Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herby vers
Moderator: moderatorteam
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Herby vers
ik hoorde gister via een kennis dat Herby Vers is overgenomen door de heer Hans. helaas krijg ik Herby niet te pakken om de telefoon nummers die van m heb. Op de site staat voortaan als contact persoon de heer Hans.
Deze ochtend kreeg ik een email van de heer hans binnen met de vraag wat ik voor afspraken had met herby omtrent mijn leveringen. Er wordt blijkbaar bekeken in hoever deze afspraken stand kunnen houden.
wie heeft er nog iets van Herby zelf gehoord.
Deze ochtend kreeg ik een email van de heer hans binnen met de vraag wat ik voor afspraken had met herby omtrent mijn leveringen. Er wordt blijkbaar bekeken in hoever deze afspraken stand kunnen houden.
wie heeft er nog iets van Herby zelf gehoord.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Herby vers
Ik niets.
Nou bestel ik er onregelmatig, maar ik ben wel een vaste klant.
Als ik wist dat de samenstelling van de mixen niet wisselde zou ik er vaker bestellen trouwens, maar wie weet is dat in de toekomst zo.
Nou bestel ik er onregelmatig, maar ik ben wel een vaste klant.
Als ik wist dat de samenstelling van de mixen niet wisselde zou ik er vaker bestellen trouwens, maar wie weet is dat in de toekomst zo.
- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Ik bestel niet meer bij Herby sinds ik 3 kilo eendennekken van hem tegoed heb en elke keer ander vlees kreeg dan ik bestelde
Misschien word het nu eindelijk beter als het is overgenomen
Misschien word het nu eindelijk beter als het is overgenomen
-
dogo4ever
- Zeer actief
Hans Jongedijk is van dierdelicatesse. Als daar de leveringen naar tevredenheid zijn, gaat dat zeker goed komen. (was voor mij trouwens ook een reden om niet meer bij Herby).
http://www.dierdelicatesse.nl/c-1139526/adres-gegevens/
Het zou me niets verbazen als Herby onbereikbaar blijft. Als je een bedrijf over neemt, zit het klantenbestand daarbij in en heb je daar niets meer mee te maken zeg maar.
Het zou me niets verbazen als Herby onbereikbaar blijft. Als je een bedrijf over neemt, zit het klantenbestand daarbij in en heb je daar niets meer mee te maken zeg maar.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Is dat een nieuw bedrijf?dogo4ever schreef:Hans Jongedijk is van dierdelicatesse.
En zijn die mixen van constante samenstelling?
Ik heb er hier een die geen kip blieft dus ik wil daar wel op kunnen rekenen
-
dogo4ever
- Zeer actief
Geen flauw idee. Ik ben gaan zoeken. Ik ging eerst naar de site van herby en zag daar een mailadres staan en heb op de naam die in het mailadres staat, gegoogled en toen kwam ik op dierdelicatesse uit. Dus voor mij is 1 plus 1= 2
. Ik kwam ook nog anderen tegen met die naam maar die waren niet gelinkt aan vers vlees voor honden.
Ik ken het bedrijf verder niet dan af en toe voorbij zien komen op barfplaats en voernatuurlijk.
Ik ken het bedrijf verder niet dan af en toe voorbij zien komen op barfplaats en voernatuurlijk.
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
dogo4ever schreef:Hans Jongedijk is van dierdelicatesse. Als daar de leveringen naar tevredenheid zijn, gaat dat zeker goed komen. (was voor mij trouwens ook een reden om niet meer bij Herby).
sorry mijn post weggehaald want de site van dierdelicatesse doet het alweer.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
net in de mail
De interpunctie en de handtekening ontbrak. HelaasGeachte klanten, Wij willen u mededelen dat wij sinds augustus ’11 Herby vers hebben overgenomen. We zijn hier met veel enthousiasme mee begonnen en zullen er voor zorgen dat u net zo enthousiast blijft. Er zal voor u niet zoveel veranderen, wat wel veranderd zijn de bezorgdagen, we hebben hierin nog geen vaste routes. U krijgt per mail te horen wanneer de bezorging plaats zal vinden. Wij zullen ons eerdaags via de website aan u voorstellen, Met vriendelijke groet,
-
lida1956
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak
Ik heb ook zo'n mailtje ontvangen. Zo niets zeggend en zo amateuristisch. Niet ondertekend. De opmerking: "wij hebben herby vers overgenomen" zonder te vermelden wie "wij" zijn, is voor mij een reden om bij voorbaat al af te haken. Ik heb er echt geen vertrouwen in.
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
Maar jullie kregen tenminste een mail. Ik heb gemaild met de vraag hoe het nou zat, ik heb niks terug gekregen.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb zelfs mijn levering vandaag gehad.
We weten natuurlijk ook niet 'hoe' het zit, we hebben alleen die mail gehad en daar staat het niet in.
We weten natuurlijk ook niet 'hoe' het zit, we hebben alleen die mail gehad en daar staat het niet in.
- Meike
- Zeer actief
