kan ik ze alles geven of zijn er ook dingen die ik beter niet kan geven.
De voeten/pootjes hebben ze al gekregen en die gingen er met smaak (en kraak
Moderator: moderatorteam
Kan het trouwens zijn dat ik jou vorige week maandag bij de tuinland heb gezien?minhie schreef:Nawosh schreef:Zo, konijn is opVonden ze het lekker?
Oooh goed zo!Nawosh schreef:Lik, kraak, smikkel smul smul,slik....op!.....is er niet meer.....?
Ja dus, ze vonden het heerlijk![]()
Zelfs Nawosh die eigenlijk alleen maar gemalen vlees belieft, kraakte en kauwde er vrolijk op los!
Dit smaakt dus naar meer.
Haha ja geen twijfel mogelijk! Dat waren wijNawosh schreef:Kan het trouwens zijn dat ik jou vorige week maandag bij de tuinland heb gezien?minhie schreef:Nawosh schreef:Zo, konijn is opVonden ze het lekker?
Ik zag iemand met een jonge akita staan bij een fiets met fietskar. (hondje keek zo mooi attent)

Wat leuk, de volgende keer zal ik zwaaien hoorminhie schreef:Oooh goed zo!Nawosh schreef:Lik, kraak, smikkel smul smul,slik....op!.....is er niet meer.....?
Ja dus, ze vonden het heerlijk![]()
Zelfs Nawosh die eigenlijk alleen maar gemalen vlees belieft, kraakte en kauwde er vrolijk op los!
Dit smaakt dus naar meer.![]()
![]()
![]()
Voor herhaling vatbaar dus
Haha ja geen twijfel mogelijk! Dat waren wijNawosh schreef:Kan het trouwens zijn dat ik jou vorige week maandag bij de tuinland heb gezien?minhie schreef:Nawosh schreef:Zo, konijn is opVonden ze het lekker?
Ik zag iemand met een jonge akita staan bij een fiets met fietskar. (hondje keek zo mooi attent)
Volgende keer even zwaaien hoor
![]()
(woon je ook in GR?)
Nawosh schreef: Wat leuk, de volgende keer zal ik zwaaien hoor![]()
Nee, ik werk in Groningen en woon in de buurt van Delfzijl