Ja, dat hoop ik. Maar ik weet niet of je je kunt herinneren, maar ooit hebben er hier op het forum foto's gestaan van Sirene uit Kimba, die nu bij Jelle woont. Sirene was minstens zo dik. En is toch - heel rustig aan - afgevallen tot een normaal formaat. Het kan dus wel.Aimee schreef:Precies, ik zou deze sneller ophalen dan welke andere hond dan ook.Rami schreef:Nee? Ook bij het zien van de foto niet? Dat heb ik juist wel. Kan het arme dier er wat aan doen dat ze zo volgestopt is.Lief schreef:Ach gos, dat dier.
Ik ben benieuwd of ze een liefhebber vinden, want in het hele stuk zie ik geen reden voor mij als hondenliefhebber om nu juist voor Tess te gaan....
Het goede gebit zal mij aan mijn bips oxideren.
Een maandje met ADHD Apple of Bennemans, en die weegt al een stuk minder gok ik zo, als ze nog kan lopen tenminste...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog op zoek naar een bijzettafel?
Moderator: moderatorteam
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Re: Nog op zoek naar een bijzettafel?
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik krijg haast de neiging die hond op te halen. Maar ik wil geen onbekende teef tussen mn reutjes zetten.
En ik woon in een rijtjeshuis
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als je een dubbele staldeur in je voorgevel instaleerd zal ze heus wel naar binnen kunnen hoor.Machie schreef:Ik krijg haast de neiging die hond op te halen. Maar ik wil geen onbekende teef tussen mn reutjes zetten.
En je reuen zullen haar gewoon als leuk zeehondje zien.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Misschien ben ik dan de enige die, als ik serieus een hond erbij zoek, op zoek ga naar een hond die graag wandelt, zwemt / bezig is met andere honden...Erg egoistisch misschien dat ik graag plezier beleef aan het beestje ipv mij continu zorgen maak of ik haar niet overbelast.
Het zal een schat zijn, echt waar, maar dan spreken mij veel andere honden in het asiel meer aan.
Het zal een schat zijn, echt waar, maar dan spreken mij veel andere honden in het asiel meer aan.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wat vreselijk. zou haar bijna ophalen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik moest wel meteen aan jou denken Elly, voor dit teefje.Elly* schreef:Wat vreselijk. zou haar bijna ophalen.
Het lijkt me een prima hondje.
- Rami
- Zeer actief
Nou, laat ik voorop stellen dat je vooral een dier moet nemen waar je wat in ziet.Lief schreef:Misschien ben ik dan de enige die, als ik serieus een hond erbij zoek, op zoek ga naar een hond die graag wandelt, zwemt / bezig is met andere honden...Erg egoistisch misschien dat ik graag plezier beleef aan het beestje ipv mij continu zorgen maak of ik haar niet overbelast.
Maar als hondenliefhebber vind ik het gewoon ontzettend sneu voor die hond. En ik zie een leuke, levenslustige blik. Geen uitgedoofd kaarsje. Als je beweging opbouwt kun je een heel eind komen met Tess.
Weet je, ik vind actieve honden ook hartstikke leuk. Maar honden worden bijvoorbeeld ook oud. Als ik kijk naar mijn Bill van 13, dan kunnen we daar ook niet zo lang meer mee wandelen als we zouden willen. Maar met liefde passen we ons aan. Omdat je ziet hoe fijn hij het heeft, hoeveel lol in het leven, al gaat het niet meer zo snel als in zijn jonge jaren. Dat is met deze Tess ook vast zo. Nou ja, dat denk ik.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee hoor zou hem nog niet ophalen al wist ik dat hij afgespoten zou worden.Lief schreef:Misschien ben ik dan de enige die, als ik serieus een hond erbij zoek, op zoek ga naar een hond die graag wandelt, zwemt / bezig is met andere honden...Erg egoistisch misschien dat ik graag plezier beleef aan het beestje ipv mij continu zorgen maak of ik haar niet overbelast.
Beest kijkt lief uit zijn oogjes maar dat is ook alles en voor mij niet genoeg.

- Rami
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Ik moest wel meteen aan jou denken Elly, voor dit teefje.Elly* schreef:Wat vreselijk. zou haar bijna ophalen.
Het lijkt me een prima hondje.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn bezwaren 4 dagen per week werken en daardoor teveel afwezig zijn gelden natuurlijk ook voor haar. Dat weerhoud me ervan.
Pff, ik vind het wel moeilijk hoor.
- Rami
- Zeer actief
Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Zijn het vier hele dagen, Elly?Elly* schreef:Mijn bezwaren 4 dagen per week werken en daardoor teveel afwezig zijn gelden natuurlijk ook voor haar. Dat weerhoud me ervan.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik gok dat die hond geen draad persoonlijke aandacht heeft gehad in haar leven.Elly* schreef:Mijn bezwaren 4 dagen per week werken en daardoor teveel afwezig zijn gelden natuurlijk ook voor haar. Dat weerhoud me ervan.
Dat het daarom prima zou zijn op te bouwen.
Maar goed, ik ben jou niet, ik dacht dat alleen maar, ook vanwege het ras (hoewel ze vast niet zuiver is natuurlijk).
Ik vond het gewoon zo'n Elly-hond
- Saskia241
- Zeer actief
Jongens, ik doe alvast mijn wetter van de hand. Voor als ie straks te groot wordt voor in m'n appartement.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Hoezo houd je ook van vetmesten dan.??DanseMacabre schreef:Jongens, ik doe alvast mijn wetter van de hand. Voor als ie straks te groot wordt voor in m'n appartement.

