Of een lekker stuk wandelen met je andere hond.dagmar88 schreef:soort van.christina schreef:Beetje geslapen vannacht?
zo maar eens zijn bench op gaan ruimen
Sterkte vandaag en later natuurlijk................
Moderator: moderatorteam
Of een lekker stuk wandelen met je andere hond.dagmar88 schreef:soort van.christina schreef:Beetje geslapen vannacht?

Ja... het is lastig. Charlie is *niet de makkelijkste* met andere honden, dus loop ik met haar eigenlijk altijd buiten de drukke tijden om.christina schreef:Of een lekker stuk wandelen met je andere hond.dagmar88 schreef:soort van.christina schreef:Beetje geslapen vannacht?
Sterkte vandaag en later natuurlijk................
Dat kan ik me goed voorstellen, zeker als ik lees waarom Pluisje bij jullie is gekomen.dagmar88 schreef:Ik hoop dus eigenlijk dat ik binnen een aantal maanden weer wat moois en liefs hier mag verwelkomen...
Een pupje zou veel vrolijkheid brengen en dan heb ik in ieder geval weer wat om handen.
Vind het maar verrekte saai zonder die grote handenbinder om me heen.
Zo mooi om te lezen.....Nu moet ik ook even een traantje weg pinken.....dagmar88 schreef: Ik heb eigenlijk vrede met zijn dood, zijn leven hier is zo mooi geweest voor hem en de laatste week ook heel fijn, met allemaal mensen die om hem geven en veel aandacht.
Hij weet niet dat hij maar anderhalf is geworden.

Heel snel, nog geen week van 'een beetje ziek' tot totaal op.moosje schreef:Ow Dagmar, ik heb dit topic helemaal gemist...
Wat is het snel gegaan zeg.
Heel veel sterkte!