Ook lijkt het alsof ie zich ongemakkelijk voelt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prostaat?
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Prostaat?
Zen's castratie zit al in de planning, maar nu merk ik sinds een paar dagen dat zijn drollen afgeplat zijn en hij plast weer als een meisje, heb ik hem nog nooit zien doen!!
Morgen voor ik naar de tandarts moet ga ik bellen voor een afspraak...Bah ik hou er niet van als mijn beessies wat hebben...
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Re: Prostaat?
Oww Zen toch.. nou hopen dat 't inderdaad de prostaat is, moet dat na de castratie mooi opgelost zijn!!
- Kit
- Erelid
Nanna schreef:Voor wanneer dan? Misschien kun je het wat naar voren schuiven?Kit schreef:Zen's castratie zit al in de planning, .
Of anders, als dat niet gaat, Ypozane laten voorschrijven.
Afspraak stond nog niet vast, eerst Danne en Hayley loops af en hij weer rust in zijn kop, ik had dus nog kunnen wachten, maar dat doen we in dit geval dus niet
-
Robian
- Actief
- Aantal honden: 3
Met ongecastreerde reuen (en mannen trouwens ook) is het niet de vraag of ze last van de prostaat krijgen maar wanneer. Sommigen krijgen het in geringe mate en zul je er nooit iets van merken en bij anderen is het echt heftig en merk je het meteen.
Ik heb hier met mijn twee oude reuen super resultaten gehaald met prostavit van Bional.
De DA kon het bijna niet geloven dat het binnen een half jaar van een erg vergrootte prostaat naar normaal formaat was geslonken.
Ik gaf toen 3x per dag een capsule. De mannen staan nu op 1x per dag een capsule.
Sterkte met je mannetje.
Ik heb hier met mijn twee oude reuen super resultaten gehaald met prostavit van Bional.
De DA kon het bijna niet geloven dat het binnen een half jaar van een erg vergrootte prostaat naar normaal formaat was geslonken.
Ik gaf toen 3x per dag een capsule. De mannen staan nu op 1x per dag een capsule.
Sterkte met je mannetje.
Groetjes, Sylvia

- Kit
- Erelid
Ik ga met Zen geen medicatie uit proberen wat dat betreft, hij wordt gecastreerd vanwege zijn steeds extremer wordende gedrag als de meiden loops zijn, niet omdat ik wil dat ie er rustiger van wordt ( want die garantie heb je nooit en hij is al 6), maar omdat ie in huis tegenswoordigs de boel afbreekt tijdens loopsheden. Als zijn gedrag wel mellower wordt juich ik alleen maar, want als zijn chicks loops zijn wordt hij moordlustig
Mocht ie na zijn castratie wel medicatie nodig hebben, krijgt ie dat ook uiteraard
Mocht ie na zijn castratie wel medicatie nodig hebben, krijgt ie dat ook uiteraard
-
Robian
- Actief
- Aantal honden: 3
o.k. duidelijk
Ik schreef het eigenlijk alleen op omdat de meeste DA's niet verder komen als castreren als oplossing voor prostaat problemen.
Ik schreef het eigenlijk alleen op omdat de meeste DA's niet verder komen als castreren als oplossing voor prostaat problemen.
Groetjes, Sylvia

- Kit
- Erelid
Het was mijn eigen besluit hoorRobian schreef:o.k. duidelijk![]()
-
Wenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 4
Volgens mij gebruiken ze ook Ypozane samen met een (chemische) castratie.
Ypozane werkt snel en de castraties langzamer. Dat is een optie als het toch zijn prostaat is.
(hier een reu van twee aan de Ypozane
)
Ypozane werkt snel en de castraties langzamer. Dat is een optie als het toch zijn prostaat is.
(hier een reu van twee aan de Ypozane
Groetjes van Wenda, Coop en Ziva