Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft hier een eigen pension opgezet?
Moderator: moderatorteam
- daisyduke
- Actief
- Mijn ras(sen): grote poedel, border collie, shih tzu
- Aantal honden: 4
Re: Wie heeft hier een eigen pension opgezet?
ja, vind het hier geweldig. woon al lang hier in het noorden en heb het prima naar mijn zin. jullie zitten in eerste exloermond zie ik op je website. Ik heb nog nooit van je gehoord terwijl je vlak in de buurt zit. Ik heb altijd enorm problemen om mijn klanten een goed adres ivm pensions te geven omdat de bekende pensions helaas niet geweldig zijn om daar verder niet over uit te wijden. Misschien kan ik een keer bij je komen kijken en als je wat folder materiaal hebt???.
- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Foldermateriaal heb ik niet, wel visitekaartjes en je bent altijd van harte welkom wanneer je langs wilt komen om het te bekijken en natuurlijk om een kopje koffie/thee te drinken. Graag wel even bellen van tevoren zodat wij er rekening mee kunnen houden en het is natuurlijk ook leuk als ik er ben en dus niet op mijn werk zit
Mag ik vragen wat voor klanten jij hebt? Ik weet absoluut niet van iedereen hier wie wat doet
Mag ik vragen wat voor klanten jij hebt? Ik weet absoluut niet van iedereen hier wie wat doet
Esther en d'r beestenboel

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
6 ton hypotheek, dat krijg je niet zomaarMekkie schreef:Oh.. dat dacht ikrenee-uk schreef:Met een redelijk inkomen red je dit niet hoorMekkie schreef: Klopt, maar je moet wat over hebben voor je droom.
Kwestie van plannen volgens mij zoals meer mensen met een eigen bedrijf moeten.
Als de ene een 8-5 baan heeft, kan de ander buiten kantoor tijden om werken.
Bijv. voordat het pension open gaat, koeien melken bij de burenen s'avonds als de kantoor partner het pension kan waarnemen weer de avond ronde melken. Heb je al snel 4-5 uur per dag, 7 dagen in de week een redelijk inkomen.
Of avond diensten in de zorg oid, of horeca, kortom, zolang je het op tijden kan doen dat je partner thuis is, is er een hoop mogelijk.![]()
En verder ben ik het geheel met BP eensEn als je het heel lief vraagt krijg je dat heus wel van de bank hoor
![]()
En dan even zonder dollen, ik ging uit van twee netto inkomens van rond 1600 euro per maand plus een puik ondernemingsplan voor de overname van een bestaand pension..
6 ton lijkt me prima te doen.
Hondenkennissen van mij hebben vrij recent een pension overgenomen; http://www.dierenpensionloge.nl/ en ik ken andere mensen die al jaren willen, maar het niet voor elkaar kunnen krijgen. Vergunning bij iets nieuws schijn je niet snel te krijgen en iets bestaands overnemen is niet te betalen.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
daisyduke schreef:In het erorme grote dorp Erica, bij Emmen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Contacteer:
Fafo schreef:@ Esther en Crutz is het goed als ik via pb wat dingen aan jullie vraag?
Mss eerst in mijn (onze) reactie afwachten (zie pag 2) voor je pb's gaat versturen
-
Ήυs
Kijk zelf even naar de tijd van de pb en de tijd van het versturen van jouw berichtcrutz schreef:Fafo schreef:@ Esther en Crutz is het goed als ik via pb wat dingen aan jullie vraag?
Mss eerst in mijn (onze) reactie afwachten (zie pag 2) voor je pb's gaat versturen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Contacteer:
Je stelt toch eerst een vraag? & stuurt dan voor je antwoord hebt al een pb.....maakt mij niet uit hoor, maar dan hoef je ook niet eerst te vragen of je een pb mag sturenFafo schreef:Kijk zelf even naar de tijd van de pb en de tijd van het versturen van jouw berichtcrutz schreef:Fafo schreef:@ Esther en Crutz is het goed als ik via pb wat dingen aan jullie vraag?
Mss eerst in mijn (onze) reactie afwachten (zie pag 2) voor je pb's gaat versturenlas het later.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Ik heb altijd in Schoonebeek gewoondElmo/maureen schreef:daisyduke schreef:In het erorme grote dorp Erica, bij Emmenserieus
Daar heb ik altijd gewoond
Pap en mam wonen er nog.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind je het niet een beetje vreemd Fafo.??
Je stuurd mij een mail omdat je het niet eens bent met mijn antwoorden hier en ik antwoord je PB en krijg geen antwoord terug.
Hier word gereageert op je vraag in dit topic en je reageerd niet ,maar gaat wel lopen vragen of je mag PBen ,maar wacht dat ook niet af .
Je loopt te mutsen dat je het niet leuk vind dat wij de financiele kant aanhalen omdat je ddat waarschijnlijk misschien met andere vrienden/familie of weet ik wiie gaat doen terwijl je dat niet in je topicvraag zet.
Eerst is het geinteresseert en later wil je echt beginnen.
Sorry maar ik blijf je een vreemd en gecompliceert meisje vinden die heel onvolwassen over komt en alleen maar antwoorden wil horen die je zelf al in je hoofd hebt zitten.
.
Je stuurd mij een mail omdat je het niet eens bent met mijn antwoorden hier en ik antwoord je PB en krijg geen antwoord terug.
Hier word gereageert op je vraag in dit topic en je reageerd niet ,maar gaat wel lopen vragen of je mag PBen ,maar wacht dat ook niet af .
Je loopt te mutsen dat je het niet leuk vind dat wij de financiele kant aanhalen omdat je ddat waarschijnlijk misschien met andere vrienden/familie of weet ik wiie gaat doen terwijl je dat niet in je topicvraag zet.
Sorry maar ik blijf je een vreemd en gecompliceert meisje vinden die heel onvolwassen over komt en alleen maar antwoorden wil horen die je zelf al in je hoofd hebt zitten.
.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Waar of wat.??Kiran schreef:foutje

