Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppywandeling Groene Weelde vrijdag 26 augustus

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Syllvero

Re: Puppywandeling Groene Weelde vrijdag 26 augustus

Ongelezen bericht door Syllvero »

Ik had graag gewild, maar het is helaas te ver weg.
Ik woon in Friesland.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik neem zelf helemaal geen speeltjes mee, de honden vermaken zich zelf maar. :lol1:
Er zijn daar wel vaak mensen die voor hun eigen hond een balletje gooien, dat is voor Vera geen probleem denk je?
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

LongFields schreef:Je kunt op ieder gewenst moment weer afhaken hoor Sieneke. We kopen geen hele route, maar blijven op korte afstand van de parkeerplaats.
Ik ga kijken of ik het kan organiseren maar ben bang dat het teveel gevlieg word naar mijn zin.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Als je nou ook een volwassenhondenwandeling organiseert in de Groene Weelde, ben ik van de partij :D Noah vindt pups maar zo zo, dus helaas kan ik vrijdag niet mee wandelen
Perry en Noah

Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

LongFields schreef:Ik neem zelf helemaal geen speeltjes mee, de honden vermaken zich zelf maar. :lol1:
Er zijn daar wel vaak mensen die voor hun eigen hond een balletje gooien, dat is voor Vera geen probleem denk je?
Nee, dat is geen probleem. Sowieso is het geen probleem als ze de bal in d'r bek heeft, dan mag elke hond proberen die uit haar bek te trekken zelfs. Het is meer als ze de kans krijgt om zich iets toe te eigenen, en daar vervolgens mee tussen haar voorpoten kan gaan liggen. En als we ergens lang zitten en er zijn speeltjes, dan is die mogelijkheid er vrij snel natuurlijk :mrgreen: :wink:
Ik kan dus opzich ook gewoon met haar apporteren midden in een grote groep honden, zolang ze maar niet rustig ergens met haar eigendom kan gaan liggen :wink: Nou ja, en dan nog, blaft of snauwt ze wat dus, ze vreet geen honden op :mrgreen: . Maar ik vind dat blaffen/snauwen ook niet nodig.
Afbeelding
Simonne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Simonne »

Mijn hond(je) heet Kesh.
Het is een vijf maanden oude York, die ik probeer te leren, dat andere honden best wel leuk kunnen zijn.
Ze is al een paar maal opgejaagd door grote honden.
Ook in de Groene Weelde, daarom loop ik daar eigenlijk nooit meer.
Nog steeds onder voorbehoud, maar ik ga mijn best doen!
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ik heb besloten niet mee te gaan morgen. Ik wil jullie veel plezier wensen en verheug me op de foto's.
Moos
Zeer actief

Nou wil ik geen spelbreker zijn, maar ehm, de weersvoorspellingen voor morgen? :schrik:
Afbeelding
Simonne
Zeer actief

Ik ga nog steeds mijn uiterste best doen, want ik vind het wel heel leuk.
Maar ik weet het echt pas op het moment zelf.
We moeten vandaag en morgen de camper inpakken voor zes weken Frankrijk, ik moet morgenmiddag naar Arnhem en nog naar Beverwijk...
Kworgek!
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik houd de voorspellingen candaag verder even in de gaten, mocht het erg bar blijven kunnen we altijd nog cancellen.
Moos
Zeer actief

LongFields schreef:Ik houd de voorspellingen candaag verder even in de gaten, mocht het erg bar blijven kunnen we altijd nog cancellen.
Ik hoorde net op de radio dat ze in de loop van de ochtend vanuit het Zuiden binnen komen trekken, die buien dus :mrgreen: , dus hopenlijk hebben we mazzel :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Heb je het nu over vandaag of morgen, wat die buien betreft. Want de wandeling staat voor morgen gepland hè?
Moos
Zeer actief

LongFields schreef:Heb je het nu over vandaag of morgen, wat die buien betreft. Want de wandeling staat voor morgen gepland hè?
Morgen. Vandaag blijft een prima dag toch? Niet dat wij daar verder iets aan hebben voor morgen haha.

