Ik van het altijd maar eh tutig en had altijd zoiets van kom op het is een hond geen suikerklontje.
Maar nu heb ik dus een hond die nogal een dun vachtje heeft en het duidelijk koud heeft momenteel.
Vooral als het ook nog regent gaat hij in de bosjes zitten in het bos om mij aan te kijken van baas wat doe je me aan.

En dan moet ik hem ook aanlijnen en er echt onderuit vandaan halen om hem mee te krijgen waarna hij alleen nog maar trekt richting de auto.
Dus nu begin ik te twijfelen misschien toch iets voor in de regen?
Ik spreek wel eens met andere mensen die ook een podenco of podenco mix uit Spanje hebben en er zijn er toch best een aantal die een jasje voor de hond hebben.
Toen hij naar Nederland kwam lag er wel sneeuw daar waar hij zat in Spanje maarja dat is een heel ander soort kou.
Wat zouden jullie doen gewoon zeggen niet aanstellen en doorlopen of toch maar zo`n vreselijk jasje.
Eigenlijk zegt mijn gevoel hij heeft het echt koud dus hup een jasje aan.
Maar ik vraag me af of het niet overdreven is.
Die podenco`s die in Spanje voor de jacht worden ingezet hebben toch ook geen jasje aan als het regent?
Maar het is ook weer zo sneu voor hem hij ligt nu in bed onder de dekens arme hond.

Dus overdrijf ik als ik hem een jasje ga aan doen of is mijn bezorgdheid over dat hij het koud heeft gewoon terecht