Maar maandag heeft Blaize dan toch de strijd verloren,mijn vechtertje
De pijn werd erger en ik vond het genoeg geweest. Het weekend was hij erg onrustig, piepen, geen rust in zijn kont, steeds opstaan en naar zijn rug omkijken, veel bij mij willen wezen,achter me aan lopen enz.Aangezien hij dit eerder had gehad, keek ik het ff aan en gaf ik hem naast de dagelijkse metacam, ook morfine voor de pijn.Dan sliep hij een tijdje,waar na het gedrag weer opnieuw begon,ik vond het genoeg geweest voor mijn vechtertje.
Helaas is Blaize op een rotmanier ingeslapen, hij heeft 3 kwartier gevochten om zich over te geven .
Bij de da aangekomen wilde Blaize niet mee naar binnen, hij voelde het denk ik.We gingen naar een kamertje zodat ik nog ff alleen met hem was ipv in de wachtkamer, ben op de grond gaanz itten en hij kwam tegen me aan liggen, met zijn kop op me schoot. Toen de da binnen kwam, kreeg Blaize angtige ogen, hij wist het gewoon, dat weet ik zeker, Ik heb Blaize op de behandel tafel getild en daar kreeg hij de slaapprik ,die werd eerst in zijn voorpoot geprobeerd,maar dit lukte niet ivm kleine aderen. Blaize begon te janken want dit deed zeer.Toen kwam er een assistente bij en werd er nogmaals geprikt.Nogmaals met wat gejank.Hij zakte toen wat door zijn achterpoten heen en leunde tegen mij aan.Keek mij steeds aan, terwijl ik zei dat het goed was en dat hij mocht gaan enz,maar hij wilde niet gaan .Blaize bleef bij, ik zei, dit is toch niet normaal?
.,maar Blaize bleef wakker.Daarop werd er bij geprikt in zijn bil.Uiteindelijk kreeg hij de overdosis spuit in zijn voorpoot, hij was een tijd aan het klooien, want Blaize scheen kleine aderen?? te hebben.Blaize werd onrustig, hijgen en mij maar aan kijken,maar wilde nog niet slapen.Toen werd er in zijn lever geprikt, aangezien Blaize zich niet wilde overgeven en zijn aderen moeilijk te prikken waren. Nog ging Blaize niet slapen, hij had nu al 2 de prikken, werd wel suffer,maar bleef nog steeds ademen, in totaal had hij al 2x prikken gehad voor zijn gewicht. De 3e prik, werd weer in zijn lever gedaan, maar mijn vechtertje bleef nog steeds ademen.De 4e prik werd in zijn buik? gedaan of daar in de buurt,maar nog steeds bleef mijn Blaizeman ademen .De da zei, het is wel een vechter, ik heb nu al 4x een overdosis gegeven, uit eindelijk nog 1 in zijn voorpoot,nummer 5 van de overdosis prik en toen was het eindelijk voorbij.Wat was het een kutmanier zeg,gadverdamme!!!! Blaize wilde helemaal dood leek het wel.Soms begon hij erg te hijgen. Da zei ook dat het kwam door de medicijnen die hij al kreeg,dat hij dan meer resistent ofzo word en het langer kan duren,maar 3 kwartier????? Wat voelde ik me klote zeg, je voelt je al verdomd rot omdat je je beessie laat inslapen en dan nog zo,n strijd.Da zei dat Blaize het niet meer mee maakte, dat hoop ik dan maar,maar voel me er vreselijk rot onder.Toen ik hem weer knuffelde zoals ik de hele tijd deed, hoorde ik hem niet meer ademen,dus ik zei, volgens mij is hij eindelijk overleden,maar hij had nog steeds een zwakke hartslag.Even later hoorde ik zacht 2 x kreunen en toen was mijn vechtertje overleden Even daarna kwam er allemaal gelig spul uit zijn bek gelopen, wat is dat nou?? vroeg ik.Ws heeft Blaizie meer gemankeerd, omdat dit pus was.Vaak zwelde zijn buik ook op, om later weer minder op te zwellen,dus dat was ook niet goed,dit heeft hij trouwens al jaren gehad,maar kwam ws door zijn maag zei de da destijds.De laatste dagen dronk Blaize ook meer viel me op.Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan, om hem zijn rust te geven,maar aangezien hij zo aan het vechten was, voel ik me er vreselijk rot onder,was het zijn tijd wel omdat hij zelf niet wilde.In ieder geval heeft hij geen pijn meer,al liep hij wel vrolijk mee naar de da . Dit zal ik voorlopig niet kwijt raken, het zal moeten slijten, de manier waarop mijn ventje is heen gegaan, helaas mocht ook Blaize niet oud worden, 6 jaar maar ongeveer, exacte leeftijd is niet bekend aangezien hij uit Spanje kwam.Wat mis ik me ventje

TARAK