Nee dat is waar. Ik had gevraagd of het klopte dat het was overgenomen en of er ook wat ging veranderen hierdoor. Ik had op z'n minst een mailtje terugverwacht. Normaal krijg ik wel de nieuwsbrief, dus ik had ook wel verwacht dat ik het vage ''wij hebben het overgenomen"-mailtje zou krijgen. Helaas. Maar alles blijft dus zoals het is, begrijp ik uit het mailtje.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had naar de nieuwe gemaild en kreeg als reactie dat we gewoon kunnen blijven bestellen via Herby's site, maar dat de overname inderdaad klopt.
Alleen willen ze de site, naam en zo blijkbaar niet veranderen?
Dat is wat ik er uit opmaak.
Alleen willen ze de site, naam en zo blijkbaar niet veranderen?
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Marjoleine schreef: Alleen willen ze de site, naam en zo blijkbaar niet veranderen?
Dat zal misschien nog wel komen denk ik.
Deze week onze bestelling ontvangen en dat zag er allemaal prima uit.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Uiteindelijk is het gewoon een bedrijfsovername en als je een bedrijf over neemt ga je ook niet zomaar even de huisstijl veranderen. Dat verwart de klanten en kan er voor zorgen dat de klanten weg lopen. En dat wil je niet. Je laat het een tijdje zo en gaat dan rustig aan het 1 en ander veranderen. Mensen moeten wennen. De meeste mensen houden niet van veranderingen.
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
klopt, niet iedereen wil de naam van een bedrijf veranderen. de bestelling hier werd met een grote koelwagen gebracht. Alles zag er keurig uit. de hele pensen waren prima, vlees zag er goed uit, alles lekker gekoeld.
het zal ook niet meevallen om een bedrijf over te nemen en gewoon door te gaan zonder pauze om eerst alles op de rit te krijgen.
het zal ook niet meevallen om een bedrijf over te nemen en gewoon door te gaan zonder pauze om eerst alles op de rit te krijgen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ook net een bestelling binnen gekregen.
Kwaliteit: top.
Maar er was ook iets niet geleverd, dat is jammer.
En ik kreeg geen melding dat het geleverd zou worden, er blijken vaste besteldagen te zijn.
Prima, alleen wist ik dat dus niet
Maar goed, dat laatste is dus bij deze bekend, en verder absoluut geen klachten!
Kwaliteit: top.
Maar er was ook iets niet geleverd, dat is jammer.
En ik kreeg geen melding dat het geleverd zou worden, er blijken vaste besteldagen te zijn.
Prima, alleen wist ik dat dus niet
Maar goed, dat laatste is dus bij deze bekend, en verder absoluut geen klachten!
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
Begin van de week online besteld, vrolijk gevraagd 'of het voor de kerst kon'. Later bedacht ik dat ik wel erg krap op de kerst die vraag stelde. Ik hoorde niks, dus ik mopperde al wat voor me heen dat als het dan niet lukt dat ze dan wel ff kunnen mailen.
Blij verrast was ik dat ze vanmorgen voor de deur stonden. Volledige bestelling aanwezig en zag er goed uit. Alle pakjes waren gelabeld (was dat voorheen ook?) enig minpunt was dat niet alles ingevroren was. De honden vonden dat niet erg, want die kregen opeens een lap pens terwijl die niet op het geplande menu stond
We kunnen er weer een paar weken tegen.
Iedere donderdag zijn ze bij mij in de buurt en als ik woensdag voor 12 uur bestel..... Kijk, dat is mooi voor mij.
Blij verrast was ik dat ze vanmorgen voor de deur stonden. Volledige bestelling aanwezig en zag er goed uit. Alle pakjes waren gelabeld (was dat voorheen ook?) enig minpunt was dat niet alles ingevroren was. De honden vonden dat niet erg, want die kregen opeens een lap pens terwijl die niet op het geplande menu stond
We kunnen er weer een paar weken tegen.
Iedere donderdag zijn ze bij mij in de buurt en als ik woensdag voor 12 uur bestel..... Kijk, dat is mooi voor mij.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb vorige week ook een bestelling gekregen.
Zag er goed uit, wel een vissoort vervanegn maar netjes in overleg.
Maar...
de kuikens zijn rot.
Daar ben ik niet blij mee, vooral omdat ik niet weet waar ik zo gauw andere kuikens vandaan haal.
Ik ga hem mailen, ben benieuwd naar de reactie.
Zag er goed uit, wel een vissoort vervanegn maar netjes in overleg.
Maar...
de kuikens zijn rot.
Daar ben ik niet blij mee, vooral omdat ik niet weet waar ik zo gauw andere kuikens vandaan haal.
Ik ga hem mailen, ben benieuwd naar de reactie.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Hoe is jullie ervaring de laatste tijd met Herby?
Ik kan met iemand mee bestellen en de hondjes hebben dit weekeinde zalmmix gehad. Een vleesmix is nu uit de vriezer en krijgen ze morgen.
Ik kan met iemand mee bestellen en de hondjes hebben dit weekeinde zalmmix gehad. Een vleesmix is nu uit de vriezer en krijgen ze morgen.
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Als je de vleesmix neemt is die dan compleet ?
En wat kost dat per kilo ?
En is dat een grove of fijne vermaling ?
En wat kost dat per kilo ?
En is dat een grove of fijne vermaling ?

