Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook mooie foto's, het was ook heerlijk ontspannen.
Wat mee helpt is dat op het strand er veel uitwijkmogelijkheden zijn voor de honden, en natuurlijk dat we gewoon geweldige honden hebben
Reny schreef:Ze zijn hardstikke leuk
Ik laat Carolein steeds de fototopics zien en die baalt als een stekker dat ze moest werken
Die laatste foto, ik vond het hardstikke stoer van die lui (ik zou ook wel eens op zo'n plank willen liggen en dan door de branding scheuren )
Op de waterscooter of op die plank, had het beide wel willen doen. Ik hou wel van wat actie
kleine troost voor Carolein, Peter baalt bij het zien van de foto's ook dat hij werken moest
haha als jullie gevraagt hadden of je een rondje mee mocht scheuren hadden ze dat vast goed gevonden, had ik wel even op de honden willen passen...en foto's maken
De website van Sanja en Femie Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Ik laat Carolein steeds de fototopics zien en die baalt als een stekker dat ze moest werken
Die laatste foto, ik vond het hardstikke stoer van die lui (ik zou ook wel eens op zo'n plank willen liggen en dan door de branding scheuren )
Op de waterscooter of op die plank, had het beide wel willen doen. Ik hou wel van wat actie
kleine troost voor Carolein, Peter baalt bij het zien van de foto's ook dat hij werken moest
haha als jullie gevraagt hadden of je een rondje mee mocht scheuren hadden ze dat vast goed gevonden, had ik wel even op de honden willen passen...en foto's maken
jaja
das nou weer lullig
De website van Sanja en Femie Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Melanie 74 schreef:Ook mooie foto's, het was ook heerlijk ontspannen. Wat mee helpt is dat op het strand er veel uitwijkmogelijkheden zijn voor de honden, en natuurlijk dat we gewoon geweldige honden hebben
Het is/was een hele ontspannen sfeer heb het vanmorgen maar nog eens dunnetjes overgedaan.
Nu was er een RR bij en geen mens/hond op het strand nog te zien.
De RR ligt al in dromenland maar het Hovadametje nog niet.
Heb ook wat foto's geleend, en kon Ara's staartje nog hoger op de foto waar ze volgens mij richting Nigel loopt.