Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jip 13.05.2007 - 10.09.2011
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Re: Jip 13.05.2007 - 10.09.2011
Heel veel sterkte 

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ach....dat lekkere snorrebaard manneke.....zomaar weg.....
Ook ik vraag me dan af hoekandatnou
in ieder geval wens ik je sterkte
Ook ik vraag me dan af hoekandatnou
in ieder geval wens ik je sterkte
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind het ook wat vaag dat iemand eerst een topic opent en meldt dat er een hondje veel te vroeg is overleden, waarna er ook nadat door flink wat mensen gevraagd is totaal geen uitleg volgt. Ik kan me daar zelf helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegd en vraag me net zoals een aamtal anderen af wat hiervan de reden kan zijn. 
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Eens. Jammer dat TS niet reageert.LongFields schreef:Ik vind het ook wat vaag dat iemand eerst een topic opent en meldt dat er een hondje veel te vroeg is overleden, waarna er ook nadat door flink wat mensen gevraagd is totaal geen uitleg volgt. Ik kan me daar zelf helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegd en vraag me net zoals een aamtal anderen af wat hiervan de reden kan zijn.

Linda, Izzie en Bram
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ja hoor, ook eens. Maar wat kun je er verder meeZoek stok! schreef:Eens. Jammer dat TS niet reageert.LongFields schreef:Ik vind het ook wat vaag dat iemand eerst een topic opent en meldt dat er een hondje veel te vroeg is overleden, waarna er ook nadat door flink wat mensen gevraagd is totaal geen uitleg volgt. Ik kan me daar zelf helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegd en vraag me net zoals een aamtal anderen af wat hiervan de reden kan zijn.
Een verklaring afdwingen of, als die uitblijft, gaan speculeren vind ik net zo raar
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Wat er ook gebeurd is, het is verschrikkelijk om je hondje zo jong te moeten verliezen. Ik wens je heel veel sterkte 
Groetjes, Patricia

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Sterkte met je velies.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
hercujess
Misschien kunnen jullie het ook gewoon respecteren als iemand er niet meer over wil praten. Ik heb genoeg op mijn bordje. Twee dagen voor Jips dood zijn wij ons ongeboren kindje verloren, dus nee, ik heb geen trek om op jullie speculaties in te gaan. Bovendien is er slechts één iemand geweest die de moeite heeft genomen om mij via PB te benaderen en kiest de rest ervoor om nog eens extra zout in de wond te wrijven.
Juist toen ik mijn vriendje het meeste nodig had, heb ik hem ook nog eens verloren. Ik heb nu heel erg de behoefte om de mooie momenten met hem te herinneren en zo wie zo heb ik het nu nodig om vooruit te kijken en positief te denken.
Juist toen ik mijn vriendje het meeste nodig had, heb ik hem ook nog eens verloren. Ik heb nu heel erg de behoefte om de mooie momenten met hem te herinneren en zo wie zo heb ik het nu nodig om vooruit te kijken en positief te denken.
Laatst gewijzigd door hercujess op 20 sep 2011 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik vind het vreselijk voor je dat je je kindje hebt verloren
Maar ik zie niet wat het een met het ander te maken heeft
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ho ho ho.....nou moet je niet iedereen over 1 kan scheren.hercujess schreef:Misschien kunnen jullie het ook gewoon respecteren als iemand er niet meer over wil praten. Ik heb genoeg op mijn bordje. Twee dagen voor Jips dood zijn wij ons ongeboren kindje verloren, dus nee, ik heb geen trek om op jullie speculaties in te gaan. Bovendien is er slechts één iemand geweest die de moeite heeft genomen om mij via PB te benaderen en kiest de rest ervoor om nog eens extra zout in de wond te wrijven.
Er zijn er ook die jou niet via PB willen "lastigvallen" in de veronderstelling dat jij het recht hebt dingen voor jezelf te houden of te vertellen als jij er aantoe bent.
