Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schooien?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: Schooien?

Ongelezen bericht door Marion. »

Als wij "aan tafel zitten" (dat betekent dat wij op de grond zitten om de poef met een 'dienblad' van 80 x 80 erop), dan zitten ze tussen ons in. Naast elkaar, tussen ons in. Saar naast Pieter en Miep naast mij. Af en toe krijgen ze een likje, maar ze kunnen niet wachten tot we klaar zijn. Dan mag Miep namelijk mijn bord aflikken, en Saar die van Pieter.
Ze kijken ons heel belangstellend aan tijdens het eten, maar om dat nu schooien te noemen.... mwah, ze kijken gewoon toe of we wel netjes genoeg eten :mrgreen:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Hera schooit verschrikkelijk. Die kan kwijlend naast je zitten.
Met avondeten zit ze ook altijd pal naast 1 van ons en als ze maar denkt dat je klaar bent probeert ze de restjes al van je bord te snaaien.
Ach ja, zelf aangeleerd ook en ze krijgen ook iedere avond wel wat van het avondeten. Ook van een koekje een chipje of een broodje krijgen ze een stukje.
Kan er niet mee zitten.
Woopy ligt altijd onder de eettafel te wachten of er iets valt.

Cash is heel netjes. Die ligt rustig een paar meter verderop te slapen als wij eten. Die schooit dus ook niet.
Heeft ie uit zichzelf altijd al zo gedaan.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

Ze schooien vooral als ik aan het koken ben of de afwasmaschine aan het inruimen ben :hmmm: Ze hangen dan in de keuken in de hoop dast iets valt of dat ze de borden uit de maschine kunnen likken.
Soms sta ik het toe en soms stuur is ze weg, dat kan namelijk erg irritant zijn.

Tijdens het eten schooien ze niet maar wachten ze netjes tot ik mijn eten op heb ( ik wil niet dat ze het eten uit mijn mond kijken en dat doen ze dus ook niet :engel: ) Als ik het eten op heb, dan zitten ze meteen in een rijtje voor me en krijgen ze de restjes van het eten ( om en om aan de vork, erg grappig om te zien :LOL: )
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Bowie schooit soms nog wel maar niet meer zo erg toen ze nog alleen was. Fien en Suus schooien niet :wink:
Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Bo mag niet schooien. Als de borden op tafel worden gezet, gaat mevrouw keurig op haar kussen liggen. Wanneer we het bestek neer leggen komt ze dan aangevlogen, want er zou maar eens broccoli op het menu hebben gestaan ;)
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”