Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dochterlief met zwart wit fotos en kleur
Moderator: moderatorteam
-
lets have fun
Re: dochterlief met zwart wit fotos
Rami, ik WEET dat pedo's internet afstruinen op zoek naar dit soort "onschuldige" foto's ....
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Nou, als er iemand nuchter in het leven staat ben ik het wel. Ik zie domweg niet iets vreselijk uitdagends, sexueel immoreel, pervers of verdorven in deze foto's. Het is niet per se mijn smaak, maar ik zie al het bovenstaande er domweg niet in.massam schreef:Rami schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik echt aannames van een zeer verdorven geest.dagmar88 schreef:En je laat hem ook geen leuk bloot bikinietje uitzoeken om na dragen en fotograferen weer in zijn privé collectie te eindigen.
Tenminste, ik neem dan aan dat de kleding van de fotograaf zelf was.
Herejede zal nog eens foto's plaatsen...
jee rami, ik had jou toch écht realistischer ingeschat
- Rami
- Zeer actief
Haha, nee, zelfs geen vies vrouwtje.massam schreef:Rami schreef:
Dan is jouw uitgangspunt dus dat deze foto's perverse mensen zouden aantrekken.
En dan zal ik inderdaad wel heel naïef zijn (of een ander idee hebben van erotiek) want ik zie het er nog steeds niet in.
jij bent ook geen vies mannetje![]()
maar ondanks dat ik de foto's erg mooi vind, voor thuis, zou ik ze ook niet online zetten want een beetje realisme zou je moeten zeggen dat die foto's op verkeerde harde schijven geld waard zijn...
Maar goed, als je er vanuit gaat dat er mensen zijn die op zoek zijn naar dit soort foto's omdat ZIJ er 'foute' gedachten van zouden krijgen (en niet omdat het per se 'foute' foto's zijn) dan kun je ze inderdaad misschien beter niet online zetten.
Wat je dan nog wel online kunt zetten als het kinderen betreft is dan wel een beetje de vraag.
-
lets have fun
" Ik zie domweg niet iets vreselijk uitdagends, sexueel immoreel, pervers of verdorven in deze foto's. "
Gutteguttegut. Overdrijf niet zo. Niemand beweert dat deze foto's vreselijk uitdagen, sexueel immoreel, pervers, of verdorven zijn. Alleen maar dat ze te uitdagend zijn voor een kind.
Gutteguttegut. Overdrijf niet zo. Niemand beweert dat deze foto's vreselijk uitdagen, sexueel immoreel, pervers, of verdorven zijn. Alleen maar dat ze te uitdagend zijn voor een kind.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik ook niet hoor.Rami schreef:
Ik zie domweg niet iets vreselijk uitdagends, sexueel immoreel, pervers of verdorven in deze foto's. Het is niet per se mijn smaak, maar ik zie al het bovenstaande er domweg niet in.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ook dat zie ik niet.lets have fun schreef:Alleen maar dat ze te uitdagend zijn voor een kind.
Of het mijn smaak is in een tweede ... maar daar gaat het niet om.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Rami schreef:Haha, nee, zelfs geen vies vrouwtje.massam schreef:Rami schreef:
En dan zal ik inderdaad wel heel naïef zijn (of een ander idee hebben van erotiek) want ik zie het er nog steeds niet in.
maar ondanks dat ik de foto's erg mooi vind, voor thuis, zou ik ze ook niet online zetten want een beetje realisme zou je moeten zeggen dat die foto's op verkeerde harde schijven geld waard zijn...![]()
Maar goed, als je er vanuit gaat dat er mensen zijn die op zoek zijn naar dit soort foto's omdat ZIJ er 'foute' gedachten van zouden krijgen (en niet omdat het per se 'foute' foto's zijn) dan kun je ze inderdaad misschien beter niet online zetten.
Wat je dan nog wel online kunt zetten als het kinderen betreft is dan wel een beetje de vraag.
triets, maar erg weinig
ík zie die dingen ook niet. ik zie wél de potentie op dit gebied, hoe mooi ook

