Miezemuis schreef:Lizzie speelt liever niet alleen (en doet ook heel erg haar best dat niet te hoeven). Toch heeft ze twee favoriete remi-spelletje. Spelletje 1 jatten.
dat gaat zo: Je maakt de speelgoed la open (en dat leer je snel als een poedel bent). Je moet dan welprecies weten waar het speelgoed van jouw keuze zit (maar dat weet je zo als je een poedel bent). je maakt de la open en haalt er iets uit (en dat iets is of een barbiepop of een my little pony) en je makat het stuk als je baasje niet snel genoeg is....(gelukkig kent ze los al erg goed en heeft het tot nu toe alleen geleid tot een handloze barby en een pootloze oude my little pony)
Spelletje 2: Je neemt de trap naar boven. Je nemet een speeltje. Je loopt de trap een stuk op en gooit het speeltje tussen de treden door. Je loopt snel naar beneden. Klimt tussen de treden door. pakt het speeltje, wurmt je weer tussen de treden door en begint opnieuw.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alleen spelen
Moderator: moderatorteam
-
Lillith
- Zeer actief
Re: Alleen spelen
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Met die trap lijkt het net of iemand anders met je speeltMiezemuis schreef:Lizzie speelt liever niet alleen (en doet ook heel erg haar best dat niet te hoeven). Toch heeft ze twee favoriete remi-spelletje. Spelletje 1 jatten.
dat gaat zo: Je maakt de speelgoed la open (en dat leer je snel als een poedel bent). Je moet dan welprecies weten waar het speelgoed van jouw keuze zit (maar dat weet je zo als je een poedel bent). je maakt de la open en haalt er iets uit (en dat iets is of een barbiepop of een my little pony) en je makat het stuk als je baasje niet snel genoeg is....(gelukkig kent ze los al erg goed en heeft het tot nu toe alleen geleid tot een handloze barby en een pootloze oude my little pony)
Spelletje 2: Je neemt de trap naar boven. Je nemet een speeltje. Je loopt de trap een stuk op en gooit het speeltje tussen de treden door. Je loopt snel naar beneden. Klimt tussen de treden door. pakt het speeltje, wurmt je weer tussen de treden door en begint opnieuw.
Wat een heerlijke pupsels zijn het ook he, je verbaast je af en toe over hoe snel ze leren

- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Met die trap dat deed Kuda ook toen ze een pup was.. alleen hadden wij daaronder een kist met houtblokken staan dus dan dook ze ook nog daarin om haar speeltje eruit te halen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Fien speelt alleen. Die gooit met knuffels en zo, dan komen de Ikea-muizen opeens op ooghoogte langs 
Gaat gepaard met een hoop gespring en geren en met woest gegrom als de prooi overmeesterd wordt.
Vindt ze geweldig, lekker gooien en smijten ermee
De rest speelt vooral met elkaar. Die zien Fien met verbijstering aan.
Gaat gepaard met een hoop gespring en geren en met woest gegrom als de prooi overmeesterd wordt.
Vindt ze geweldig, lekker gooien en smijten ermee
De rest speelt vooral met elkaar. Die zien Fien met verbijstering aan.
- Loesje2608
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Duitse staander en een labrador mix.
Onze Pip vind alleen balletjes en kleinere hondjes leuk om mee te spelen.. Mensen.. Meh!
Moustache hobbelt ook wel eens achter een balletje aan en z'n flos paktie alleen op als hij enthousiast is, bijvoorbeeld als er visite is. Loopt er een paar rondjes meer en legt 'm dan neer om knuffels te komen halen ^^
Moustache hobbelt ook wel eens achter een balletje aan en z'n flos paktie alleen op als hij enthousiast is, bijvoorbeeld als er visite is. Loopt er een paar rondjes meer en legt 'm dan neer om knuffels te komen halen ^^
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ja, Cody speelt alleen. Die probeert alsmaar handdoeken of speeltjes dood te schudden of met een voetbal te voetballen. Hij vindt het zelfs niet leuk als ik meespeel en wordt woest als de anderen mee willen doen.
Kyra stoeide veel met Lyndie maar dat doet ze niet meer maar wil nog wel speeltjes in mijn schoot deponeren met de bedoeling dat ik ze weggooi. Alleen rent ze niet meer, maar hobbelt een beetje erachter aan. Ach, ze wordt echt oud.
Lyndie speelt graag met mij of met Bonnie en Bonnie jat het liefst de knuffels of sokken van zoonlief om daar mee wild te spelen.
Kyra stoeide veel met Lyndie maar dat doet ze niet meer maar wil nog wel speeltjes in mijn schoot deponeren met de bedoeling dat ik ze weggooi. Alleen rent ze niet meer, maar hobbelt een beetje erachter aan. Ach, ze wordt echt oud.
Lyndie speelt graag met mij of met Bonnie en Bonnie jat het liefst de knuffels of sokken van zoonlief om daar mee wild te spelen.

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Hier spelen ze ook wel alleen, maar dat resulteert toch vooral in het slopen van mijn huisraad.
Gelukkig vinden ze elkaar afrossen toch nog steeds het leukst, dat scheelt.
Gelukkig vinden ze elkaar afrossen toch nog steeds het leukst, dat scheelt.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Xavi kan zich uitstekend alleen vermaken, haalt zn dekentje uit de bench, gooit die over zich heen, loopt met dat ding over zn rug en kop door de kamer en zit dan erg boos naar de bank te kijken als ie er tegenaan loopt.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Devlin maar een halve minuut met een bal.
Vinou die kan het echt een half uur ofzo volhouden om in haar eentje
blij door de tuin te rennen met een tennisbal die ze af en toe
weer uitspuugt en met haar voorpoten vooruit mept
Vinou die kan het echt een half uur ofzo volhouden om in haar eentje
blij door de tuin te rennen met een tennisbal die ze af en toe
weer uitspuugt en met haar voorpoten vooruit mept
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pasha kan dat prima, vooral met fennisballen. Komt ze alleen wel af en toe even vragen of je mee doet. Ushi vind het ook het einde! Die kan met alles alleen spelen!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl