Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vorige week nog even op pad geweest om de ijsvogel op de foto te zetten, na lang wachten kwam hij toch nog even poseren voor de camera.
Wat een prachtige vogel is dat toch!
Mooie foto's! Hier zat er bij de vijver de andere jaren ook één, maar dit jaar heb ik hem niet meer gezien helaas. Met jouw foto's heb ik nog weer even kunnen genieten van die mooie verenpracht.
Groeten van het Spechthorst. A home without a dog isn't a home, it's a house
prachtig.
hier zagen we er ook 2 in het bos.
mika joeg ze van de kant af en een stukje verder gingen ze weer in de kant zitten.
ohh wat had ik toen graag mijn camera bij me gehad, maar helaas.
Ik heb er ooit eens 1 over de sloot hier tegenover zien vliegen, daarna nooit meer
En nu hebben ze speciale ijsvogelwanden gemaakt maar ik heb ze nog steeds niet gezien
200 meter verderop (voorbij de snelweg) begint het polderlandschap en ik denk dat ze daar meer te zien zijn.
Wow, die is mooi. Knap gedaan.
Vroeger zat er ook een paartje hier in het park, maar de afstand was minstens 30 meter. Daar kun je niet veel van maken. Dan is een 200mm-lens echt veel te kort. En zelfs de oude prehistorische 400mm kon er weinig mee.
heb je een goede stek, of is dit het beroemde takje in de Oostvaarders Plassen?
Mooie foto´s van een prachtig vogeltje, ik heb mijn eerste ooit bij lauwersoog gezien onlangs zag ik er vlak bij huis nog 1, ben nog steeds erg onder de indruk als ik ze zie.
Ijsvogels zijn zo mooi. Heb ze zelf nu een keer of 3 in het echt mogen zien.
Bart heeft er ooit een in de hand gehad, die was tegen de raam gevlogen. Hij pakt hem op en even later vliegt vanuit zijn hand zo verder. Heel bijzonder toen.