Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Slimme puppy

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Slimme puppy

Ongelezen bericht door Judith »

Af en toe denk ik echt wat een slim pup is het ook.

Toen ze 9 weken was had mijn vriend van een kapotte tennisbal een soort kong gemaakt met snoepjes erin. Binnen 2 minuten had ze door dat ze het door het huis moest voetballen om er snoepjes uit te krijgen.
Dus ik had voor haar een kong gekocht, want Diesel begrijpt het niet echt en vind het, als er niets uitkomt, na 5 minuten geen bal meer aan.
Ze heeft 4x met de kong gespeeld en hij was in 10 minuten leeg. Dus ik dacht ik maak het moeilijker.
Snoepjes erin en het grote gat dicht gestopt met snoepstripjes.
10 minuten later had ze de stripjes eruit en 10 minuten daarna had ze alle snoepjes eruit :U: :eek:
Mijn god, wat leert dat kind snel. Nu moet ik weer wat nieuws verzinnen :mrgreen:
Afbeelding
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Slimme puppy

Ongelezen bericht door Lucia »

Hier gaat de kong ook vrij snel leeg, maar gisteren is milo er 2 uur mee bezig geweest en had hem nog niet leeg!

Ik had er smeerkaas ingesmeerd en een groot stuk brood iets ingesmeerd met smeerkaas en erin gepropt, dat kan er dus niet in kleine stukjes uit!

Met jolie heb ik eerst gewandeld en die heeft hem een uur gehad, maar die had hem ook niet leeg.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

En anders vlees erin, invriezen en ga maar bezig.... daar zijn ze wel even zoet mee... En met warm weer helemaal een verademing.
Afbeelding
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Dat hoor ik ook zo van die Nina Ottoson spellen. Een beetje slimme hond is er zo klaar mee.
Jammer van t geld dan.
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Ik stopte er weleens brokjes met kaas in, dan even in de microgolf, laten afkoelen en Diesel was er een uur zoet mee. Nu krijgt hij geen kaas meer door zijn allergieën, dus ik week brokjes in water en duw die smurrie er dan in. Heeft hij sneller leeg maarja het kan niet anders.
Afbeelding
Lindy&Kaylee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bordercollie

Ongelezen bericht door Lindy&Kaylee »

Slimme hond... :ok:dat invriezen hebben wij ook eens gedaan. Daar zijn ze wel even mee bezig. Zo het trouwens wel (als dat kan) in de tuin geven. Onze hond maakte er in iedergeval een harstikke knoeiboel van :P maar ja het was wel leuk :lol1:

Oh ja.. met slimme honden is het wel trouwens erg leuk om kunstjes te leren. Als je er natuurlijk tijd voor hebt
Afbeelding
Sienna
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Labrador Sienna

Ongelezen bericht door Sienna »

Ik heb wel een yoghurt in de vriezer gedaan en wanneer het warm was gegeven, daar was ze wel even zoet mee :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”