carine schreef:neen hoor, je zei dat ze zich gedroeg alsof ze drachtig was van een 12 ling, dus gewoon 12
Haha dat is waar en zo gedraagt ze zich echt, ze hijgt niet normaal
Maar verder doet ze het zo goed, zoveel leuker als vorig jaar
Moderator: moderatorteam
carine schreef:neen hoor, je zei dat ze zich gedroeg alsof ze drachtig was van een 12 ling, dus gewoon 12
sirene schreef:Ik zie dat ik helemaal nog niet gereageerd heb. Spannend joh! Ze ziet er echt wel drachtig uit op de foto hoor.
Ik duim voor een mooi nestje mèt teefjes

geniet nu maarNuyvilaq schreef:carine schreef:neen hoor, je zei dat ze zich gedroeg alsof ze drachtig was van een 12 ling, dus gewoon 12
Haha dat is waar en zo gedraagt ze zich echt, ze hijgt niet normaal![]()
Maar verder doet ze het zo goed, zoveel leuker als vorig jaar

Paddle schreef:Wat spannend!
Ik gok op een 8-ling.
Ik hoop het wel.....ik wil er 4Renske schreef:Ze krijt er overduidelijk meer dan 3.
Is er momenteel een beetje vraag naar huskypups? Uit het verleden weet ik dat fokkers soms best lang met pups bleven zitten.
chrico schreef:Rust Liek, rustgeniet lekker van haar dracht. Gaat goed komen
Dan mag ze er 7 krijgen, 3 reuen, 4 tevenNuyvilaq schreef:Ik hoop het wel.....ik wil er 4Renske schreef:Ze krijt er overduidelijk meer dan 3.
Is er momenteel een beetje vraag naar huskypups? Uit het verleden weet ik dat fokkers soms best lang met pups bleven zitten.![]()
Ik heb geen klagen, ik vrees dat ik wederom een aantal mensen teleur moet gaan stellen als iedereen op de lijst natuurlijk een pupje neemt en er een goede verdeling reu/teef is![]()
Ik weet om me heen ook geen fokkers die ermee blijven zitten, misschien dat ze ze iets langer vast moeten houden maar veel langer is dat niet momenteel
Oooh leuk! Ik ben benieuwd hoe die 6Nuyvilaq schreef:Ohw ik heb ze gevoeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nuyvilaq schreef:![]()
![]()
![]()
![]()