De bevalling is heel goed gegaan en moeder en pups doen het geweldig!
Zodra ik foto's heb, zet ik ze in de fotohoek
Moderator: moderatorteam

Je hebt gelijk Yvon.Bockmuhle schreef:Zo wie zo vraag ik mij af waarom de opmerking dat Charlotte de pups niet hoeft te laten onderzoeken op het fluffgen omdat er een of meer fluffs in het nest van James zaten?. op de eerste plaats heeft Charlotte hier niet om gevraagd , en op de tweede plaats vind ik het ONBELANGRIJK, fluf is geen ziekte. We kunnen het geld voor fluf onderzoek beter sparen en uitgeven aan andere onderzoeken die wel belangrijk zijn .
sluit ik me ook bij aanCOURTLY schreef:Je hebt gelijk Yvon.Bockmuhle schreef:Zo wie zo vraag ik mij af waarom de opmerking dat Charlotte de pups niet hoeft te laten onderzoeken op het fluffgen omdat er een of meer fluffs in het nest van James zaten?. op de eerste plaats heeft Charlotte hier niet om gevraagd , en op de tweede plaats vind ik het ONBELANGRIJK, fluf is geen ziekte. We kunnen het geld voor fluf onderzoek beter sparen en uitgeven aan andere onderzoeken die wel belangrijk zijn .
Een nestje van je eigen hond is altijd de mooistewilna schreef:Nou ik ook maar zo mooi als het nest van Hirdel en James kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef je niet te schrijven , dat weet ikCOURTLY schreef:Je hebt gelijk Yvon.Bockmuhle schreef:Zo wie zo vraag ik mij af waarom de opmerking dat Charlotte de pups niet hoeft te laten onderzoeken op het fluffgen omdat er een of meer fluffs in het nest van James zaten?. op de eerste plaats heeft Charlotte hier niet om gevraagd , en op de tweede plaats vind ik het ONBELANGRIJK, fluf is geen ziekte. We kunnen het geld voor fluf onderzoek beter sparen en uitgeven aan andere onderzoeken die wel belangrijk zijn .