- Rami
- Zeer actief
Oh nee? Dan moet je dit topic nog eens even goed doorlezen.lets have fun schreef:" Ik zie domweg niet iets vreselijk uitdagends, sexueel immoreel, pervers of verdorven in deze foto's. "
Enne... ik ben bepaald niet degene die overdrijft als het om de vermeende betekenis van deze foto's gaat.
-
lets have fun
MJ schreef:Ook dat zie ik niet.lets have fun schreef:Alleen maar dat ze te uitdagend zijn voor een kind.
Ik wel
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
je moet het ook niet vanuit een normale geest bekijken, dat is nou juist de valkuilMJ schreef:Ik ook niet hoor.Rami schreef:
Ik zie domweg niet iets vreselijk uitdagends, sexueel immoreel, pervers of verdorven in deze foto's. Het is niet per se mijn smaak, maar ik zie al het bovenstaande er domweg niet in.
Die foto's zijn helemaal niet sexueel immoreel, pervers of verdorven, het zijn juist de verdorvenen van geest die zich erdoor laten opwinden.
Tik eens lolita foto's in op google, niks veel bloot, niks pervers of verdorvens maar wel een heleboel jonge mooie onschuldige meiden en reken er maar wel op dat menig pervers mannetje daar ongelofelijk op kickt zeker als het duidelijk geen professionele foto's zijn!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- M@scha
- Zeer actief
lets have fun schreef:MJ schreef:Ook dat zie ik niet.lets have fun schreef:Alleen maar dat ze te uitdagend zijn voor een kind.
Ik welIk vind het in ieder geval op het randje van wat je zou moeten willen laten zien van je kinderen. En voor mij persoonlijk er zelfs nét over heen.
écht waar?
ik vind idd dat deze foto's niet op internet horen omdat er gewoon te grote debielen zijn die een peuter in zwempak nog geil vinden, maar de foto's an sich vind ik niet sexy of te ver gaan voor een 14 jarige.
zoals ik al zei: ik zou ze thuis houden en niet online zetten. maar niet omdat de foto's zo verschrikkelijk zijn

- dagmar88
- Zeer actief
Ik vind juist die foto's waarop het pakje niet te zien en en haar grote ogen prachtig uit komen heel mooi.massam schreef:Rami schreef:
maar ondanks dat ik de foto's erg mooi vind, voor thuis, zou ik ze ook niet online zetten want een beetje realisme zou je moeten zeggen dat die foto's op verkeerde harde schijven geld waard zijn...
Maar de rest van de foto's vallen dus wel bij een bepaald slag in de smaak, en daarbij denk ik dat ze daar bewust in een bepaalde stijl voor geschoten zijn.
Het zou mij verbazen als dit een professionele fotograaf is, er een professionele website met portfolio of kvk nummer is en er een expositie komt.
Hier werd 10 jaar geleden al nadrukkelijk voor gewaarschuwd bij meiden van die leeftijd, was er zelf toen ook 1
Eigenlijk snap ik er niets van, je weet toch dat dit soort 'onschuldige' foto's in het tijdperk van Robert & Bennie rond circuleren bij mensen waar je ze niet bij wil hebben?
Praktisch alle meisjes van 14 willen fotomodel worden, of dat nu realistisch is of niet
Doe dan lekker zo'n model voor 1 dag arrangement bij een echte fotograaf
- renee-uk
- Zeer actief
dat denk ik dus ook en met de rest van deze post ben ik het ook eens!dagmar88 schreef:Ik vind juist die foto's waarop het pakje niet te zien en en haar grote ogen prachtig uit komen heel mooi.massam schreef:Rami schreef:
Maar de rest van de foto's vallen dus wel bij een bepaald slag in de smaak, en daarbij denk ik dat ze daar bewust in een bepaalde stijl voor geschoten zijn.
Het zou mij verbazen als dit een professionele fotograaf is, er een professionele website met portfolio of kvk nummer is en er een expositie komt.
Hier werd 10 jaar geleden al nadrukkelijk voor gewaarschuwd bij meiden van die leeftijd, was er zelf toen ook 1![]()
Eigenlijk snap ik er niets van, je weet toch dat dit soort 'onschuldige' foto's in het tijdperk van Robert & Bennie rond circuleren bij mensen waar je ze niet bij wil hebben?
Praktisch alle meisjes van 14 willen fotomodel worden, of dat nu realistisch is of niet![]()
Doe dan lekker zo'n model voor 1 dag arrangement bij een echte fotograaf

