Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marjoleine schreef:Toch zou het wat voor jou zijn, Kees.
Want onze chipper weet álle roddels
Op zich het chippen zou leuk zijn.
Maar wat je zegt al dat gelul en gezeik aanhoren van fokkers over hoe goed hun wel niet zijn en dat andere dit en dat ........
Wil ik helemaal niet weten teveel info is ook niet goed. .
En het op plekken komen waar je eigenlijk helemaal nniet wilt zijn.
Baan van Saskia van B. is al vervuld zonder dat er een vacature was... Dus wil je chipper zijn dan gewoon vast open sollicitatie sturen, de RVB wil straks alle honden in ons land gaan chippen hebben ze er dus veel nodig...
bouvierpoedel schreef:
Tssssssssssssssssk je mag rustig een keer op de koffie komen bij mij hoor als we weer pups hebben
Jij moet jezelf niet gelijk aangesproken voelen mevr Gerda'tje.
Kom graag op de koffie bij je ,maar kan thuis ook van die vieze bouvier modderschuivende stink puppen zien hoor.
bouvierpoedel schreef:
Tssssssssssssssssk je mag rustig een keer op de koffie komen bij mij hoor als we weer pups hebben
Jij moet jezelf niet gelijk aangesproken voelen mevr Gerda'tje.
Kom graag op de koffie bij je ,maar kan thuis ook van die vieze bouvier modderschuivende stink puppen zien hoor.
Kijk en daar is het verschil al.
Mijn bouviers zijn alle 5 stuk voor stuk voorbeeldige schone niet modderschuivende boeffies die errug goed zijn opgevoed
Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)
06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Ik hoorde dat het nog niet rond is, de nieuwe.
De oude chipper heeft zijn huis onverwachts heel goed kunnen verkopen en gaat naar Bonaire nu.
Hij had gerekend op een verkooptermijn van zeker drie jaar en was er in een week af, voor de vraagprijs. Daarom ging het zo onverwachts allemaal.
Hij was al gestopt ook helaas....
Ik had een vervanger, deed het ook prima hoor. Zij zei dat de nieuwe chipper pakwerker zou zijn en bezig is met de opleiding...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Lig er ook niet wakker van hoor;) Al had ik het wel heel leuk gevonden natuurlijk!
Maarja, als je solliciteerd, weet je ook dat je afgewezen kunt worden. Niks ergs aan.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
fes/lou schreef:Hij was al gestopt ook helaas....
Ik had een vervanger, deed het ook prima hoor. Zij zei dat de nieuwe chipper pakwerker zou zijn en bezig is met de opleiding...