herejede schreef:smoekie schreef:herejede schreef:jaa ieder zijn eigen smaak,
Dat uiteraard

Gelukkig wel zullen we maar zeggen.
Maar rare vraag misschien hoor. Heb jij er dan helemaal geen moeite mee dat hij de foto's van jouw dochter zo en public op zijn voor iedereen toegankelijk hyvesprofiel heeft staan??? Vraag jij jezelf niet af waarom al die meisjes nagenoeg dezelfde "trieste" uitdrukking hebben?
Dat zijn wel dingen wat ik me afvraag eerlijk gezegd. Waarom niet een paar mooie meiden met een mooie glimlach? Je hebt een pracht van een dochter laat dat voorop staan. Maar zou je het zelf niet veel mooier en leuker vinden als je foto's van haar terug zou zien waar ze een mooie lach op heeft ipv een trieste (zo niet zielige) blik?
demi heeft ook fotos waarop ze lacht hoor, die zal ik ook laten zien,
en die trieste uitdrukking, zo moesten die meiden kijken, zoals modellen soms ondeugend, boos, verdrietig moeten kijken
en nee, ik heb er geen moeite mee, zet ze toch ook hier neer, das ook openbaar
dankje wel voor de complimenten, vind het ook een prachtige meid, en dito fotos
en dat er leden zijn die een geheel andere mening hebben, vind ik niet erg, zoveel mensen zoveel meningen
Graag. Lijkt me leuk om die ook te zien. Want dat blijf ik toch altijd het mooiste vinden

Snap echt wel dat een fotograaf graag "verschillende" uitdrukkingen wil zien, maar wat ik van hem zie is gewoon allemaal hetzelde. Niks geen leuke spontane meiden. Jawel leuk, druk me weer lekker uit

maar helemaal geen spontaniteit niks. Alleen maar treurig,triest,verdrietig.
Enfin, jij hebt er geen moeite mee, dus ja, ehm prima toch. Gelukkig is daarin iedereen ook anders. Ik moet van dat soort dingen niets hebben, ik zie dan al (misschien te snel hoor, dat kan natuurlijk ook) snel allerlei "beren" op de weg zeg maar. Ik zie als ik zijn hyves zie alleen maar een kerel die zich fotograaf noemt, eenmalig wat heeft "geinvesteerd" in 2-3 verschillende soorten kledij en dag in dag uit, jaar in jaar uit (dat is wel te zien op zijn hyves en zijn eerdere expositie) hetzelfde op de foto gooit.
Ben in ieder geval reuze benieuwd naar de foto's waar je prachtige meid op lacht