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Vleesmix is tussen de 1,20 en 2,65, afhankelijk van het type.
Dat zijn de complete mixen: klikkerdeklik
Ik ben wel tevreden momenteel. Ja, soms is iets er niet en vervangen ze dat door iets anders, net als vroeger. Wil je dat niet, dan trekken ze dat eraf zonder probleem.
Maar de kwaliteit is goed en ze leveren netjes en op tijd.
Ik ben wel tevreden momenteel. Ja, soms is iets er niet en vervangen ze dat door iets anders, net als vroeger. Wil je dat niet, dan trekken ze dat eraf zonder probleem.
- wenmart20
- Zeer actief
Oke.
Dan ga ik eens kijken of ik iemand vanuit utrecht of omgeving kan vinden die herby besteld.
Dan ga ik eens kijken of ik iemand vanuit utrecht of omgeving kan vinden die herby besteld.

- Meike
- Zeer actief
Bij Dog4U in Utrecht kun je het Herby-assortiment bestellen:wenmart20 schreef:Oke.
http://www.dog4u.nl/ook-natuurlijk/kvv-info.html
- wenmart20
- Zeer actief
Heej bedankt voor de tipMeike schreef:Bij Dog4U in Utrecht kun je het Herby-assortiment bestellen:wenmart20 schreef:Oke.
http://www.dog4u.nl/ook-natuurlijk/kvv-info.html
Ik zal ze eens bellen.

- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
Ik dacht dat ze geen herby meer hadden bij Dog4U en dat ze nu een andere leverancier hebben.
Morgen (16-2-2012) zijn ze trouwens de hele dag gesloten ivm de uitvaart van 1 van de medewerkers.
Morgen (16-2-2012) zijn ze trouwens de hele dag gesloten ivm de uitvaart van 1 van de medewerkers.
- wenmart20
- Zeer actief
Ik had ze idd gebeld vandaag.
En toen vertelde hij het over de overleden medewerker.
Maar ik moest maandag terug bellen want hij zei dat ze t normaal wel hebben
Alleen wist hij niet wat hij precies had en de prijzen
En toen vertelde hij het over de overleden medewerker.
Maar ik moest maandag terug bellen want hij zei dat ze t normaal wel hebben
Alleen wist hij niet wat hij precies had en de prijzen

- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
Degene die overleden is verzorgde de dagopvang en de in- en verkoop van het vlees.
Dus zitten ze nu even omhoog met hoe en wie het allemaal verder gaat regelen.
Dus zitten ze nu even omhoog met hoe en wie het allemaal verder gaat regelen.
- wenmart20
- Zeer actief
Ja dat zei die meneer aan de telefoon ook.
Ik heb hun veel sterkte gewenst en bel maandag gewoon even terug.
Ik heb hun veel sterkte gewenst en bel maandag gewoon even terug.

- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Waarom ziet de site op jou link er anders uit dan waar ik van bestel??Marjoleine schreef:Vleesmix is tussen de 1,20 en 2,65, afhankelijk van het type.
http://www.herbyvers.nl/