Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MissDorien schreef:Oké, het zwemmen in Stiens begint om vijf uur en kost twee euro per hond.
Het gebied is volledig omheind, en de honden mogen in alle baden.
De ingang is dan aan de zijkant van het zwembad, bij het hek.
MissDorien schreef:Oké, het zwemmen in Stiens begint om vijf uur en kost twee euro per hond.
Ik neem Max mee ipv Tessa... Tessa is loops geworden. Nou dat word wat. Max durft 't water niet fatsoenlijk in. Ik zie het al helemaal voor me dat ik alles uit de kast haal, in het water beland om hem erin te krijgen, en dat hij uiteindelijk degene is die droog blijft
Hier in Dordt was het hartstikke leuk vond ik Tussen de regenbuien door scheen de zon af en toe zelfs.
Tobias had een een date met Doña (vond hij) en ze hebben heerlijk gespeeld.
Doña heeft nog in het diepe bad gezwommen maar dat was wel schrikken
Leuk was het
Diaantje schreef:Ik neem Max mee ipv Tessa... Tessa is loops geworden. Nou dat word wat. Max durft 't water niet fatsoenlijk in. Ik zie het al helemaal voor me dat ik alles uit de kast haal, in het water beland om hem erin te krijgen, en dat hij uiteindelijk degene is die droog blijft
Denk dat Morris dan naast Max gaat zitten. Kunnen ze mooi samen de baasjes uitlachen
Diaantje schreef:Ik neem Max mee ipv Tessa... Tessa is loops geworden. Nou dat word wat. Max durft 't water niet fatsoenlijk in. Ik zie het al helemaal voor me dat ik alles uit de kast haal, in het water beland om hem erin te krijgen, en dat hij uiteindelijk degene is die droog blijft
Denk dat Morris dan naast Max gaat zitten. Kunnen ze mooi samen de baasjes uitlachen
sirene schreef:Hier in Dordt was het hartstikke leuk vond ik Tussen de regenbuien door scheen de zon af en toe zelfs.
Tobias had een een date met Doña (vond hij) en ze hebben heerlijk gespeeld.
Doña heeft nog in het diepe bad gezwommen maar dat was wel schrikken
Leuk was het
als het 3 september een beetje gaat ga ik naar k kerk , maar als het regent of te koud is krijg ik toots echt water niet in haha en mezelf ook niet lol.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Wij gaan wellicht as zondag naar raamsdonksveer met Jikke, ben benieuwd of ze het water in wil als er andere honden in het water is, ik vermoed dat ze echt naar me zal staan kijken van bekijk het maar mooi, maar wie weet krijgen we haar toch enthousiast..
Silmariën komt ook, en Dorien en ik. Dus dat zijn dan sowieso 4 van het HF haha
Neemt er ook iemand zijn fototoestel mee?
Ik doe dat ook wel maar ik ben geen groot talent
Yup, ik neem de camera ook mee.
En ik had nog zo de hoop dat niemand foto's zou maken Bij deze... als er foto's zijn van iemand die in het zwembad ligt te spartelen en waarbij de hond nog hoog en droog aan de kant staat... ik ben het niet
nomo schreef:
En ik had nog zo de hoop dat niemand foto's zou maken Bij deze... als er foto's zijn van iemand die in het zwembad ligt te spartelen en waarbij de hond nog hoog en droog aan de kant staat... ik ben het niet
nomo schreef:
Ik zit met precies hetzelfde probleem hoor
Zou het aan het ras liggen?