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- ahum, ben ik de enige die bij 5,5 ton geen rode vlekken krijgt? Ja op je 23e wel maar goed-
Favo, eerst nieuwsgierig, daarna al denkend aan business plan? Niet handig
Daar gaan we weer....
Favo, eerst nieuwsgierig, daarna al denkend aan business plan? Niet handig
Daar gaan we weer....

- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Ik wou een pb sturen naar Esther over haar pension voor kiranbouvierpoedel schreef:Waar of wat.??Kiran schreef:foutje
Weer tevreden?

-
Ήυs
Ik snap het, maar had dus al een pb gestuurd, voor ik jouw antwoord zagcrutz schreef:Je stelt toch eerst een vraag? & stuurt dan voor je antwoord hebt al een pb.....maakt mij niet uit hoor, maar dan hoef je ook niet eerst te vragen of je een pb mag sturenFafo schreef:Kijk zelf even naar de tijd van de pb en de tijd van het versturen van jouw berichtcrutz schreef:Fafo schreef:@ Esther en Crutz is het goed als ik via pb wat dingen aan jullie vraag?
Mss eerst in mijn (onze) reactie afwachten (zie pag 2) voor je pb's gaat versturenlas het later.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Vind het wel een heel sobere info.Kiran schreef:Ik wou een pb sturen naar Esther over haar pension voor kiranbouvierpoedel schreef:Waar of wat.??Kiran schreef:foutje
Weer tevreden?
Dacht dat je bedoelde foutje hier in het topic of zo of van mij.

-
Ήυs
Ik snap je 'frustratie' BP, maar ik was bezig aan je antwoord toen mijn zus op bezoek kwam, en zit nu nog even op het hf voor ik zo weer weg moetbouvierpoedel schreef:Vind je het niet een beetje vreemd Fafo.??
.
Ik wil heel erg graag de positieve én negatieve kant weten, en zie dat dus niet als kritiek. Maar financiele kant BP? Je begon meteen over persoonlijke dingen uit de vet. hoek. Dáár stoor ik mij aan. Je hebt kritiek geven, of iemand aanvallen met onnodige dingen, en al helemaal niet als je niet over alle informatie beschikt.
Zoals ik al zei, als je echt wil weten wie ik ben, en hoe ik ben, kom je een keer langs
Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Fafo schreef: Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
maar dat doe je wel een beetje zelf meid. als jij gewoon zegt: jongens, lijkt mij misschien leuk, vertel eens? ipv op één pagina verschillende invalshoeken (>>draaien<<) te geven maak je het zoveel makkelijker voor jezelf!
ik duik weer onder, ik heb een pensionadres voor mijn monsters en verder weet ik er niks van, ja dat het teringhard werken is

