Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helemaal geweldig
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Helemaal geweldig
Ja ik ben echt helemaal verliefd op dat gekke kleine krullenkind.Nanna schreef:Helemaal an de poedel
Ze voelt zich nu ook helemaal thuis bij ons, en is helemaal gewend aan alles bij ons thuis.
En ze is fel met speeltjes joh! En dan bedoel ik niet tegenover andere honden, maar op de speeltjes zelf.
Ze pakt dan het schaap, en vermoordt het zowat haha.
Ik zeg ook altijd: ga je het schaapje vermoorden?
Ze pakt dat ding dan vast, en schudt er zo hard mee, ze slaat het op de grond, gromt, en verdraait haar nek zowat in het doodschudden.
Geweldig om te zien en horen
Toch maar mooi dat ik mijn gevoel volgde.
Ik wist gewoon zeker dat zij bij ons zou passen, en dat het goed zou gaan met Room en Juul samen.
Niemand kent mijn honden zo goed als ik.
Romeo vindt het heerlijk dat hij nu wat meer rust heeft omdat Julia haar energie deelt met de kleine opdonder.

- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
Fijn dat het zo goed gaat allemaal en dat je er zo van geniet. Ik vind het een schattig Poedeltje, maar vind Julia ook echt een lieverd om te zien. Leuk ook die interactie tussen die 2.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
nance
- Erelid
Het is of je mijn honden beschrijft sinds Oeps erbij is!
Rambo, over 2 maanden 14 jaar, is om lekker tegen aan te liggen of om samen botjes te kluiven. Geen enkele hond mocht ooit in de buurt bij Rambo komen als ze een botje had, maar Oeps wel.
Loddie is om mee te spelen, Loddie is nu 7 en half en is weer helemaal jong. Ook het spelen zoals jij het beschrijft gaat hier net zo. Oeps springt dan keffend om Loddie heen en daar gaan ze dan weer.
Zondag komt Moppie er nog bij en dan heb ik weer een heerlijke groep honden. Moppie kan dan samen met Rambo op muizenjacht
Rambo, over 2 maanden 14 jaar, is om lekker tegen aan te liggen of om samen botjes te kluiven. Geen enkele hond mocht ooit in de buurt bij Rambo komen als ze een botje had, maar Oeps wel.
Loddie is om mee te spelen, Loddie is nu 7 en half en is weer helemaal jong. Ook het spelen zoals jij het beschrijft gaat hier net zo. Oeps springt dan keffend om Loddie heen en daar gaan ze dan weer.
Zondag komt Moppie er nog bij en dan heb ik weer een heerlijke groep honden. Moppie kan dan samen met Rambo op muizenjacht
-
Mojuan
- Zeer actief
Hey wat grappig!
Bij Romeo mogen ook geen andere honden bij zijn kluifje komen, maar Anders kluift samen met hem (naast hem) op het zelfde kleedje!
Bij Romeo mogen ook geen andere honden bij zijn kluifje komen, maar Anders kluift samen met hem (naast hem) op het zelfde kleedje!