Otto had het niet in de gaten en schok zich wezenloos van dat grijsgebroekte gevaarte waar hij net onderdoor was gelopen. En dan is het: omdraaien, kijken, schrikken, een stapje verder lopen, weer omdraaien, kijken en schrikken en ik stel hem gerust: kom maar mee deze kant op en kijk es? De tuinierende mijnheer keek niet op of om, Otto bleef nog een tijdje achterom kijken, maar wat heb ik me van binnen bescheurd van het lachen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geschrokken
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Geschrokken
Vanmorgen liep ik met Otto op weg naar de DA door een woonwijk. Daar staan huizen met lage muurtjes rond de voortuin en in één van die voortuintjes stond een oudere mijnheer voorover gebogen wat onkruid te wieden, en wel op zo'n manier dat zijn wat corpulente achterwerk over het muurtje heen hing.
Otto had het niet in de gaten en schok zich wezenloos van dat grijsgebroekte gevaarte waar hij net onderdoor was gelopen. En dan is het: omdraaien, kijken, schrikken, een stapje verder lopen, weer omdraaien, kijken en schrikken en ik stel hem gerust: kom maar mee deze kant op en kijk es? De tuinierende mijnheer keek niet op of om, Otto bleef nog een tijdje achterom kijken, maar wat heb ik me van binnen bescheurd van het lachen

Groetjes,
Sandra
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
-
chrico
- Zeer actief
Re: Geschrokken
Vanmiddag schrok er hier ook 1. Een fietser ingepakt in regenpak had op een tafel zijn kaart uitgelegd en stond vreemd voorover de kaart te bestuderen. Ik ga er langs en ineens beweegt die man (het leek een grote vuilniszak) en had er 1 aan de lijn die zich het hompus schrok, er naar toe loopt, aan die man ruikt en je zag hem echt tjieuw denken
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- krullie
- Zeer actief
Re: Geschrokken
de enige die hier schrok was ik.
we waren aan het wandelen en een auto kwam voorbij.
daarna een hele harde knal, slingerende auto met klapband.
ik schrok me de tandjes en stond stil, mika stond me even verderop aan te kijken van kom je nog.
we waren aan het wandelen en een auto kwam voorbij.
daarna een hele harde knal, slingerende auto met klapband.
ik schrok me de tandjes en stond stil, mika stond me even verderop aan te kijken van kom je nog.