dan toch later wel? Ook als ze meteen gaan spelen is dat geen garantie dat ze dat blijven doen..Aimee schreef:Ik zou het juist positief vinden als ze elkaar negeren.
Suzanne