ik hoop dat het werpen zonder problemen zal geschieden. Succes alvast
spannende tijdModerator: moderatorteam
spannende tijdHelemaal mee eens!Veronique & Kyra schreef:Spannend! Succes met de laatste loodjes, ik duim voor een voorspoedige bevalling en een berg gezonde pups![]()

HAHA!! Great minds think alike schat.. Ik dacht PRECIES hetzelfde, over PRECIES hetzelfde pupje!!!Amy schreef: Ik hoop maar dat die op de eerste foto helemaal links met het witte koppie geen teefje is
Wederom great minds.. Omg wat een lelijkerd...Amy schreef:Die vind ik helemaal niet leuk(owwwwwwwwwwww SHHTTT
![]()
)

ja hoor je bent van harte welkomLinx schreef:HAHA!! Great minds think alike schat.. Ik dacht PRECIES hetzelfde, over PRECIES hetzelfde pupje!!!Amy schreef: Ik hoop maar dat die op de eerste foto helemaal links met het witte koppie geen teefje is
Wederom great minds.. Omg wat een lelijkerd...Amy schreef:Die vind ik helemaal niet leuk(owwwwwwwwwwww SHHTTT
![]()
)
![]()
(Wat een leukerd!!!!!!!!
![]()
![]()
)
Echt een leuk toverbal nestje!!!! Oh shit, en je zit ook nog eens lang niet ver genoeg bij ons vandaan zie ik..
Mogen we misschien een keertje komen puppy knuffelen als ze wat ouder zijn.....?