Groetjes Frouke
Moderator: moderatorteam
ik geloof het wel ja.
wij zijn er zelf ook geweest, echt prachtige huisjes, mooie omheinde tuinen en een super omgeving om te wandelen.bellabeest schreef:ik geloof het wel ja.
kennissen van mij zijn er geweest met 9 honden er staat wel minder maar ze doen niet echt moeilijk over meer
Moest jij de komende tijd niet werken ofzo?->Chanty<- schreef:oh leuk wanneer gaan we
ja maar.... ja maar.. je ging vandaag toch al nietFrouke schreef:Beide adresjes zien er leuk uit, thanks!
Moest jij de komende tijd niet werken ofzo?->Chanty<- schreef:oh leuk wanneer gaan we
Het zag er weer strak uit hoor! Organisatie was wel een beetje rommelig, duurde steeds erg lang voordat de volgende kon starten. Marina had 's middags nog een afspraak waardoor we de Advanced niet hebben kunnen zien, dus Manon helaas niet zien gooien.->Chanty<- schreef:ja maar.... ja maar.. je ging vandaag toch al nietFrouke schreef:Beide adresjes zien er leuk uit, thanks!
Moest jij de komende tijd niet werken ofzo?->Chanty<- schreef:oh leuk wanneer gaan weVandaag moet ik inderdaad werken
![]()
Doet ons clubske het een beetje leuk op de NK in Belgie?
Ik heb het gehoord, ze doen het erg goed.... baal wel dat ik er niet bij kan zijn...Frouke schreef:Het zag er weer strak uit hoor! Organisatie was wel een beetje rommelig, duurde steeds erg lang voordat de volgende kon starten. Marina had 's middags nog een afspraak waardoor we de Advanced niet hebben kunnen zien, dus Manon helaas niet zien gooien.->Chanty<- schreef:ja maar.... ja maar.. je ging vandaag toch al nietFrouke schreef:Beide adresjes zien er leuk uit, thanks!
Moest jij de komende tijd niet werken ofzo?->Chanty<- schreef:oh leuk wanneer gaan weVandaag moet ik inderdaad werken
![]()
Doet ons clubske het een beetje leuk op de EK in Belgie?