Mijn oproep op het belgische hondenforum had geen reactie, dus ik probeer het toch maar hier. Al een hele tijd wil ik vers bestellen van Lupa. Minimum afname van 50 euro, wat inhoud dat ik zo'n 30 kilo vlees moet bestellen. Dat past gewoon niet in mijn vriezer, en als Diesel het niet moet dan zit ik daar met al dat vlees. Ik wil een paar verschillende dingen proberen, kijken wat hij graag eet en waar hij tegen kan.
Is er hier dus iemand die mee wil bestellen met mij, uit de omgeving van west vlaanderen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er hier vers voerende Belgen??
Moderator: moderatorteam
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
- May Linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie's en herders
Re: Zijn er hier vers voerende Belgen??
Heb je al eens op voernatuurlijk gekeken?
Daar zitten volgens mij meer belgen.
Ook op barfplaats zitten een paar belgen.
Daar zitten volgens mij meer belgen.
Ook op barfplaats zitten een paar belgen.
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Ik ga eens bekijken wat ze daar hebben. Ik ben al een tijdje aan het denken om vers te voeren of toch regelmatig als gezonde snack/vervanging te geven maar idd ook weer de prijs die wat tegensloeg... Ik kom zelf regelmatig in Sint-Niklaas, zag Beveren staan in je profiel dus zo heel ver is het niet. Ik hoor het wel 
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Beveren leie, is niet hetzelfde als beveren he. Maar ik kom ook af en toe in de buurt van sint niklaas.kimmeke schreef:Ik ga eens bekijken wat ze daar hebben. Ik ben al een tijdje aan het denken om vers te voeren of toch regelmatig als gezonde snack/vervanging te geven maar idd ook weer de prijs die wat tegensloeg... Ik kom zelf regelmatig in Sint-Niklaas, zag Beveren staan in je profiel dus zo heel ver is het niet. Ik hoor het wel
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Oeps, te snel gelezensTefaniA schreef:Beveren leie, is niet hetzelfde als beveren he. Maar ik kom ook af en toe in de buurt van sint niklaas.kimmeke schreef:Ik ga eens bekijken wat ze daar hebben. Ik ben al een tijdje aan het denken om vers te voeren of toch regelmatig als gezonde snack/vervanging te geven maar idd ook weer de prijs die wat tegensloeg... Ik kom zelf regelmatig in Sint-Niklaas, zag Beveren staan in je profiel dus zo heel ver is het niet. Ik hoor het wel
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...