Nee, ik hoorde net in de auto op de radio dat morgen de buien in de loop van de ochtend vanuit het Zuiden binnen komen zetten, dus ik werd al hoopvoller :wink:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ah, okay. Ik dacht al... :wink:
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Wij hebben er zin in hoor :cheer:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Ik zal jullie het plezier doen om weg te blijven uit de Weelde morgenochtend. :mrgreen: Ik denk niet dat je met een zooitje puppen Roos graag tegen wil komen. :schrik: Vind het wel jammer, was graag even meegegaan!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik ook! We gaan er gewoon van uit dat het morgenochtend nog droog is, ik ga in ieder gevsl die kant gewoon op. Als er slecht weer aan komt zijn we ook zo weer bij de auto of kunnen we schuilen in het pannenkoekenpaviljoen.
Als iemand mijn mobiele nummer wil voor de zekerheid, stuur dan maar even een PB.
Supernova
Zeer actief

Maylala schreef:Ik zal jullie het plezier doen om weg te blijven uit de Weelde morgenochtend. :mrgreen: Ik denk niet dat je met een zooitje puppen Roos graag tegen wil komen. :schrik: Vind het wel jammer, was graag even meegegaan!
Ik vond Roos naar Nova toe helemaal niet vervelend oid. Was gewoon in de volle negeermodus :mrgreen:
En anders kom je met Sjonnie? Zou het wel leuk vinden als je komt :D
LongFields schreef:Ik ook! We gaan er gewoon van uit dat het morgenochtend nog droog is, ik ga in ieder gevsl die kant gewoon op. Als er slecht weer aan komt zijn we ook zo weer bij de auto of kunnen we schuilen in het pannenkoekenpaviljoen.
Als iemand mijn mobiele nummer wil voor de zekerheid, stuur dan maar even een PB.
Het wordt morgen vast hartstikke mooi weer :pffff: En mocht het toch regenen komt dat inderdaad ook wel goed.
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Ook ik vind dat het morgen mooi weer moet zijn :pffff:
Ik heb er ook zin en Dana en Diesel vast ook wel!
Afbeelding
Maylala
Zeer actief

Denise. schreef:
Maylala schreef:Ik zal jullie het plezier doen om weg te blijven uit de Weelde morgenochtend. :mrgreen: Ik denk niet dat je met een zooitje puppen Roos graag tegen wil komen. :schrik: Vind het wel jammer, was graag even meegegaan!
Ik vond Roos naar Nova toe helemaal niet vervelend oid. Was gewoon in de volle negeermodus :mrgreen:
En anders kom je met Sjonnie? Zou het wel leuk vinden als je komt :D
Maar Nova negeerde Roos ook wel heel erg braaf. Als ze tegen haar op was gaan springen om te spelen en daarbij Het Boze Oog een paar had genegeerd weet ik niet hoe Roos gereageerd zou hebben. Ik vrees niet al te lief. :oeps: Soms vindt ze pups wel leuk hoor, en Sjon is soms zelfs verbazingwekkend leuk met pups, maar ik durf er toch niet blind van uit te gaan. Pupjes zijn zo kwetsbaar, en ik zou me echt kapot schamen als die van mij er een de stuipen op het lijf jaagt. :ugh:

Nou ja, we kijken wel even. Ik woon er toch maar een paar minuten vandaan tegenwoordig, dus als het qua tijd uitkomt kom ik misschien wel even langs. Als Roos of Sjon gaat chagrijnen ben ik zo weer weg.

Onder voorbehoud kom ik dus, het is een misschientje. Wacht maar niet op mij en ga er niet van uit dat ik kom, jullie zien me wel verschijnen. Of niet. :mrgreen:

Houden jullie er wel rekening mee dat de Weelde momenteel half afgesloten is ivm MysteryLand? Dat is zaterdag en de decor opbouw is in volle gang.
Afbeelding
Simonne
Zeer actief

Sjips, goed dat je dat zegt!
Dan moet ik maar via de Drie Merenweg.
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Tijdens het wandelen zullen we geen last hebben van de opbouw van Mysteryland, we gaan geen hele einden lopen daar met de pups natuurlijk, en blijven gewoon hangen bij het meer aan de kant van het pannenkoekenpaviljoen.
Het zou leuk zijn als je ook even langs zou komen Mayla, er is daar ruimte zat en als Roos de pups niet ziet zitten, kan ze altijd nog met Sjefke spelen, die is er ook bij.
Maylala
Zeer actief

Het klinkt wel erg gezellig, ik ga m'n best doen om toch even langs te kunnen komen.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Dat zou leuk zijn! Zien we je hopelijk morgen.
Wat een mazzelkont ben jij dat je zo dicht bij de Groene Weelde bent komen te wonen zeg!
Moos
Zeer actief

Gaat mijn TomTom in de war raken vanwege de opbouw? Of valt dat wel mee?
Ik heb zelf geen idee waar ik naartoe rij namelijk :mrgreen:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Maylala schreef: Maar Nova negeerde Roos ook wel heel erg braaf. Als ze tegen haar op was gaan springen om te spelen en daarbij Het Boze Oog een paar had genegeerd weet ik niet hoe Roos gereageerd zou hebben. Ik vrees niet al te lief. :oeps: Soms vindt ze pups wel leuk hoor, en Sjon is soms zelfs verbazingwekkend leuk met pups, maar ik durf er toch niet blind van uit te gaan. Pupjes zijn zo kwetsbaar, en ik zou me echt kapot schamen als die van mij er een de stuipen op het lijf jaagt. :ugh:

Nou ja, we kijken wel even. Ik woon er toch maar een paar minuten vandaan tegenwoordig, dus als het qua tijd uitkomt kom ik misschien wel even langs. Als Roos of Sjon gaat chagrijnen ben ik zo weer weg.

