Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Castratie advies bij Dieren op Spreekuur
Moderator: moderatorteam
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
- Aantal honden: 2
Re: Castratie advies bij Dieren op Spreekuur
Ik ga niet in op wat beter is, wel of niet castreren, maar weet wel dat de dierenarts waar over gesproken is van een zeer goede dierenkliniek is. Er werken daar 4 dierenartsen. Ook zijn ze de dierenarts van Artis en Stichting Aap. En even wat anders, vinden jullie het niet een ontzettend lekker ding hihihi. En in het echt is hij net zo aardig als op tv.
-
Kimmie
ik begreep uit jou reactie dat je bedoelde dat de niet gecastreerde feller waren ofzo,maar dat bedoel je dus niet begrijp ik??
waar herken je dan in een flits een castraat aan op straat als je een argentijn of rottie ziet lopen?
( verdomd echt hoor er lopen hier tig honden per dag langs het huis en ik zie écht het verschil niet tussen castraten en niet castraten
...)
verder ik wil niets zeggen,alleen dat ik zelf echt weinig verschillen zie in de honden die ik heb (gehad) in gecastreerd/ongecastreerd kwa geestelijke en lichamelijke gesteldheid,buiten dat de volle reuen hun geile periodes hebben,maar niet kwa bouw ofzo...
ik ben alleen wel heel geinteresseerd wát je dan moet merken aan de "onderontwikkelde" geestelijke gesteldheid van een castraat..
waar herken je dan in een flits een castraat aan op straat als je een argentijn of rottie ziet lopen?
( verdomd echt hoor er lopen hier tig honden per dag langs het huis en ik zie écht het verschil niet tussen castraten en niet castraten
verder ik wil niets zeggen,alleen dat ik zelf echt weinig verschillen zie in de honden die ik heb (gehad) in gecastreerd/ongecastreerd kwa geestelijke en lichamelijke gesteldheid,buiten dat de volle reuen hun geile periodes hebben,maar niet kwa bouw ofzo...
ik ben alleen wel heel geinteresseerd wát je dan moet merken aan de "onderontwikkelde" geestelijke gesteldheid van een castraat..
-
Kimmie
gemini6 bedoel je die met dat langere haar??
ik vind hem wel heel vriendelijk,maar niet mijn type zeg maar om het een lekker ding te vinden
ik vind hem wel heel vriendelijk,maar niet mijn type zeg maar om het een lekker ding te vinden
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ik vind het vooral leuk dat in hun wachtkamer de poster van het jaar van de Trimsalon hangt 
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
Ik bedoel inderdaad die met dat langere haar. Ik kwam altijd met mijn konijn daar in dierenkliniek en toen was z'n haar wat minder lang dan nu, dat vond ik toch wat leuker. Maar inderdaad, hij is zo vriendelijk. Ik weet trouwens niet of hij op vrouwen valt hihi.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik kreeg vorige week bij mijn dierenarts ook het advies om Lizzie ruim voor haar eerste loopsheid te castreren (5,5 a 6 maanden zei hij). Ik ga dat niet doen, wacht sowieso de eerste loopsheid af, maar het advies wordt nog wel degelijk gegeven.