Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zat eerst even te denken welke rechts je bedoelde, vanuit de foto gezien of vanachter de pc gezien. Gadver, het ziet er best vies uit zo. Al staat die poot volgens mij wel gedraaid. Dan nog ziet het er best vreemd uit.
Laatst gewijzigd door Diaantje op 01 sep 2011 00:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Zo dan, leuk bedrag aan dekgeld, die maakt zijn kennelnaam wel waar.
Zijn poot lijkt op de poten van de engelse bulldog van mijn broertje, die heeft regelmatig hele ernstige ontstekingen tussen zijn tenen. Die lijken soms ook net van die vormloze hompen vlees.
de rest van de adv. Verschrikkelijk lelijke honden.
En dan de prijzen, tussen de 2000 en 3500 euro!!!!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Och jee, ze zijn lekker bezig met adverteren. Heb vorig jaar ergens eens een flyer van die jongen in mn handen gekregen.
Ik stak de straat over met Nikki, er staat een auto te wachten, jong stel erin.
Jongen zegt door open raam "hier heb je een flyer', ik werkte veel in nachtleven en dacht dat het om een feest ging,' kun je mooie honden kopen' kwam erachter aan en reed verder.
Toen keek ik pas naar die lelijke flyer met die misvormde honden erop, was echt verbijsterd.
Heb thuis nog overwogen om een verontwaardigde mail te sturen, niet gedaan.
Nu duiken op verschillende plaatsen op internet advertenties op.
Is niets aan te doen ben ik bang, engelse bulldogjes worden ook nog steeds gefokt.
http://dieren.marktplaats.nl/honden-jac ... ?from_sl=1
Maar ze zijn er ook goedkoper
Even zonder flauwekul, ik ben niet thuis in de ''pitjes'' maar zit daar tegenwoordig stamboom bij? Of worden de mensen die een pup kopen daar gewoon een oor aan genaaid...
Mijn achterbuurman vermeerderd dit "ras" lopen kennen ze niet (zitten heel de dag opgesloten in te kleine hokjes) maar buiten dat, honden kennen niets... ja alleen breed zijn..... Mooie koppen zitten erop, maar das ook alles
De3staffies schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-jac ... ?from_sl=1
Maar ze zijn er ook goedkoper
Even zonder flauwekul, ik ben niet thuis in de ''pitjes'' maar zit daar tegenwoordig stamboom bij? Of worden de mensen die een pup kopen daar gewoon een oor aan genaaid...
Geen FCI stambomen hoor.
Handle every stressful situation like a dog. If you can't eat it or play with it, Just pee on it and walk away.