Onder voorbehoud kom ik dus, het is een misschientje. Wacht maar niet op mij en ga er niet van uit dat ik kom, jullie zien me wel verschijnen. Of niet. :mrgreen:

Houden jullie er wel rekening mee dat de Weelde momenteel half afgesloten is ivm MysteryLand? Dat is zaterdag en de decor opbouw is in volle gang.
Ja dat is wel zo, Kenzo houdt ook niet van opdringerige pups en kan dan heel rot reageren. Hij maakt ze niet stuk maar echt gezellig is het ook niet. Maar ik denk dat Roos wel wat milder is dan die I need my space meneer van mij.
Kijk maar gewoon even, als die 2 van jouw gaan etterbakken dan ben je zo weer thuis :ok: En misschien valt het reuze mee en zijn ze hartstikke gezellig :cheer: Er gaan ook nog wat volwassen honden mee dus het zijn niet alleen maar puppeduppen.
Dus dan zien we je wel verschijnen. Of niet :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Moos schreef:Gaat mijn TomTom in de war raken vanwege de opbouw? Of valt dat wel mee?
Ik heb zelf geen idee waar ik naartoe rij namelijk :mrgreen:
Ik denk dat jij bij Hoofddorp de snelweg af zal komen, of direct van de N201 (rondweg Hoofddorp is dat). Volgens mij kun je dan gewoon via de normale route bij de parkeerplaats voor het pannenkoekenpaviljoen komen. Als je verdwaalt bent moet je maar even bellen, dan probeer ik of ik je met mijn (on)logica er toch heen kan krijgen. Maar volgens mij kom je er gewoon wel hoor met de Tom. :ok:
Moos
Zeer actief

LongFields schreef:
Ik denk dat jij bij Hoofddorp de snelweg af zal komen, of direct van de N201 (rondweg Hoofddorp is dat). Volgens mij kun je dan gewoon via de normale route bij de parkeerplaats voor het pannenkoekenpaviljoen komen. Als je verdwaalt bent moet je maar even bellen, dan probeer ik of ik je met mijn (on)logica er toch heen kan krijgen. Maar volgens mij kom je er gewoon wel hoor met de Tom. :ok:
Oke, dank je! En anders bel ik je wel even inderdaad :mrgreen: :ok:
Afbeelding
Maylala
Zeer actief

LongFields schreef:Dat zou leuk zijn! Zien we je hopelijk morgen.
Wat een mazzelkont ben jij dat je zo dicht bij de Groene Weelde bent komen te wonen zeg!
Luxe he! :cheer: Ben er ook erg blij mee! :D

Denise. schreef: Ja dat is wel zo, Kenzo houdt ook niet van opdringerige pups en kan dan heel rot reageren. Hij maakt ze niet stuk maar echt gezellig is het ook niet. Maar ik denk dat Roos wel wat milder is dan die I need my space meneer van mij.
Kijk maar gewoon even, als die 2 van jouw gaan etterbakken dan ben je zo weer thuis :ok: En misschien valt het reuze mee en zijn ze hartstikke gezellig :cheer: Er gaan ook nog wat volwassen honden mee dus het zijn niet alleen maar puppeduppen.
Dus dan zien we je wel verschijnen. Of niet :mrgreen:
Hahaha, over "I Need My Space"-meneren hoef je mij niks te vertellen. :schrik: :mrgreen:

Maar inderdaad, er is meer dan genoeg ruimte voor Roos om te negeren wie ze wil negeren (Roos negeert liever dan dat ze confronteert, dat scheelt al een heel end) en om te spelen met wie ze wil spelen. Voor Sjon zijn er meer dan genoeg volwassen dames om mee te sjansen, en ik ben er ook nog bij om het tuig in de smiezen te houden, dus dat komt vast ook wel goed... En anders gaan ze gewoon een kuil graven. :mrgreen: Bovendien ook wel leuk om weer eens even met jou bij te kleppen.
Ik laat het jullie wel weten morgen!
Afbeelding
Lien0
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier

Ongelezen bericht door Lien0 »

Is er een treinstation in de buurt? Ik moet vanaf almere komen dus wel erg ver maar het lijkt me wel leuk
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”