Je hebt 2 klappen achterelkaar te verwerken gekregen en ik hoop oprecht dat je het tzt een "plaats"kan geven.
Nogmalls sterkte.
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
Misschien dat het allemaal even teveel en te pijnlijk is om over te praten?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat afschuwelijk dat je je ongeboren kindje verloren hebt, heel veel sterkte daarmee.
Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal stuk van bent, en dat het ineens moeten missen van Jip daar nog eens vlak achteraan nog meer verdriet heeft gegeven en nog geeft.
Maar 2 dagen nadat je je kindje verloor heb je wél de moeite genomen om te melden dat Jip overleden was, zowel hier als op Facebook. Dan krijg je heel veel medeleven en ook vaak gewoon oprecht gemeende vragen wat er met Jip is gebeurd, en juist dáár ga je daarna niet meer op in. En dat terwijl je hier op het forum wel gewoon op andere posts reageert.
Hoe verdrietig je ook bent (en terecht lijkt me), het is toch niet zo heel erg lastig om de mensen dan antwoord te geven op de vraag die velen logischerwijs bezighoudt?
Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal stuk van bent, en dat het ineens moeten missen van Jip daar nog eens vlak achteraan nog meer verdriet heeft gegeven en nog geeft.
Maar 2 dagen nadat je je kindje verloor heb je wél de moeite genomen om te melden dat Jip overleden was, zowel hier als op Facebook. Dan krijg je heel veel medeleven en ook vaak gewoon oprecht gemeende vragen wat er met Jip is gebeurd, en juist dáár ga je daarna niet meer op in. En dat terwijl je hier op het forum wel gewoon op andere posts reageert.
Hoe verdrietig je ook bent (en terecht lijkt me), het is toch niet zo heel erg lastig om de mensen dan antwoord te geven op de vraag die velen logischerwijs bezighoudt?
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ten eerste, sterkte met het verlies van je ongeboren kindjeLongFields schreef:Wat afschuwelijk dat je je ongeboren kindje verloren hebt, heel veel sterkte daarmee.![]()
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
dit heb je toegevoegd toen ik al had gereageerd, en hier wil ik ook nog wel op reageren.hercujess schreef: Bovendien is er slechts één iemand geweest die de moeite heeft genomen om mij via PB te benaderen en kiest de rest ervoor om nog eens extra zout in de wond te wrijven.
er is iets mis met je redenering.
wij weten namelijk niet dat wij in een wond zout aan het wrijven zijn, want we weten niet wat er gebeurd is
en van je miskraam wist ik ook niet.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Veel sterkte met het verlies van je ongeboren kindje
.
Een verband tussen de oorzaak van Jips dood niet vertellen, zowel hier, als op je eigen website, dat zie ik ook niet. De eerste dagen niets willen/ kunnen vertellen, dat begrijpt iedereen, maar ondertussen nog geen verklaring over de doodsoorzaak naar buiten doen en wel dat hij is overleden, dat komt vreemd over.
Een verband tussen de oorzaak van Jips dood niet vertellen, zowel hier, als op je eigen website, dat zie ik ook niet. De eerste dagen niets willen/ kunnen vertellen, dat begrijpt iedereen, maar ondertussen nog geen verklaring over de doodsoorzaak naar buiten doen en wel dat hij is overleden, dat komt vreemd over.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
LongFields schreef:Wat afschuwelijk dat je je ongeboren kindje verloren hebt, heel veel sterkte daarmee.![]()
Dit dus.
Als je geen vragen over de dood van Jip wil krijgen had je beter helemaal niks over de dood van Jip kunnen zeggen.
Vind het heel erg dat je je kindje hebt verloren, heb dat meer als dertig jaar geleden ook meegemaakt en ik weet hoe erg het is.
