Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haring als maaltijd of als extraatje?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Haring als maaltijd of als extraatje?

Ongelezen bericht door moosje »

Bij Lotgering heb ik ook wat haringen besteld, kan ik die gewoon als maaltijd geven, moet daar nog iets bij, of kan ik ze ook gewoon af en toe als extraatje geven?
Ik heb van alles wat besteld om eens te kijken wat meneer er van vindt en hoe hij het er op doet. Tot nu toe gaat het prima! Zalmkoppen, lamsribben, kippennekken en pootjes, penslappen, en mergpijpen zijn er al met smaak ingegaan. De schapenkop deed ie niet zoveel mee.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Re: Haring als maaltijd of als extraatje?

Ongelezen bericht door Madelief »

moosje schreef:Bij Lotgering heb ik ook wat haringen besteld, kan ik die gewoon als maaltijd geven, moet daar nog iets bij, of kan ik ze ook gewoon af en toe als extraatje geven?
Ik heb van alles wat besteld om eens te kijken wat meneer er van vindt en hoe hij het er op doet. Tot nu toe gaat het prima! Zalmkoppen, lamsribben, kippennekken en pootjes, penslappen, en mergpijpen zijn er al met smaak ingegaan. De schapenkop deed ie niet zoveel mee.

Wat je wilt.
Het zijn complete maaltijden, in die zin: Het hele diertje. Completer kan niet :ok:
Ik geef (pan)haring hier gewoon als maaltijd. toevallig vandaag nog, met wat groenten:
Afbeelding

Als hij het nou niet wil eten, even in stukken knippen. Dat pakt lekkerder vast dan dat glibberhuidje. Soms willen ze de buikinhoud niet, dat kun je er dan even uithalen. Hier eten ze ze met smaak op.
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Madelief schreef:
moosje schreef:Bij Lotgering heb ik ook wat haringen besteld, kan ik die gewoon als maaltijd geven, moet daar nog iets bij, of kan ik ze ook gewoon af en toe als extraatje geven?

Wat je wilt.
Het zijn complete maaltijden, in die zin: Het hele diertje. Completer kan niet :ok:
Ik geef (pan)haring hier gewoon als maaltijd. toevallig vandaag nog, met wat groenten:
Afbeelding

Als hij het nou niet wil eten, even in stukken knippen. Dat pakt lekkerder vast dan dat glibberhuidje. Soms willen ze de buikinhoud niet, dat kun je er dan even uithalen. Hier eten ze ze met smaak op.
Bedankt!
Ik ga eens kijken van de week of ie er 1 wil eten.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hier vinden ze haringen het allerlekkerste qua vis!
Ik ben benieuw of hij het lekker vind!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Wij geven ze meestal als extraatje, omdat ze voor Cena wat klein zijn als hele maaltijd (en omdat we onze honden veel te veel verwennen) :ok:
RIP Cena :roos:
    Plaats reactie

Terug naar “Voeding”