de keizer gisteren, voor de operatie

Ik heb hem om kwart voor 11 gebracht en om een uur of 2 zou ik hem dan weer mogen halen, maar het liep even anders.
om 3 uur gebeld, toen waren ze weer met hem bezig omdat hij niet stopte met bloeden, en Danny de DA heeft pittig moeten graven en wroeten, om de bloeder te kunnen vinden.
Leuk detail is wel dat de assistente van de DA nog even met hem buiten is gaan lopen en dat me werd verteld dat ik zo`n geweldig goed opgevoede hond heb, die luistert als een tierelier
Gisteren om 6 hebben we hem opgehaald, hij wat koud, nat ( moest schoongemaakt worden - bloed er af), en suf en met een dik oog
die dan gelukkig niet meer bloedde.
Ik ben vannacht bij hem gaan slapen om te zorgen dat hij eraf bleef, en dat is prima gelukt.
vanmorgen de zwelling is zo goed als weg en Gil knapt al weer redelijk op, lekker gewandeld
vannacht deed hij ieder uur zijn ronde - langs de ramen, kijken of alles nog veilig was - en kwam daarna weer lekker bij me liggen
foto

Ik heb het gisteren best even benauwd gehad, toen ik hoorde dat hij voor de 2 de keer onder narcose lag
maar voor nu ziet het er veelbelovend uit, op naar herstel
tot zover een verslag van gisteren

TARAK