Hoi allemaal,
Mijn eerste vraag hier op het forum. Toch maar even stellen, aangezien ik niet weet wat nou verstandig is.
Ik heb ooit eens (tenminste, dat dacht ik. Ik lees kennelijk nogal slecht op sommige momenten...

) gelezen dat Rodi buiten de koelkast moet worden bewaard moest worden en dat het dan lang houdbaar was. Ik heb geen idee hoe ik hierbij kom, aangezien ik vandaag ineens op de verpakking zag staan dat het juist koel bewaard moet worden, en dat het dan max. 2 dagen houdbaar is. Ik vond het al zo vreemd dat vlees buiten de koelkast bewaard moest worden...

Beetje vreemd, maar goed. Ik heb dus haar nog Rodi worst gegeven toen het al veel langer dan 2 dagen open was. Nooit heeft ze er wat van gekregen, maar wat is wijsheid?
Nu is Any een klein hondje (rond de 6 kilo) dus zo'n hele worst in 2 dagen consumeren gaat niet lukken. Ze krijgt het namelijk niet als hoofdvoeding (Smuldier) maar als beloning. Kan ik zo'n worst beter voor de helft invriezen of zo? Of bewaren sommige van jullie zo'n worst ook wel langer dan 2 dagen zonder problemen?