Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind dat Athman toch wel de show gestolen heeft, wat zag hij er prachtig uit!
Jullie ook natuurlijk, maar hij springt er voor mij wel een beetje uit op de foto's.
Gefeliciteerd trouwens nog!
renee-uk schreef:wat leuk
en de bruidegom in spijkerbroek...... helemaal geweldig
Ja, normaal loopt hij ook altijd in een spijkerbroek. Waarom zou je je anders voordoen dan je bent?!
We hebben het simpel gehouden. 25 gasten, de auto kwam van het werk van mijn zwager (die werkt dus bij een Honda dealer), mijn moeder wilde per se corsages en een boeket voor ons en mijn stagiaire had dus de cupcakes gemaakt. Geen poespas, maar wel een geweldige dag gehad.
Ja, normaal loopt hij ook altijd in een spijkerbroek. Waarom zou je je anders voordoen dan je bent?!
We hebben het simpel gehouden. 25 gasten, de auto kwam van het werk van mijn zwager (die werkt dus bij een Honda dealer), mijn moeder wilde per se corsages en een boeket voor ons en mijn stagiaire had dus de cupcakes gemaakt. Geen poespas, maar wel een geweldige dag gehad.
Voor mij heeft ie/hebben jullie helemaal gelijk hoor, waarom zou hij zich in een outfit hijsen waarin hij zich helemaal niet happy voelt?
Ik vind het echt geweldig om zo lekker jezelf te blijven, ook of juist op zo'n speciale dag
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Voor mij heeft ie/hebben jullie helemaal gelijk hoor, waarom zou hij zich in een outfit hijsen waarin hij zich helemaal niet happy voelt?
Ik vind het echt geweldig om zo lekker jezelf te blijven, ook of juist op zo'n speciale dag
helemaal mee eens
moet je ineens opgedirkt in een kreukelig beige slechtzittend pak dat je nooit meer draagt en waarin niemand je herkent
van harte gefeliciteerd en een lang en gelukkig leven met z'n allen (incl die schattige tekkeltjes!!)
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Helemaal gelijk hoor! Als wij het over konden doen kwam er ook niet weer een bruiloft met 300 gasten
Het ziet er heel ongedwongen en het leukste vind ik dat de hondjes er bij op staan