Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Paar weken terug had ik een topic geopend over een bult bij Mickey haar anus, die in paar weken tijd uit het niets was gegroeid, na onderzoek gelukkig goedaardig maar door de plek moet het toch weggehaald worden.
Donderdagochtend is de operatie gepland, vind het toch best wel eng hoop dat alles goed gaat.
Laatst gewijzigd door annemick op 13 sep 2011 12:50, 3 keer totaal gewijzigd.
_________________________ Boxer Jane 25-07-2014 Boxer Mickey 15-10-2001 *18-05-2015
Op het ogenblik krijgt Mickey KVV (pens,kip,hart,rund, ze lust alles) vermengd met (senior)brokken, ze heeft eigenlijk altijd prima ontlasting, nou vraag ik mij af als ik nou na de operatie alleen KVV of nog minder brok erbij geef, of haar ontlasting een stuk zachter wordt zodat ze straks minder moeite hoeft te doen met poepen aangezien de operatiewond bij haar sluitspier zit.
Beetje extra olie zou misschien ook kunnen maar ik wil haar niet aan de dunne hebben natuurlijk of toch misschien maar iets licht verteerbaars zoals gekookte kip met rijst?
Wat zouden jullie aanraden?
_________________________ Boxer Jane 25-07-2014 Boxer Mickey 15-10-2001 *18-05-2015
@gemini6
Ik ga ervanuit wel info te krijgen en anders te vragen van de dierenarts maar het kan nooit kwaad om van evt. ervaringsdeskundigen nog wat bruikbare tips te krijgen mocht het niet genoeg zijn of bij haar niet goed werken.
Update 15-09 van operatie (is goed gegaan) in nieuw topic.
Laatst gewijzigd door annemick op 15 sep 2011 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.