Netjes aan alle regels gehouden zoals niet rennen, beweging in de vorm van veel zwemmen en fietsen iedere dag, geen trappen of of af, niet los en niet sporten.
Net terug van een rondje fietsen, fiets de straat in, komt mijn buurvrouw tegemoet fietsen met haar x rott/herder.
Ik ga dus expres een steegje in zodat we elkaar niet hoeven te paseren en wacht daar tot ze voorbij is.
Hoor ik ineens gegil! Achteraf heeft haar hond dus zich uit de halsband bevrijd en rent op ons af.
Ik Ginger heel kort omdat ik dacht dat deze hond meer een was die vanaf een afstandje gaat blaffen en drijgen en verder niets doet.
Ze kon zelf dus niet bij die hond komen.
Duikt die hond vol op Ginger!!
Ze heeft nu verschillende gatjes bij ogen en wang.
Helaas is die hond van de buurvrouw er erger aan toe.
Groot gat bij zijn borst en ginger heeft ondanks dat ik haar kort vasthield vlink lopen schudden toen ze zijn rug vasthad.
We hebben niets kunnen vinden trouwens bij zijn rug.
We hebben de honden geinspecteerd en ze bood haar exusses aan, vertelde toen ook dat hij uit zijn halsband was gekomen.
Ginger heb ik aan de lantaarnpaal vastgezet en ben naar haar hond gaan kijken, ze woont pas sins een jaar in nederland dus toen ze erom vroeg heb ik haar het tel. nr. van een dierenarts in de buurd gegeven.
Vindt het heel erg voor beide honden en dit kan altijd gebeuren, maar waarom precies NU.
Hoop dat Ginger geen schade aan haar rug heeft opgelopen.