-
Ήυs
Ja misschien wel, maar met het verleden van dit forum denk ik nu liever 2x na, voor ik er wat opzet. Wie weet gaan mensen het misbruiken hemassam schreef:Fafo schreef: Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
maar dat doe je wel een beetje zelf meid. als jij gewoon zegt: jongens, lijkt mij misschien leuk, vertel eens? ipv op één pagina verschillende invalshoeken (>>draaien<<) te geven maak je het zoveel makkelijker voor jezelf!![]()
ik duik weer onder, ik heb een pensionadres voor mijn monsters en verder weet ik er niks van, ja dat het teringhard werken is
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
kun je er altijd nog weer een puntjestopic van makenFafo schreef:Ja misschien wel, maar met het verleden van dit forum denk ik nu liever 2x na, voor ik er wat opzet. Wie weet gaan mensen het misbruiken hemassam schreef:Fafo schreef: Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
maar dat doe je wel een beetje zelf meid. als jij gewoon zegt: jongens, lijkt mij misschien leuk, vertel eens? ipv op één pagina verschillende invalshoeken (>>draaien<<) te geven maak je het zoveel makkelijker voor jezelf!![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oke sorry misschien wel te snel op de knop gedrukt met die info ,al moet ik erbij ezggen dat ik geeneens bijhoud waar iets vandaan komt.Fafo schreef:Ik snap je 'frustratie' BP, maar ik was bezig aan je antwoord toen mijn zus op bezoek kwam, en zit nu nog even op het hf voor ik zo weer weg moetbouvierpoedel schreef:Vind je het niet een beetje vreemd Fafo.??
.Je antwoord komt eraan hoor.
Ik zit niet 24/7 hier.
Ik wil heel erg graag de positieve én negatieve kant weten, en zie dat dus niet als kritiek. Maar financiele kant BP? Je begon meteen over persoonlijke dingen uit de vet. hoek. Dáár stoor ik mij aan. Je hebt kritiek geven, of iemand aanvallen met onnodige dingen, en al helemaal niet als je niet over alle informatie beschikt.
Zoals ik al zei, als je echt wil weten wie ik ben, en hoe ik ben, kom je een keer langsVoor de rest mag je van mijn door speculeren
Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
.
Maar je schuift het altijd maar op een ander af terwijl jezelf steeds aan het draaien bent lieverd.
Ga nu eens volwassen worden en zet het gewoon neer zonder vante voren al te bedenken wat en hoe anderen gaan reageren.
Want dan creeer je je eigen angsten en doe je jezelf ook te kort.
Hoeveel topics hebben we nu al gehad waar je dat weer steeds loopt te roepen en uiteindelijk maar door je gedraai er zelf maar puntjes van maakten omdat je er zelf ook niet meer uit kwam in wat je nu precies bedoelde.
Maar goed overnieuw en naar het topic.
Wat wilde je dan specifiek weten.??

-
Ήυs
Kan ook nog inderdaad, dank je voor de ontzettend belangrijke aanvulling in dit topicrenee-uk schreef:kun je er altijd nog weer een puntjestopic van makenFafo schreef:Ja misschien wel, maar met het verleden van dit forum denk ik nu liever 2x na, voor ik er wat opzet. Wie weet gaan mensen het misbruiken hemassam schreef:Fafo schreef: Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
Kon ik van jou maar puntjes maken
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
We worden allemaal wel eens misbruikt dus ............Fafo schreef:Ja misschien wel, maar met het verleden van dit forum denk ik nu liever 2x na, voor ik er wat opzet. Wie weet gaan mensen het misbruiken hemassam schreef:Fafo schreef: Daarnaast heb je ook hele nuttige info gegeven, waar ik wél wat mee doe. En dat ik in eerste instantie niet zei waarom ik dit topic opende, is om de reacties die jij en andere dírect alweer gaven
Kan ook lekker zijn op zijnn tijd.
Dus niet zeiken maar gewoon verder gaan zonder al die spoken en zonder van te voren alles in gaan vullen met je angsten.
.

- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
En ik zit me juist af te vragen wat mensen nou bescheten zitten te doen over 6 ton financieringSas schreef:- ahum, ben ik de enige die bij 5,5 ton geen rode vlekken krijgt? Ja op je 23e wel maar goed-
Mijn vriend is bezig met de overname van het bedrijf én een nieuwe stal aan het zetten, dus ben ondertussen best thuis in financieringen, leningen, boekhoudrapporten en ondernemingsplannen en allerhande vergunningen..
Je moet er echt wel even moeite voor doen, heel veel uitzoeken, rondbellen en regelen maar het is ook weer geen rocket sience
[/quote]Renske schreef:6 ton hypotheek, dat krijg je niet zomaarMekkie schreef: Oh.. dat dacht ikEn als je het heel lief vraagt krijg je dat heus wel van de bank hoor
![]()
En dan even zonder dollen, ik ging uit van twee netto inkomens van rond 1600 euro per maand plus een puik ondernemingsplan voor de overname van een bestaand pension..
6 ton lijkt me prima te doen.. En die prijs is voor wat je krijgt erg veel. Dit pension staat niet voor niets al jaren te koop.
Ik zeg ook nergens dat het zomaar moet
Als het al zo lang te koop staat kunnen ze mooi een eind zakken met de prijs.. Verder moet je natuurlijk het fantastische uitzicht niet onderschatten

- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
En jij denkt dat je het jezelf makkelijker maakt, of dat mensen gaan stoppen met jou de grond in te stampen als je dit soort opmerkingen maakt???Fafo schreef:
Kan ook nog inderdaad, dank je voor de ontzettend belangrijke aanvulling in dit topic![]()
Kon ik van jou maar puntjes maken

- daisyduke
- Actief
mijn klanten zijn natuurlijk HONDEN!!
Ik heb een grote hondentrimsalon in Erica. Dus vandaar ik altijd op zoek ben naar goede pensions voor mijn hondenklanten.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
ik weet alleen dat bijv in belgié het veel makkelijker is , maar het is daar ook aan het veranderen , maar als je daar vlak over de grens zit is het nog steeds vanuit nl prima te doen.
maar denk niet dat dat je bedoeling zal zijn
maar denk niet dat dat je bedoeling zal zijn
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Contacteer:
Oh dat is heel leuk werk, zelf ben ik ook gediplomeerd hondentrimster alleen al een tijd in ruste vanwege een hernia die niet operabel is. Dus het lijkt mij heel leuk om je een keer te ontmoeten en ik kom natuurlijk graag eens bij jou in de zaak kijkendaisyduke schreef:![]()
nou kees zeur jij maar lekker door, gaat goed zo
mijn klanten zijn natuurlijk HONDEN!!![]()
![]()
Ik heb een grote hondentrimsalon in Erica. Dus vandaar ik altijd op zoek ben naar goede pensions voor mijn hondenklanten.
Esther en d'r beestenboel

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Als er in je buurt behoefte is aan een pension zou ik goed kijken naar hoe je het wil gaan doen. Je studeert nu nog (toch?), je werkt daarnaast en je hebt 2 honden en nog wat andere huisdieren volgens mij. Hoe zie je jezelf dat doen met tijd en planning? En je bent nog vrij jong, ik denk dat je je wel moet realiseren dat met een eigen onderneming het de eerste jaren vooral bloed zweet en tranen is voordat je de (financiële) vruchten gaat plukken. Heb je een geldbuffer om 1 of 2 verliesjaren op te kunnen vangen? En wil je het zo graag dat je bereid bent om heel veel uren te maken, vooral in de eerste jaren maar ook daarna. Ik weet niet of je bijvoorbeeld kinderen wil in de toekomst, maar zou ook daar rekening mee houden. een eigen onderneming opzetten én een baby/peuter (of meer dan 1) is denk ik niet te doen.
Ik denk dat het mss ook wel handig is om langs te gaan bij wat pensionhouders en daarmee te praten. Zij kunnen je goede tips en een realistisch beeld geven wss. Succes met alles uitzoeken!
Ik denk dat het mss ook wel handig is om langs te gaan bij wat pensionhouders en daarmee te praten. Zij kunnen je goede tips en een realistisch beeld geven wss. Succes met alles uitzoeken!
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- daisyduke
- Actief
bij deze ben je van harte uitgenodigd