Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stelend tuig
Moderator: moderatorteam
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Stelend tuig
Vroeger, dat is voordat ik een vakantielogeetje had, kon ik alles op tafel laten liggen, bordje met een onopgegeten korst brood bleef gewoon onaangeroerd als ik een hele ochtend weg was. Tot die logee dus, die aan mijn brave hondje geleerd heeft dat als het mens even wat in de keuken aan het pakken is je zo die overheerlijke pizzapunt kun wegwerken. Dus nu moet ik opruimen als ik mijn biskwietjes wat langer wil bewaren.... Zijn er nog meer honden die andere honden onderwijzen in de kunst van "stelen" of "hoe leer ik mijn baas netter te zijn?"
- annnie
- Zeer actief
Re: Stelend tuig
Nou ja, ze jat wel gezond, beter dan vette pizzapunten
- annnie
- Zeer actief
en nu dus niet meer?
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
wat dat betreft zijn onze honden aardig opgevoed.
en mocht ik het niet vertrouwen, dan stuur ik ze op de plaats. ga ik naar boven, dan roep ik vaak nog eens ``op de plaats blijven he``.
( ongetwijfeld zal er eens een hondentong langs iets eetbaars zijn gegaan, waarvan ik het niet weet.)
en ooit, Toen we Luca net hadden, heeft zij wel eens een stukje frikadel gepakt, toen wij in de deuropening stonden, en dus totaal niet opletten.
dat straf ik dan ook niet. onze eigen schuld, en ach, wij aten het toch niet meer op
en mocht ik het niet vertrouwen, dan stuur ik ze op de plaats. ga ik naar boven, dan roep ik vaak nog eens ``op de plaats blijven he``.
( ongetwijfeld zal er eens een hondentong langs iets eetbaars zijn gegaan, waarvan ik het niet weet.)
en ooit, Toen we Luca net hadden, heeft zij wel eens een stukje frikadel gepakt, toen wij in de deuropening stonden, en dus totaal niet opletten.
dat straf ik dan ook niet. onze eigen schuld, en ach, wij aten het toch niet meer op