En dat was zo wel even gebleven, ware het niet dat Numa hier de terrorpup uithangt die alles waar hij maar bij kan in zijn bek neemt en voor zichzelf wil houden. En hij kan meer aan dan ik in de gaten had...
Toen hij vanmiddag een aardappelschilmesje van achter op het aanrecht had gejat (

Dus vanavond de keet in op zoek naar de bijtrol. Onderweg hing hij eerst al in de jute jas (met leren onderjas) die al klaar lag voor de pakwerker...daarna had hij de bezem te pakken...
OK...als je daar allemaal in kan bijten zal een jonge honden mouw ook wel kunnen ipv de bijtrol.

Dus jonge honden mouw gepakt en hem buiten in laten bijten....dat bekkie ging er omheen en liet niet meer los.
Toen ik hem los had heeft Tino de mouw gepakt en Numa aangeplaagd... zijn eerste inbeet was niet helemaal goed, wat verbijten, dus weer losgemaakt en opnieuw.
En toen was het vast.... Zijn bekkie kon er niet meer omheen als nu, mooi in het midden bijten en vast was vast... wanneer ik hem braafklopte en met mijn hand boven zijn kop kwam duwde hij zijn bek er zo mogelijk nog verder in en ging wat "overhangen"..... mijnnnnnnnnnn

Mocht ie winnen dan sjouwde hij trots met die mouw rond, pakte Tino de mouw weer vast dan ging hij weer "in gevecht"....
Niets op aan te merken....rustige en zeer volle beet.

Naderhand ging hij aan de stek zelfs liggen... hij was stiekem een beetje moe

Het is wel duielijk dat hij gewoon wil bijten zolang hij geen last heeft van het wisselen... dus misschien mag ie van de week weer