Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo heb ik eens een filmpje gezien van een man die was neergeschoten en zijn hond bleef maar bij hem liggen.
De hulpdiensten haalden de man op, en de hond was zo enorm hulpeloos en alleen... ik heb zitten janken joh...
Weet iemand dat filmpje nog te misschien misschien?
Omdat het onze invulling is dat die hond daar vol trouw op zijn baas ligt te wachten (en ja, ik maak me daar ook schuldig aan hoor ).
waarschijnlijk heeft het beestje het gewoon pokkeheet gehad en ligt daarom lekker op de koele vloer. Elders ligt ie in de weg vanwege vele voeten enzo, en daar heeft ie plek
Omdat het onze invulling is dat die hond daar vol trouw op zijn baas ligt te wachten (en ja, ik maak me daar ook schuldig aan hoor ).
waarschijnlijk heeft het beestje het gewoon pokkeheet gehad en ligt daarom lekker op de koele vloer. Elders ligt ie in de weg vanwege vele voeten enzo, en daar heeft ie plek
Ik vind constant nuchter proberen te doen ook storend. Waarom zou de hond niet weten dat zijn baas daar ligt? Die beesten hebben een ongelofelijk reukvermogen. Jigzy rook het ook dat Tyra overleden was. Honden kunnen zoiets echt wel door hebben hoor. Maar goed dat mag je schijnbaar niet zeggen omdat je de boel dan vermenselijkt en dat mag niet, we moeten maar doen alsof het allemaal achterlijke opportunisten zijn.
flamme schreef:
Ik vind constant nuchter proberen te doen ook storend. Waarom zou de hond niet weten dat zijn baas daar ligt? Die beesten hebben een ongelofelijk reukvermogen. Jigzy rook het ook dat Tyra overleden was. Honden kunnen zoiets echt wel door hebben hoor. Maar goed dat mag je schijnbaar niet zeggen omdat je de boel dan vermenselijkt en dat mag niet, we moeten maar doen alsof het allemaal achterlijke opportunisten zijn.
Volgens mij schrijf ik dat ik mezelf er ook schuldig aan maak. Constant nuchter doen is dus niet aan de orde
En ik geloof zeker wel dat honden in sommige "gevallen" een manier van afscheid nemen hebben. Maar bij deze foto heb ik dat niet.
Laatst gewijzigd door flamme op 02 sep 2011 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk weet zo'n hond dat wel. Ik geloof zeker dat die hond daar wel weet dat zijn baas in die kist ligt. Dat ruikt/voelt ie toch?
Hij vind het vast gewoon vertrouwd en fijn om dan bij zijn baas in de buurt te liggen ofzo. Honden weten gewoon meer. Hier is Madam altijd al helemaal wild 5 minuten voor mijn vriend thuis komt, dat zal ze dan wel aan voelen toch?
Ik zou het niet weten, 'trouw tot in de dood'. Ik vind het in elk geval een hele mooie gedachte. Soms vertik je het gewoon even om logisch na te denken
Ik zou het niet weten, 'trouw tot in de dood'. Ik vind het in elk geval een hele mooie gedachte. Soms vertik je het gewoon even om logisch na te denken
Heb je het eindelijk uit.?
Is wat moeilijker als er geen plaatjes in staan hé.
Nanna schreef:Wake up call, dames.
Lassie waarschuwde helemaal niet als Timmy weer eens met zijn blinde kop in die mijn sodemieterde.
Integendeel, hij schupte dat irritante rotjoch er zèlf in.
Dat wil nu nog iedereen geloven dat het 1 hond was.