Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Ik heb het boekje mini hondjes haken en daar staan wat patronen in, die pas ik dan wat aan zodat ik een hondje kan maken wat ik ken ofzo (vind ik leuker) boekjes kost 10 euro ofzo. Maar op internet zijn ook heel veel gratis (en betaalbare) patroontjes te vinden Eigenlijk als je er een kan kun je ze allemaal
corason del perro schreef:Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Ik heb het boekje mini hondjes haken en daar staan wat patronen in, die pas ik dan wat aan zodat ik een hondje kan maken wat ik ken ofzo (vind ik leuker) boekjes kost 10 euro ofzo. Maar op internet zijn ook heel veel gratis (en betaalbare) patroontjes te vinden Eigenlijk als je er een kan kun je ze allemaal
Wat voor spulletjes heb je nodig om te kunnen beginnen? Ik heb nog nooit gehaakt, dus ik heb geen idee
Wat voor spulletjes heb je nodig om te kunnen beginnen? Ik heb nog nooit gehaakt, dus ik heb geen idee
Wol ofja ik haak liever met katoen in de kleurtjes die je wilt gebruiken meestal is een bolletje tussen de 1 a 3 euro. Een haaknaald, ik heb zelf een 3 maar eigenlijk zou je een 2,5 moeten hebben (vind dit al priele) en als je nog kleiner wilt natuurlijk nog een kleinere naald. Vulling (voor knuffels) een dikke naald (waar je wol/katoen door heen kan) om alles aan elkaar te naaien en oogjes en neusjes. Dat is het. Ja kan evt granule gebruiken om de zittende hondjes wat te verzwaren. En je zou ook als je lichte kleren gebruik de oogjes kunnen aaien en het neusje zodat je geen oogjes hoeft te kopen. Ik weet niet of er een hobby winkel of markt in de buurt is bij je? want ik kan hier helaas bijna niets krijgen en moet veel via ineternet bestellen.
Wol ofja ik haak liever met katoen in de kleurtjes die je wilt gebruiken meestal is een bolletje tussen de 1 a 3 euro. Een haaknaald, ik heb zelf een 3 maar eigenlijk zou je een 2,5 moeten hebben (vind dit al priele) en als je nog kleiner wilt natuurlijk nog een kleinere naald. Vulling (voor knuffels) een dikke naald (waar je wol/katoen door heen kan) om alles aan elkaar te naaien en oogjes en neusjes. Dat is het. Ja kan evt granule gebruiken om de zittende hondjes wat te verzwaren. En je zou ook als je lichte kleren gebruik de oogjes kunnen aaien en het neusje zodat je geen oogjes hoeft te kopen. Ik weet niet of er een hobby winkel of markt in de buurt is bij je? want ik kan hier helaas bijna niets krijgen en moet veel via ineternet bestellen.
Ik weet eigenlijk niet of er hier een hobbywinkel is, wel een markt. En dus een haaknaald, wol/katoen, vulling en evt iets om te verzwaren en oogjes en neusjes. Nou dat moet wel te doen zijn. Waar heb je dat boekje gekocht? Of heb je die ook besteld?
Ik denk dat ik ook katoen neem, lijkt me iets prettiger werken.
Denise. schreef:
Ik weet eigenlijk niet of er hier een hobbywinkel is, wel een markt. En dus een haaknaald, wol/katoen, vulling en evt iets om te verzwaren en oogjes en neusjes. Nou dat moet wel te doen zijn. Waar heb je dat boekje gekocht? Of heb je die ook besteld?
bol.com heb je hem morgen in huis (uhm als ze op zaterdag ook leveren dan )
Denise. schreef:
bol.com heb je hem morgen in huis (uhm als ze op zaterdag ook leveren dan )
Op het amigurumi forum heeft er iemand gevraagt of mensen willen helpen haken voor een goed doel (kanker onderoek bij honden). Ik wil daar best mee helpen en heb ook het boekje "meer minihondjes haken" maar ik kan de tekeningen niet lezen . De gewone bolletjes dat lukt wel, maar snuit en oren én waar je moet stoppen met een halve vaste, daar kom ik met geen mogelijkheid uit. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? Zijn er filmpjes op het internet te vinden? Ik baal er mooi van want ik heb nu alle twee de boekjes en kan er niks uit maken .
Hera schreef:Erg leuk zeg, begint meteen te kriebelen om onze 3 katten te haken om een mobieltje te maken voor als de baby er is ofzo..
Wat een heerlijk idee! Moet je lekker doen ik ben ongeveer een dag met 1 hondje bezig geweest (heb het al heel lang niet meer gedaan haha) dus dat moet misschien wel lukken
Nouja met nog 3 maanden te gaan zou ik 1 maand per kat hebben. Lijkt me wel te doen Ik ben alleen niet zo'n ster in dat gefrut en heb er momenteel nog niet de rust voor (zit nu in de opruim/schoonmaakfase). Misschien over een maand of 2!