Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ladies Night By De Chihuahua Shop.nl!

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

dannyhulst
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ladies Night By De Chihuahua Shop.nl!

Ongelezen bericht door dannyhulst »

Afbeelding

Zaterdag 19 November 2011 houdt De Chihuahua Shop.nl een Ladies Night! Het bestellen via de website is natuurlijk erg handig maar het is ook leuk om zelf de producten te kunnen voelen en te kunnen passen bij je Chihuahua.

Deze avond zal plaatsvinden in het mooie Dinkelwerk te Beuningen. De verschillende ambachten die hier normaal te bewonderen zijn zullen ook deze avond geopend zijn. Zo vindt u er een kaarsenmakerij en een zeepmakerij die tevens sieraden en accessoires aanbiedt.

Op deze Ladies Night showt De Chihuahua Shop.nl haar nieuwe producten die nog niet via de site verkrijgbaar zijn! Ook krijgen alle bezoekers van deze avond 10% korting op alle artikelen die De Chihuahua Shop.nl deze avond aanbiedt en zijn er enkele hele scherpe aanbiedingen.
Kortom, wilt u samen met andere Chihuahua liefhebbers een gezellige avond maken met muziek, leuke producten en ambachten, reserveer dan uw ticket voor zaterdag 19 november 2011.

Progamma overzicht:

19:30 Aanvang met een hapje en drankje
20:00 Demostatie van verschillende producten
20:45 Pauze
21:15 Demostatie van verschillende producten
22:00 Afterparty

Tickets bestellen:

Voor deze Ladies Night zijn er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Kaarten kosten € 2,50 p.p + eenmalig € 0,40 toeslag. Incl. Hapje & drankje. Bestellen kan via: http://www.ladiesnight.dechihuahuashop.nl
dannyhulst
geregistreerd lid
Contacteer:

Re: Ladies Night By De Chihuahua Shop.nl!

Ook andere rassen zijn welkom! Let op: wel kleine honden rassen!
dannyhulst
geregistreerd lid
Contacteer:

Is meer dan kleding, denk verder dan mode. Op deze avond kunt u manden, riempjes en nog veel meer vinden.
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Ik kan uit de advertentie wer-kenlijk niet halen dat t een hond-gerelateerde avond is... :mrgreen:....Maar goed; ieder zn hobby...
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

En na afloop is er geestelijke ondersteuning vanuit Les Barbies Anonymus en mogelijkheid zich daar aan te melden :engel:

Het Barbiesyndroom

De diagnose

De schrik

En dan?

Les Barbies Anonymus
Iedere zaterdagavond in het sprookjespark de Efteling te Kaatsheuvel.

Les Barbies Anonymus
Waar het gevreesde barbiesyndroom niet slechts als een beperking word gezien ,maar ook als een verrijking van uw, en uw huisdiers leven.

Les Barbies Anonymus
Waar u in en sprookesachtige omgeving kunt converseren met medepatientes van laag tot zeer laag niveau.Onderwerpen kunnen zoal zijn wat droeg Paris Hilton op de laatste premiere,wat worden de nieuw modekleuren deze winter in dierenland ,omgaan met een onwillige hond op een verkleedpartijtje of een ander interessant onderwerp naar keuze.

Les Barbies Anonymus
Waar regelmatig gezellige activiteiten worden georganiseerd ,zeer geliefd is onze maandelijkse breiwedstrijd met leuke prijsjes, en het in groepsverband practische regenjasjes haken voor de hondjes.
Ook is er een mogelijkheid te spelen met de alhier aanwezig poppen en kennis op te doen hoe zo snel mogelijk de hond aan en uit te kleden bij verstoring van een geheime verkleedpartij.

Les Barbies Anonymus
Waar enkele malen per jaar leuke uitstapjes worden georganiseerd,zo bezoeken we alle meetings van Leco Zadelhoff, en de durfals onder u bieden we een heuse wandeling met blote hond aan op het strand.(onder begeleiding en aanwezigheid van een arts ivm evt. krassen op de hond tijdens spel)

Voor meer informatie wend u zich tot
Les Barbies Anonymus
P/a Sprookjespark de Efteling
Ingang naast de hondenkennels nemen.
Te Kaatsheuvel.
Lesbarbies@anonymus.nl

(N.b. Ladies only! de heren verwijzen wij naar Les Kens Anonymus aan de andere zijde van het sprookjespark de
Efteling)
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