Sterkte.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Hè bah, wat een ellende! Sterkte met alles 
-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik denk dat veel mensen je hiermee niet lastig wilden vallen omdat het verwerken van het verlies van je hond al moeilijk genoeg is.hercujess schreef:Bovendien is er slechts één iemand geweest die de moeite heeft genomen om mij via PB te benaderen en kiest de rest ervoor om nog eens extra zout in de wond te wrijven.
Maar besef wel dat niemand wist wat voor verschrikkelijks zich er bij jou afspeelt. Dat je niet reageert is je volste recht en je hoeft ook aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen maar beschuldig mensen er niet van om zout in de wond te strooien als ze van niks weten.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, het klinkt misschien afgezaagd maar ik kan niet de juiste woorden vinden voor het verlies wat jij te verwerken hebt.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
sterkte met je grote verlies van je kindje waar jullie naar uitkekengonnie schreef:LongFields schreef:Wat afschuwelijk dat je je ongeboren kindje verloren hebt, heel veel sterkte daarmee.![]()
Dit dus.
Als je geen vragen over de dood van Jip wil krijgen had je beter helemaal niks over de dood van Jip kunnen zeggen.
Sterkte.
en daarna het te vroege verlies van jip
natuurlijk hoef je je niet te verantwoorden naar ons toe maar met het bovenstaande ben ik het dus wel eens
Fenneke en Baloe

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Heel veel sterkte gewenst
Wat een klappen heb je te verduren, vreselijk 
Ik geloof echt niet dat mensen 'zout in de wonden aan het wrijven zijn' hoor.
Niemand wist dat je je ongeboren kindje bent verloren en de vragen wat er met Jip is gebeurd, zijn niet meer
dan normaal als je verteld dat zo'n jonge hond is overleden. Dat is pure interesse en meelevendheid
Ik geloof echt niet dat mensen 'zout in de wonden aan het wrijven zijn' hoor.
Niemand wist dat je je ongeboren kindje bent verloren en de vragen wat er met Jip is gebeurd, zijn niet meer
dan normaal als je verteld dat zo'n jonge hond is overleden. Dat is pure interesse en meelevendheid
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Jeetje Jessica wat ongelofelijk kut allemaal zeg (understatement). Wil je hierbij dan ook heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van je kindje als het verwerken van het plotselinge overlijden van Jip
Maar, en misschien dat je dat "straks" wel beter kunt begrijpen is het toch ook niet zo heel erg verwonderlijk dat mensen zich toch ook afvragen wat er gebeurd is waardoor Jip zo plotseling heen gegaan is?
Snap dat het verschrikkelijk is dat je even daarvoor ook nog eens een miskraam hebt gehad. Heel goed snap ik dat zelfs. Maar als je dan hier een topic opent over Jip en vervolgens "elders" wel reacties geeft kan ik me zo voorstellen dat mensen er de "ballen" van snappen en dan idd gaan speculeren wááraan Jip overleden is. Als je hetzelfde van een ander zou weten zou je ongetwijfeld ook verbaasd/geschrokken zijn en toch ook "nieuwsgierig" naar wat er gebeurd is. Is gewoon welgemeende interesse van mensen. Iedereen wenst je sterkte, iedereen weet dat het verschikkelijk moet zijn om EN je kindje te verliezen EN dan ook nog eens vlak daarna je hondje.
Je had je van te voren kunnen bedenken dat mensen dan ook zoals heel normaal is ook zouden vragen wat er met Jip gebeurd is. Ik snap dan ook niet zo goed dat je mensen hier nu verwijt "zout in de wonde te strooien".
Dan had je simpelweg het hele topic (nog) niet moeten openen
Desalniettemin heel veel sterkte
Maar, en misschien dat je dat "straks" wel beter kunt begrijpen is het toch ook niet zo heel erg verwonderlijk dat mensen zich toch ook afvragen wat er gebeurd is waardoor Jip zo plotseling heen gegaan is?
