Het slijm wat ze opgeeft is wit maar helder.chrico schreef:Zijn haar longen wel helemaal schoon?
Pfff beterschap, ik zou gek worden
Geen groene of gele klodders.
Ze slaapt nu
Moderator: moderatorteam
Het slijm wat ze opgeeft is wit maar helder.chrico schreef:Zijn haar longen wel helemaal schoon?
Pfff beterschap, ik zou gek worden

Blijkbaar niet. Er staat natuurlijk heel wat info in de computer en de longen klinken iedere keer schoon. Ik neem aan dat dat wel moet als het niet minder wordt of als ik het niet vertrouw.LongFields schreef:Wil hij haar niet even zien dan? En de longen beluisteren?

Nee, maar zouden de klachten dan ook verminderen met prednoral?Inge O schreef:is haar hart eigenlijk al eens goed nagekeken (meer dan een rofo en beluisteren)?
dat zou ik bij dit soort aanhoudende nachtelijke hoestbuien toch echt doen, kan je dat tenminste hopelijk echt wegstrepen.

Het gekke is dat ze in rust (dus 's nachts) normaliter geen hoestbuien heeft, die komen echt na opwinding (blaffen bv triggert het).Inge O schreef: nachtelijke hoestbuien zijn in ieder geval wel typisch voor hartklachten en wittig/schuimig slijm ook (wat niet wil zeggen dat je het alleen maar bij hartklachten ziet).

Vannacht kwam het vooral door het onweer, daar is ze bang vanInge O schreef: en dat onrustige 's nachts en niet graag liggen dan is ook typisch omdat ze liggend moeilijker lucht krijgen.

OK...ik houd het in de gatenInge O schreef:dan valt het onder opwinding, wat ook weer voor allebei de problemen een hoesttrigger isInge schreef:Vannacht kwam het vooral door het onweer, daar is ze bang vanInge O schreef: en dat onrustige 's nachts en niet graag liggen dan is ook typisch omdat ze liggend moeilijker lucht krijgen..