Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gajes gaat uit logeren
Moderator: moderatorteam
-
Gajes
Gajes gaat uit logeren
As zaterdag een dag en een nacht, en tjeee wat heb ik het er nu al moelijk mee.
Pfff wordt wat als de baby er is die mag dan ook nooit uit logeren bij opa en oma haha.
Gajes kan prima alleen thuis blijven laten we dat even duidelijk neerzetten.
Maar verder hangt meneer best wel aan mij.
Vb Gaan even naar de winkel en baas is er ook bij, die blijft met Gajes buiten staan.
Gajes blijft piepen tot ik terug ben haha.
Waar hij naar toe gaat, haar kent hij.
Maar hij moet dus zoals bij de meeste vakantie opvangen de kennel in, ergens denk ik dat vind hij wel leuk maar aan de andere kant denk ik ohjeee dat wordt de hele dag/nacht gillen en piepen.
Naja ik geef wel door als het echt niet gaat dat we dan wel weer terug komen haha.
Denk dat ik er meer moeite mee heb dan de hond.
Pfff wordt wat als de baby er is die mag dan ook nooit uit logeren bij opa en oma haha.
Gajes kan prima alleen thuis blijven laten we dat even duidelijk neerzetten.
Maar verder hangt meneer best wel aan mij.
Vb Gaan even naar de winkel en baas is er ook bij, die blijft met Gajes buiten staan.
Gajes blijft piepen tot ik terug ben haha.
Waar hij naar toe gaat, haar kent hij.
Maar hij moet dus zoals bij de meeste vakantie opvangen de kennel in, ergens denk ik dat vind hij wel leuk maar aan de andere kant denk ik ohjeee dat wordt de hele dag/nacht gillen en piepen.
Naja ik geef wel door als het echt niet gaat dat we dan wel weer terug komen haha.
Denk dat ik er meer moeite mee heb dan de hond.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Gajes gaat uit logeren
voor het eerst? toen ik heb ik gejankt als een klein kind. nu niet meer. ik weet dat het goed gaat en kan dat stuk heerlijk afsluiten en vrij zijn!

-
Gajes
Ja voor het eerst haha, ik heb vorige week al als een klein kind zitten janken en proberen er onderuit te komen maar dat lukte helaas niet haha.massam schreef:voor het eerst? toen ik heb ik gejankt als een klein kind. nu niet meer. ik weet dat het goed gaat en kan dat stuk heerlijk afsluiten en vrij zijn!
Wie weet werkt de opdrachtgever van mijn vriend is een x met mij mee en hoop ik gewoon dat hij pas zaterdag thuis komt, zodat we alleen s'avonds naar de feest dag hoeven, maar ja het is de eerste x dit jaar dat we gaan varen en normaal mag Gajes altijd mee, maar er zijn bepaalde mensen aanwezig met hond die Gajes uit gaan lopen dagen want dat is zo leuk, terwijl Gajes nog super lief is naar andere honden als hij maar niet door een andere hond als eerste gebeten wordt dan hapt ie terug.
Dus vandaar het uit logeren, gaat vast ook wel goed komen , en ik zal ook wel janken als ik hem weg heb gebracht op het moment zelf probeer ik zo koelbloedig mogelijk voor hem te blijven en net te doen alsof het de dood normaalste zaak van de wereld is dat , dat gebeurd
- Marjolein.
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
Over 3 weken hebben wij ook een feestweekend in het dorp. Zelf wil ik er natuurlijk ook erg graag naar toe, maar omdat Suus ook erg aan mij hangt en niet echt super lang alleen kan zijn, gaat ze dat weekend naar mijn ouders. Ik vind het ook verschikkelijk
!
-
Gajes
Marjolein. schreef:Over 3 weken hebben wij ook een feestweekend in het dorp. Zelf wil ik er natuurlijk ook erg graag naar toe, maar omdat Suus ook erg aan mij hangt en niet echt super lang alleen kan zijn, gaat ze dat weekend naar mijn ouders. Ik vind het ook verschikkelijk!
Ohhh ik weet echt hoe je voelt ik ben ook echt blij als het zondag eind de middag is dan is het leed voorbij
- Marjolein.
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
-
Gajes
Zo Gajes is niet uit logeren, ja het gaat wel door, maar ze gaven/geven zo'n rot weer af voor vandaag .
Dat mijn vriend mij straks ophaalt als ze in de jachthaven liggen waar het feest gehouden wordt en dan vanavond gewoon lekker thuis slapen.
IK zit nu nog lekker droog thuis en ben lekker aan het keutelen en dan vanmiddag wordt ik opgehaald
:d
Dat mijn vriend mij straks ophaalt als ze in de jachthaven liggen waar het feest gehouden wordt en dan vanavond gewoon lekker thuis slapen.
IK zit nu nog lekker droog thuis en ben lekker aan het keutelen en dan vanmiddag wordt ik opgehaald