Nee, dank je.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Anne&Taar schreef:Ik kan uit de advertentie wer-kenlijk niet halen dat t een hond-gerelateerde avond is... :mrgreen:....Maar goed; ieder zn hobby...
Is gewoon reclame maken voor zijn winkel. En dat onder het mom van een ladies night, maar het gaat gewoon om de verkoop. Daar is dit forumonderdeel niet voor bedoeld.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Hahah Tineke geweldig ik denk dat ik daar wel heen ga :engel:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ja, leuk...ik ben als zelfstandig ondernemer door deze meneer enkele maanden geleden benaderd voor een Hondenbeurs in november. Aanvankelijk was ik erg enthousiast, maar ik kreeg een factuur die ik binnen 7 dagen moest betalen. Binnen de week kreeg ik twee herinneringen en zelfs na 4-5 dagen al een e-mail met de vraag of ik het geld al had overgemaakt. Op een of andere manier gingen mijn voelsprieten omhoog en heb ik contact opgenomen met de Twentehallen. Zij vertelden mij dat het hele evenement nog helemaal niet rond was...
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

hercujess schreef:Ja, leuk...ik ben als zelfstandig ondernemer door deze meneer enkele maanden geleden benaderd voor een Hondenbeurs in november. Aanvankelijk was ik erg enthousiast, maar ik kreeg een factuur die ik binnen 7 dagen moest betalen. Binnen de week kreeg ik twee herinneringen en zelfs na 4-5 dagen al een e-mail met de vraag of ik het geld al had overgemaakt. Op een of andere manier gingen mijn voelsprieten omhoog en heb ik contact opgenomen met de Twentehallen. Zij vertelden mij dat het hele evenement nog helemaal niet rond was...
Dat klinkt wel als een kansloos typje ondernemer. Binnen 7 dagen betalen en zelfs daar niet op kunnen wachten. Daar wil ik al helemaal niets mee te maken mee hebben, zelfs niet als die een Ladies Night by de Doggen Shop.nl zou organiseren.
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

Nanna schreef:Bruidskleding en hollywood jewels...
Mwah.
Ik bedank, hou er helemaal niet van als een hond als kittig en modieus accessoire behandeld wordt dat je als willoos popje aan kunt kleden met de meest idiote zaken.
:kotz:
nou inderdaad
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Brigitte schreef:Hahah Tineke geweldig ik denk dat ik daar wel heen ga :engel:
Ja leuk :cheer: al zal het wel flink haken worden als ik een jasje voor Rio wil maken :mrgreen:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

tineke schreef:En na afloop is er geestelijke ondersteuning vanuit Les Barbies Anonymus en mogelijkheid zich daar aan te melden :engel:

Het Barbiesyndroom

De diagnose

De schrik

En dan?

Les Barbies Anonymus
Iedere zaterdagavond in het sprookjespark de Efteling te Kaatsheuvel.

Les Barbies Anonymus
Waar het gevreesde barbiesyndroom niet slechts als een beperking word gezien ,maar ook als een verrijking van uw, en uw huisdiers leven.

Les Barbies Anonymus
Waar u in en sprookesachtige omgeving kunt converseren met medepatientes van laag tot zeer laag niveau.Onderwerpen kunnen zoal zijn wat droeg Paris Hilton op de laatste premiere,wat worden de nieuw modekleuren deze winter in dierenland ,omgaan met een onwillige hond op een verkleedpartijtje of een ander interessant onderwerp naar keuze.

Les Barbies Anonymus
Waar regelmatig gezellige activiteiten worden georganiseerd ,zeer geliefd is onze maandelijkse breiwedstrijd met leuke prijsjes, en het in groepsverband practische regenjasjes haken voor de hondjes.
Ook is er een mogelijkheid te spelen met de alhier aanwezig poppen en kennis op te doen hoe zo snel mogelijk de hond aan en uit te kleden bij verstoring van een geheime verkleedpartij.

Les Barbies Anonymus
Waar enkele malen per jaar leuke uitstapjes worden georganiseerd,zo bezoeken we alle meetings van Leco Zadelhoff, en de durfals onder u bieden we een heuse wandeling met blote hond aan op het strand.(onder begeleiding en aanwezigheid van een arts ivm evt. krassen op de hond tijdens spel)

Voor meer informatie wend u zich tot
Les Barbies Anonymus
P/a Sprookjespark de Efteling
Ingang naast de hondenkennels nemen.
Te Kaatsheuvel.
Lesbarbies@anonymus.nl

(N.b. Ladies only! de heren verwijzen wij naar Les Kens Anonymus aan de andere zijde van het sprookjespark de
Efteling)
:engel: :LOL: :LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Amy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
Aantal honden: 7

Ongelezen bericht door Amy »

Nee dank u, ik behandel mijn honden niet als poppetjes :pffff:

wahaa Tineke :mrgreen:
Afbeelding
~reinforcement builds behavior~
~You can not influence someone while you are judging them~
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Nou, ik bedank ook.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”