Snap dat het verschrikkelijk is dat je even daarvoor ook nog eens een miskraam hebt gehad. Heel goed snap ik dat zelfs. Maar als je dan hier een topic opent over Jip en vervolgens "elders" wel reacties geeft kan ik me zo voorstellen dat mensen er de "ballen" van snappen en dan idd gaan speculeren wááraan Jip overleden is. Als je hetzelfde van een ander zou weten zou je ongetwijfeld ook verbaasd/geschrokken zijn en toch ook "nieuwsgierig" naar wat er gebeurd is. Is gewoon welgemeende interesse van mensen. Iedereen wenst je sterkte, iedereen weet dat het verschikkelijk moet zijn om EN je kindje te verliezen EN dan ook nog eens vlak daarna je hondje.
Je had je van te voren kunnen bedenken dat mensen dan ook zoals heel normaal is ook zouden vragen wat er met Jip gebeurd is. Ik snap dan ook niet zo goed dat je mensen hier nu verwijt "zout in de wonde te strooien".
Dan had je simpelweg het hele topic (nog) niet moeten openen
Desalniettemin heel veel sterkte
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Hier sluit ik mij bij aan. Ik ga n.l. niet via pb informeren als ik denk dat mensen iets op dat moment gewoon niet kwijt willen.teckeltoos schreef:Ho ho ho.....nou moet je niet iedereen over 1 kan scheren.hercujess schreef:Misschien kunnen jullie het ook gewoon respecteren als iemand er niet meer over wil praten. Ik heb genoeg op mijn bordje. Twee dagen voor Jips dood zijn wij ons ongeboren kindje verloren, dus nee, ik heb geen trek om op jullie speculaties in te gaan. Bovendien is er slechts één iemand geweest die de moeite heeft genomen om mij via PB te benaderen en kiest de rest ervoor om nog eens extra zout in de wond te wrijven.
Er zijn er ook die jou niet via PB willen "lastigvallen" in de veronderstelling dat jij het recht hebt dingen voor jezelf te houden of te vertellen als jij er aantoe bent.
Je hebt 2 klappen achterelkaar te verwerken gekregen en ik hoop oprecht dat je het tzt een "plaats"kan geven.
Nogmalls sterkte.
Ook namens mij nogmaals sterkte.
-
Ήυs
Heel veel sterkte met het verwerken van deze twee gebeurtenissen 
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
sterkte met alles
groetjes
corina
groetjes
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
-
Syllvero
Veel sterkte met alles 
- *Ineke*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): IJslandse Hond
Wat afgrijselijk van je kindje
en van Jip.
Heel, heel erg veel sterkte!
Heel, heel erg veel sterkte!
Ineke, Sóley en Skotti

-
Barbabelle
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier
jaspuli schreef:Op dit soort commentaar valt mijn bek open.
Iedereen heeft recht op zijn eigen verwerking van zoiets.
Dat je over iemand heen valt die niet reageert, is niet ongewoon maar zo iets zeggen is echt niet normaal.
Zou je dat ook recht in iemands gezicht durven zeggen?
Sterkte in deze zware tijd........
tekkel schreef:Ik vind het vreselijk voor je dat je je kindje hebt verloren![]()
Eens met bovenstaande.
Iedereen mag zijn eigen ideeën erover hebben, maar houdt ze uit respect gewoon voor je vind ik..
Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles.
Neem de tijd en zoek hierin je eigen manier.

- TinkaLuna
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cao de Fila de Sao Miguel (helaas 26 mei 2012 overleden)
Inmiddels een Bull Terrier en een Duitse Dog in huis - Aantal honden: 2
Jeetje, dat is wel heel veel wat je in ene op je bord krijgt
Heel veel sterkte en hopelijk kun je beide ooit een plekje geven.
Heel veel sterkte en hopelijk kun je beide ooit een plekje geven.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jes, nog maals heel veel sterkte gewenst. Ik vind het goed dat je het hier nu vertelt hebt, hoe moeilijk dat ook voor je is!! Hou je taai!!!!
RIP Cena