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
lets have fun
Ja massam, écht waar. En niet vanwege de foto's maar omdat ik wéét wat daarmee gedaan wordt. Dat is mijn punt (wat blijkbaar niet zo goed overkomt, maar dat is mijn probleem).
- M@scha
- Zeer actief
lets have fun schreef:Ja massam, écht waar. En niet vanwege de foto's maar omdat ik wéét wat daarmee gedaan wordt. Dat is mijn punt (wat blijkbaar niet zo goed overkomt, maar dat is mijn probleem).
jij zegt dus hetzelfde als ik. maar dat heb je niet gelezen?

- Hailfall
- Zeer actief
Ik vind de foto's niet echt mooi, maar niet doordat ze "gewaagd" zijn, ik ben gewoon niet weg van de hele compositie
Ze komt ook jonger dan 14 over in de foto's, en daarom vind ik het ook wat gewaagd.
Ze komt ook jonger dan 14 over in de foto's, en daarom vind ik het ook wat gewaagd.
Laatst gewijzigd door Hailfall op 22 sep 2011 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lets have fun
jawel. Ik doelde op rami waarbij ik het niet duidelijk uitgelegd krijg.massam schreef:lets have fun schreef:Ja massam, écht waar. En niet vanwege de foto's maar omdat ik wéét wat daarmee gedaan wordt. Dat is mijn punt (wat blijkbaar niet zo goed overkomt, maar dat is mijn probleem).
jij zegt dus hetzelfde als ik. maar dat heb je niet gelezen?
Nou ja, laat maar. wat mij betreft heeft dagmar het prima verwoord. Daar sluit ik me bij aan.
- dagmar88
- Zeer actief
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik heb niks tegen bloot of naakt, maar het is meer het hele plaatje, ook dat gedoetje rond haar nek,
en die blik, dat ik denk, Mwuah, ik zou mijn dochter niet heel graag zo willen zien.
Als ze nou half naakt op de cover voor een sanex reclame zou staan, zou ik dat dus niet hebben. Het is dus een beetje het geheel waar ik persoonlijk de kriebels van krijg, en zoals anderen al zeggen, ik denk dat er genoeg engerds zijn die deze foto's toch wel eens wat anders kunnen bekijken.
en die blik, dat ik denk, Mwuah, ik zou mijn dochter niet heel graag zo willen zien.
Als ze nou half naakt op de cover voor een sanex reclame zou staan, zou ik dat dus niet hebben. Het is dus een beetje het geheel waar ik persoonlijk de kriebels van krijg, en zoals anderen al zeggen, ik denk dat er genoeg engerds zijn die deze foto's toch wel eens wat anders kunnen bekijken.
- herejede
- Zeer actief
daar is ze ook uitgenodigd om bij de grootste fotostudio van de benelux te komen, via de fotograaf
en ik zal de rest ook gewoon plaatsen hoor, vind ze totaal niet uitdagend enzenz
alleen ontzettend mooi.
en je denkt toch niet dat ik me dochter laat fotograveren door 1 of andere slapswans, die geilt op jonge meisjes, die schiet ik persoonlijk een gat in zijn kop
ouders zijn verplicht mee te komen, en eerst kennis maken, voordat er uberhaupt aan fotos word gedacht.
hij heeft fotos van babys tot senioren, en alles wat er tussen zit, plus veel fotos van de natuur, de zee enzenz
ik kan er echt niks verkeerds achter zoeken, en gekkken op het internet hou je toch
en ik zal de rest ook gewoon plaatsen hoor, vind ze totaal niet uitdagend enzenz
alleen ontzettend mooi.
en je denkt toch niet dat ik me dochter laat fotograveren door 1 of andere slapswans, die geilt op jonge meisjes, die schiet ik persoonlijk een gat in zijn kop
ouders zijn verplicht mee te komen, en eerst kennis maken, voordat er uberhaupt aan fotos word gedacht.
hij heeft fotos van babys tot senioren, en alles wat er tussen zit, plus veel fotos van de natuur, de zee enzenz
ik kan er echt niks verkeerds achter zoeken, en gekkken op het internet hou je toch
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Kan je ze hier niet beter na een tijdje weghalen? Ze staan nu toch op een openbaar forum en iedereen kan ermee doen wat ze willen.
Je hebt wel een knappe dochter!
Je hebt wel een knappe dochter!