- Saskia241
- Zeer actief
Ja, ik prop 'm vol met frituur en dan past ie niet meer door de deur.bouvierpoedel schreef:Hoezo houd je ook van vetmesten dan.??DanseMacabre schreef:Jongens, ik doe alvast mijn wetter van de hand. Voor als ie straks te groot wordt voor in m'n appartement.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die Veenendalers hhebben ook rare gewoontes hoor.DanseMacabre schreef:Ja, ik prop 'm vol met frituur en dan past ie niet meer door de deur.bouvierpoedel schreef:Hoezo houd je ook van vetmesten dan.??DanseMacabre schreef:Jongens, ik doe alvast mijn wetter van de hand. Voor als ie straks te groot wordt voor in m'n appartement.

- Saskia241
- Zeer actief
Ik ben een Brabander! 
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben in ieder geval 3 dagen per week van 7.45 tot 16.30 afwezig. Regelmatig iets langer. Dan nog de woensdag van 7.45 tot ca 15.30.
Ik heb de ad bij mijn favorieten gezet. Ben morgen vanaf 6.45 al weg (naar de clubmatch van de Cairn terriers). Als ik morgenavond thuis ben, kijk ik weer even. Ik denk er over na.
Ik heb de ad bij mijn favorieten gezet. Ben morgen vanaf 6.45 al weg (naar de clubmatch van de Cairn terriers). Als ik morgenavond thuis ben, kijk ik weer even. Ik denk er over na.
- Rami
- Zeer actief
Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Had ik wel de oppas willen worden. Met bedrijf aan huis ben je altijd thuis.Elly* schreef:Ik ben in ieder geval 3 dagen per week van 7.45 tot 16.30 afwezig. Regelmatig iets langer. Dan nog de woensdag van 7.45 tot ca 15.30.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas is dagopvang voor mij om meerdere redenen geen optie.
Ik had trouwens min of meer besloten dat er voorlopig geen hond komt, zolang ik nog meerdere hele dagen werk. Maar ik vind deze hond wel triest en zou er best mee overweg kunnen. Nou ja. Ik wacht even af.
Ik had trouwens min of meer besloten dat er voorlopig geen hond komt, zolang ik nog meerdere hele dagen werk. Maar ik vind deze hond wel triest en zou er best mee overweg kunnen. Nou ja. Ik wacht even af.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Dat arme beest.
Succes met nadenken Elly... 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ze heeft in ieder geval een goede eigenschap:
Eigenschappen: Ontwormd.
Eigenschappen: Ontwormd.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ik naar het adres kijk van waaruit de adv geplaatst is, is het midden in Zwolle, een 30-er jaren straatje. (wel erg leuke karakteristieke huisjes), dus geen boerderij.Inge O schreef:komt nog bij dat dit een bijna onvermijdelijk gevaar is als je een labje op de boerderij hebt : daar is altijd wel links en rechts aan voer te raken (of je moest hem opsluiten en dat wilden ze dus gelukkig niet) dus dat vreet en vreet maar door natuurlijk.bouvierpoedel schreef:Is ook wel een beetje standaard bij die labjes hoor.
Een goeie rasvertegenwoordiger moet vet zijn.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
ik kom helaas wel vaker zulke advertenties tegen , en vind dat echt zielig ,
hier loopt een man die een 10 jarige herder zo heeft opgevangen heb ik wel echt bewondering voor . maar de mensen die ze weg doen om te janken.
hier loopt een man die een 10 jarige herder zo heeft opgevangen heb ik wel echt bewondering voor . maar de mensen die ze weg doen om te janken.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
tja, dat krijg je ook als je eigen honden oud worden.Lief schreef:Misschien ben ik dan de enige die, als ik serieus een hond erbij zoek, op zoek ga naar een hond die graag wandelt, zwemt / bezig is met andere honden...Erg egoistisch misschien dat ik graag plezier beleef aan het beestje ipv mij continu zorgen maak of ik haar niet overbelast.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Aimee schreef:Ik denk niet dat ik haar permanent iets kan bieden, alleen tijdelijk misschien. Ruimte is er wel.
het kind is 10.. dat is sowieso tijdelijk

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Blij dat mijn man mij wel heeft meegenomen toen we erhuisden naar onze huidige rijtjeswoning! Jeetje, die hond weegt mss wel 50 kilo joh 
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk trouwens, dat als dat dier afvalt en fatsoenlijk voer krijgt er een niet onverdienstelijke Lab uitkomt. Die schijtkleur komt ook ergens vandaan natuurlijk, dat is niet van het superieure voer wat ze krijgt...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Wat een zielig dier. Hopelijk krijgt ie snel een goed thuis
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een alternatieve tekst :
Wij willen zo snel mogelijk van onze ouwe hond af.
Het dier is al 10 jaar en is door gebrek aan beweging en veel te veel versnaperingen erg dik geworden waardoor we beslist hoge dierenartskosten gaan krijgen.
Dan kopen we liever een puppie.
Omdat het zo stom staat om dit allemaal eerlijk te vermelden maken we er maar een mooi verhaal van over een verhuizing enzo.
Als we de hond zo niet kwijt raken gaan we nog een advertentie zetten met de mededeling dat de hond binnen 14 dagen de spuit gaat krijgen.
Wij willen zo snel mogelijk van onze ouwe hond af.
Het dier is al 10 jaar en is door gebrek aan beweging en veel te veel versnaperingen erg dik geworden waardoor we beslist hoge dierenartskosten gaan krijgen.
Dan kopen we liever een puppie.
Omdat het zo stom staat om dit allemaal eerlijk te vermelden maken we er maar een mooi verhaal van over een verhuizing enzo.
Als we de hond zo niet kwijt raken gaan we nog een advertentie zetten met de mededeling dat de hond binnen 14 dagen de spuit gaat krijgen.