heb jij je woordenboek aanstaan op mobiel ofzo?nathalie schreef:Tja, dat doen honden nou eenmaal.. Ushi heeft laatst twee baby Ltd 's vermoord die uit een nest waren gevallen.. Ik laat het haar natuurlijk niet expres doen, maar als het gebeurd, is het zo. Jammer
Hier bij de plas heb ik al drie myxomatose konijnen zien liggen. Zal me niks verbazen als de meiden er deze week nog een paar uit hun lijden verlossen..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat gaat dát snel
Moderator: moderatorteam
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Wat gaat dát snel
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Vogels zijn hetsbientje schreef:heb jij je woordenboek aanstaan op mobiel ofzo?nathalie schreef:Tja, dat doen honden nou eenmaal.. Ushi heeft laatst twee baby Ltd 's vermoord die uit een nest waren gevallen.. Ik laat het haar natuurlijk niet expres doen, maar als het gebeurd, is het zo. Jammer
Hier bij de plas heb ik al drie myxomatose konijnen zien liggen. Zal me niks verbazen als de meiden er deze week nog een paar uit hun lijden verlossen..Net al jg.ets en wat zijn Ltd's?
Heb net twee dagen een iPad, alleen dat stomme autocorrect..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
kan je uitzetten henathalie schreef:Vogels zijn hetsbientje schreef:heb jij je woordenboek aanstaan op mobiel ofzo?nathalie schreef:Tja, dat doen honden nou eenmaal.. Ushi heeft laatst twee baby Ltd 's vermoord die uit een nest waren gevallen.. Ik laat het haar natuurlijk niet expres doen, maar als het gebeurd, is het zo. Jammer
Hier bij de plas heb ik al drie myxomatose konijnen zien liggen. Zal me niks verbazen als de meiden er deze week nog een paar uit hun lijden verlossen..Net al jg.ets en wat zijn Ltd's?
![]()
Heb net twee dagen een iPad, alleen dat stomme autocorrect..
okee, vogels! ik had het kunnen weten, konijnen vallen niet vaak uit een nest
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik kan het ook niet echt zielig vinden voor het konijn. liever zo aan je eindje komen dan wachten op de dood met alle pijn erbij.
ellen
ellen
-
Ήυs
Nou, dat dustollerlover schreef:ik kan het ook niet echt zielig vinden voor het konijn. liever zo aan je eindje komen dan wachten op de dood met alle pijn erbij.
ellen
-
Supernova
- Zeer actief
Nouja nekken breken daar gaan egels ook stuk van hoordagmar88 schreef: Charlie bijt niet, ze breekt nekken![]()
Ze bijt pas wanneer je aan dingen gaat trekken en is nogal onder de indruk van harde stemmen; dus heeft hem meteen uitgespuugd.
Zou het zonde vinden wanneer egelmans dood is gegaan; maar ja, als je hem niet ziet en je hond gewoon aangelijnd hebt valt er weinig anders te doen
Je kunt er inderdaad weinig aan doen, Kenzo heeft ook 1 keer een egel te pakken gehad. Beestje was onze achtertuin ingeklommen en het was donker dus ik zag hem te laat. Maar ik heb hem toen naar de egelopvang gebracht. Er zit daar vast ook wel een egelopvang in de buurt dus de volgende keer kun je zo'n beestje altijd even brengen of laten brengen door de dierenambulance mocht je denken dat hij/zij gewond is. Zeker in de vliegentijd zijn dat soort verwondingen bij een egel ontzettend vervelend omdat vliegen in die wonden eitjes gaan leggen. Vervolgens komen die eitjes uit en wordt zo'n egeltje levend opgegeten door de maden