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- herejede
- Zeer actief
dan kan je alle fotos wel weghalen die mensen op het internet zetten, kijk eens naar hyves en facebook
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Op hyves en facebook heb ik geen foto's waar ik halfnaakt op staherejede schreef:dan kan je alle fotos wel weghalen die mensen op het internet zetten, kijk eens naar hyves en facebook

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- dagmar88
- Zeer actief
Juist...
http://nl-nl.facebook.com/piet.bruystens
Geen officiële site... en als je even op google kijkt nog zo'n onder ontwikkeld meisje, maar dan zonder bovenstukje aan.
Veel plezier er mee dan.
http://nl-nl.facebook.com/piet.bruystens
Geen officiële site... en als je even op google kijkt nog zo'n onder ontwikkeld meisje, maar dan zonder bovenstukje aan.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik dus ook echt niet. De foto's zijn ook niet mijn smaak maar ik vind juist dat de "sex" uit de foto's zijn gelaten.MJ schreef:Ik ook niet hoor.Rami schreef:
Je hebt een mooie dochter hoor en als ze dit leuk vindt en alles gaat met overleg en jullie zijn erbij, lekker laten doen
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- herejede
- Zeer actief
hier heeft ie ook aan meegewerkt, en ja wij vinden het mooi, fam vind het mooi, kennissen en vrienden vinden het prachtig
de fotos op zijn hyves vind ik kunst, zo mooi gedaan
ja en als een paar op dit forum er anders over denken, dat mag
-
Devel
Ik ken de studio waar deze foto's genomen zijn.
Wat een aanstellerij het is een leuke meid om te zien en je kan aan deze foto's gewoon zien dat ze op het randje staat van nog kind zijn en een mooie jonge dame worden/zijn en wat mij betreft mag dat best geshowd worden want ze is ook gewoon een mooie meid om te zien.
Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
Wat een aanstellerij het is een leuke meid om te zien en je kan aan deze foto's gewoon zien dat ze op het randje staat van nog kind zijn en een mooie jonge dame worden/zijn en wat mij betreft mag dat best geshowd worden want ze is ook gewoon een mooie meid om te zien.
Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
- renee-uk
- Zeer actief
Devel schreef: Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Herjede, ik zie op hyves echt foto's van je dochter zonder topje hoor, jij schreef eerder dat ze zo niet heeft geposeerd.
Ik zie ook foto's van een twaalfjarig meisje zonder topje, en een meisje met twee bloemblaadjes en een miniscuul stringetje aan... zo horen kinderen niet op de foto. Niet in mijn beleving in elk geval.
*bibber*
Ik zie ook foto's van een twaalfjarig meisje zonder topje, en een meisje met twee bloemblaadjes en een miniscuul stringetje aan... zo horen kinderen niet op de foto. Niet in mijn beleving in elk geval.
*bibber*

Iedere dag feest!
- dagmar88
- Zeer actief
Absoluut niet. Daarbij gaat het mij niet om het bloot an sich, maar de manier waarop.Devel schreef: Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.