Je DA wil een bacteriele infectie onderdrukken maar zegt jou dat je hondje een giardia infectie heeft?
giardia is een parasiet geen bacterie en moet gericht bestreden worden: het gaat NIET vanzelf over!
Voor mij al een reden om een andere DA te zoeken, maar ik begin nu ook te vermoeden dat het de DA van de fokker is
Breïge ontlasting is NIET goed, voor mij ook een reden om nogmaals naar een (in dit geval andere) DA te gaan en die ontlasting goed te laten onderzoeken.
Jouw pupje is zo'n 9 weken oud, dat is verdorie nog een baby, die hebben niet zoveel bij te zetten hoor.
Je zult toch iets meer energie moeten investeren in je pup, als ie van alles opeet is ook dat vragen om problemen zoals verstoppingen en dergelijke. Het zal niet de eerste pup zijn die daarvoor open moet.
Waarom kun je er niet gewoon bij blijven in de tuin? Is dat ook al onmogelijk voor je?
Als dat zo is zou je je misschien toch moeten afvragen of een pup wel zo'n goed idee is, die voedt zichzelf niet op hoor en als ie wat groter is zul je nog veel meer tijd en energie aan hem kwijt zijn.
Ik vind dat je het allemaal veel te makkelijk opvat en ik begrijp niet goed waarom.
Je hebt een hond genomen, dan ben je daar ook verantwoordelijk voor of je je nou moe voelt of niet!