Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik snap er geen hol meer van

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Ik snap er geen hol meer van

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Demi schreef: Ik hoop gewoon dat ze door alleen pens en wat rondjes extra lopen echt een paar kilo afvalt
Dat hoop ik ook, en dat ze nog maar een mooie tijd mee mag gaan.
Is het inderdaad geen optie haar op een onderhoudsdosis pijnstilling te zetten?
Misschien dat ze daardoor weer wat actiever wordt...
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Maar gaat ze dan niet door haar pijn heen lopen? Ik heb de pijnstillers gekregen voor haar voor als ze een keer slecht loopt en niet om elke dag te geven. Ze heeft in een knie een tta, de andere knie is ook niet goed, maar de orthopeed wil die nog niet opereren, omdat de knie, gelukkig, nog niet slecht genoeg is. Waar ik dus bang voor ben is dat ze door de pijnstillers niets voelt en bv haar andere knie ook kapot loopt, of zal dat wel meevallen? Zal vd week eens overleggen met de DA als ik de medicijnen voor Kenzo ophaal
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ik zou het met je DA overleggen en wanneer je voor een onderhoudsdosis kiest zul jij voor haar moeten bepalen tot hoe ver ze mag :wink:

Open anders eens een topic over ervaringen met constante pijnstilling, volgens mij zijn er hier een hele hoop mensen die dat doen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

dagmar88 schreef:Ik zou het met je DA overleggen en wanneer je voor een onderhoudsdosis kiest zul jij voor haar moeten bepalen tot hoe ver ze mag :wink:

Open anders eens een topic over ervaringen met constante pijnstilling, volgens mij zijn er hier een hele hoop mensen die dat doen.
Ja ik onder andere en ik zou het ook niet anders willen.
Van mij hoeft een hond geen pijn te lijden als het niet nodig is.
Die poten, de spondylose en die arthrose gaan nooit meer over en de pijn wordt waarschijnlijk alleen maar erger.
Als je bang bent dat ze door de pijn heen loopt -wat ik betwijfel bij een hond van bijna 9 die nu alleen nog maar langzaam kan lopen- kun je haar ook aan de (lange) lijn doen en het op die manier zelf in de hand houden.
Als het mijn hond was wist ik het wel, naar mijn idee heb je met een onderhoudsdosis pijnstillers alleen maar winst en je hondje zeker ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Waarvoor ga je geen hydrotherapie met haar doen? Is gezond en goed voor af te vallen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”